רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 בינואר 2015

מבזקי בחירות


העיתונאי גואל ועקנין לאריה דרעי: "למה לא הכנסת את הרב מזוז  למועצת החכמים וכך היה חוסך את כל הבלגן". אריה דרעי בתגובה : "הוא עצמאי מידי"....
********************
ח"כ יעקב ליצמן ל'קול חי': "אני פוסל כל אפשרות לישיבה של מפלגות חרדיות עם לפיד בממשלה הבאה"
 ********************
'כיפה' חושף: בעקבות האירועים האחרונים בש"ס שוקל הרב אמסלם להתמודד ברשימה עצמאית בכנסת הבאה, למרות שקיבל הצעות לשיריונים מכמה מפלגות גדולות.
********************
'בחדרי': אריה דרעי שהה בשבת בבית מקורבו האד' רבי פנחס אבוחצירא בבאר שבע.
 ********************
יוסי אליטוב בטוויטר: אחד משני המנהיגים הרוחנים המרכזיים באגודת ישראל, הפתיע את נאמני ביתו ואמר שיש לפעול במרץ להקמת חזית חרדית לכנסת, גם במחיר של ויתור אישי.
********************
אריה דרעי צפוי להגיע הערב ב-21:30 לחתונה באולמי 'ארמונות חן' בב"ב, מאות בחורי ישיבות מהעיר מתכננים לקבל את פניו.
********************
התואר 'הרב' הוסר לאלי ישי ביום שישי ב'יתד נאמן', בשורה סמוכה 'הרב' אריה דרעי.
********************
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: מני גירא עם סיכום עמדות הצדדים להקמת גוש פוליטי חרדי בפרסום ראשון! ישי: אחדות מלאה כוללת גם אותנו. אגו"י וש"ס: בלי אלי ישי. דגל: בלי בני תורה. הרב אלבז פועל להגשים את חלומו. כבר לפני יותר מעשור טען "אחדות מלאה תביא 30 מנדטים". הפעם היוזמה מקבלת תמיכה משמעותית בקרב כלל גדו״י בשל הקרע.
********************
הזמר בני אלבז בראיון: ״אם דרעי פורש אין מורשת מרן ואין מי שינהיג את ש״ס. הוא ישב אצלי באולפן אחרי פרסום הקלטת וזעק: למה פוגעים במרן?.
********************
עורך ׳מרכז העניינים׳ יצחק נחשוני בראיון: ״דרעי פרש לטובת ש״ס אבל יחזור גם לטובת ש״ס. כל גדו״י יקראו לו במישרין או בעקיפין לחזור״.
********************
מבולבלים? לפיד "נשב עם החרדים" שלח "לא נשב"
בעוד יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפייד מצהיר הערב בראיון כי למפלגתו אין כל בעיה לשבת בקואליציה אחת יחד עם המפלגות החרדיות, טען היום יו"ר הסיעה בכנסת, עופר שלח כי "הקואליציה של נתניהו, הימין הקיצוני והחרדים כבר התחילה לתפקד כעת בהעברות כספים להתנחלויות. בקואליציה כזו לא ניטול חלק".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.