רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 בינואר 2015

יצא המרצע מן השק, כעת כולם יודעים שאין לנתי גרוסמן שום השקפה ודרך, הוא מוכר את הכל עבור מעט שלמונים

מאת עדה'ניק

יצא המרצע מן השק, כעת כבר כולם מבינים שאין לנוכל הצבוע נתי גרוסמן שום דרך ושום עקרונות, את הכל הוא מוכר עבור נזיד עדשים ומעט שלמונים שמעבירים לו הסיקריקים הנאלחים.
הנוכל נתי גרוסמן שנעמד בשער באיצטלא של קנאות והכריז על עצמו כממשיך דרך רבותינו, התגלה עכשיו כפושע מהסוג הירוד ביותר המבעט ברבותיו ופועל אך ורק לפי תכתיבים של אנשי העולם התחתון, כעבד נרצע הוא מבצע הכל לפי הוראותיהם של יצורים מהסוג הגרוע ביותר שכל חיותם וקיומם היא רק ממלחמה בגדולי ומאורי הדור, ופגיעתם רעה מזה דורות לחרף ולגדף את רבותינו מאורי האומה.
עוד זכור היטב כיצד רק לאחרונה זנח הצבוע הנוכל נתי גרוסמן את הגר"ש אויערבאך שליט"א וממרה את פיו ואיננו שומע אף בקולו, ולמרות ההוראה המפורשת סירב לפרסם את מכתבו של הגר"ש אויערבאך שליט"א, מכיוון שהסיקריקים איימו עליו שהם יפסיקו את תזרים המזומנים.
ומדחי אל דחי הלך הנבל נתי גרוסמן והתחבר לגרועים שבשונאיו של מרן רבינו הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, יצורים מתועבים חדלי אנוש כמו ראש הפורעים שמואל לובצקי והסיקריק המטורף אליהו בלאט יחד עם הנער העבריין דוד נח קרויס שתקף באלימות את הגר"נ קופשיץ שליט"א, ואת אותם סיקריקים מקצה קצהו של המחנה ההולכים תמיד שלובי זרוע עם הרוצחים הישמעאלים בחר נתי גרוסמן לפאר ולרומם בעיתון שלו.
אלו וידידיו ואלו אוהביו של נתי גרוסמן שאליהם השתעבד בקנין גוף ונפש, וכבר הזהירונו רבותינו על חומר הענין של "כח הפועל בנפעל", וכעת הדברים מדברים בעד עצמם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.