רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 בינואר 2015

ווארטים


״החיפוש אחר האושר הוא הסיבה העיקרית לאומללות... אדם טיפש מחפש את האושר במרחק, אדם חכם מגדל אותו לרגליו״

״אהבה, היא אנרגיה יוצרת, היא קיימת בכל דבר בבריאה, אנחנו עשויים ממנה, ויוצרים באמצעותה״

מישהו פעם שאל את ר' יאוליש מסטמר זצ"ל
אם להגיד בכל יום את פרשת המן כסגולה לפרנסה.
ענה לו ר' יואליש, שאפשר לומר זאת רק עד השעה 8 בבוקר,
וב8 צריך ללכת לעבודה.

בחור ספרדי שהגיע לישיבה שלו ביום שני נכנס לסדר ב' המשגיח ניגש אליו ושאל אותו איפה היתה בשבת ?
ענה לו הבחור : הייתי פה
המשגיח : איך לו ראיתי אותך
הבחור : אני ספרדי שקוף 

גבר מתקשר לאישתו ושואל: "מאמי, הקציצות שעשית אתמול בערב, מה הכנסת בהן?". עונה לו אשתו: "זה מתכון סודי אני לא מגלה"... אומר לה הבעל: "נשמה, אני בבית חולים, הם מבקשים לדעת"...

פעם סיפרתי למרן זצוק"ל בדיחה שראו צולניק...מטיל את מימיו בתוך מתקן גניזה בבנ ברק..כששאלו אותו לפשר מעשיו ...ענה שתיתי יין של קדושת שביעית....מרן התגלגל מצחוק..וענה...חומרה של שוטים..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.