רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 בינואר 2015

לפיד: "החרדים ילכו לממשלה – גם עם המן הרשע"

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, שוחח הבוקר (ראשון) בתוכניתו של ניב ריסקין בגלי צה"ל, ולגלג על החרדים: "המפלגות החרדיות ילכו לממשלה הבאה עם מי שירכיב אותה, גם אם זה יהיה המן הרשע".
דברים דומים ציטטה כבר ביום שישי העיתונאית סימה קדמון בעיתון 'ידיעות אחרונות'.
"ח"כ ליצמן מיהדות התורה מצהיר מעל כל במה שבהוראת גדולי התורה הם לא יישבו עם לפיד", כתבה קדמון. "…אם יהדות התורה תדבוק בקו הזה, זה יקשה על המחנה הציוני להקים ממשלה.
"ביש עתיד מסרבים להתרגש. החרדים יישבו עם  כל מי שיצליח להקים ממשלה, גם אם זה יהיה המן הרשע, אומרים שם".
על נסיעתו של נתניהו לנאום בקונגרס, אמר לפיד: "אם האיום האיראני היה הנושא – נתניהו היה צריך לנסוע בפברואר, ולא לדחות את נסיעתו בשביל לעשות נאום בחירות במרץ".
לפיד הוסיף: "נתניהו מוכן לסיים את היחסים האסרטגים עם ארצות הברית בשביל נאום בחירות. במעשה שלו הוא כאילו אומר שמדינת ישראל איננה ידידה של ארה"ב כולה, אלא רק של מפלגה אחת, וזה חטא על פשע – כי זו אפילו לא המפלגה של נשיא ארצות הברית. הוא גורם נזק חמור ביחסים האסטרגיים עם ארצות הברית".
לפיד התייחס לסקרים שמנבאים כעת תשעה מנדטים למפלגתו יש עתיד ואמר: "אתם שוכחים שבבחירות הקודמות הסקרים שלנו היו נמוכים מאלה של עכשיו, לכן אני לא דואג".
לפיד בשיחות סגורות אמר, כי דרעי הבטיח לו כי הוא יביא לו את כל החרדים על מגש של כסף, ושלא יתרגש מהצהרותיו של ליצמן הן שוות כקליפת השום, לאחר הבחירות, ננפנף לו עם הירוקים ובעיקר עם משרד הבריאות, והכל יסתדר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.