רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 בינואר 2015

לכווין בה' אחד וישברו את כל הקליפות

בשיחת טלפון שמסר לתלמידיו אמר הרב ברלנד:
"עכשיו אנחנו במלחמה, זה אינתיפאדה חדשה, בפריז נהרגו חמשה יהודים, בהולנד ניסו לרצוח גם כמה יהודים, סגרו את כל בתי הספר, את כל המוסדות. עם ישראל בסכנה שלא הייתה מבריאת העולם, אינתיפאדה נוראה שמתפשטת על כל כדור הארץ, על כל הגלובוס, אי אפשר לעצור את זה, אתמול דקרו 17 יהודים תמימים חפים מפשע, אף אחד לא שם לב לזה, אף אחד לא מזדעזע, אין פוצה פה ומצפצף".
"כל העולם מוחא כפיים על כל יהודי שנרצח ונהרג, יש לנו רק התורה הזאת, רק להיות כמו שבט זבולון, שקפץ לתוך הים ולתוך האש, לכן זה הרגע הכי גבוה שהיה אי פעם מבריאת העולם".
"כל החמאס, כל האל קאעידה, כל הדאעש, זה שדים ורוחות, צריך לכוון ב'השם א-ח-ד' א' זה אל קאעידה, ח' זה חמאס, ד' זה דאעש, אם אדם יכוון ב'השם אחד' אז הוא יחריב את כל האל קאעידה, כל חמאסניקים, את כל הדאעשים, כל העולם מוחא להם כף, כל העולם מעודד אותם, כל האינתיפאדה הזאת זה בעידוד של כל העולם, כל העולם מעודדים את האינתיפאדה הזאת, כל המדינות, אומרים שבשואה לא גמרתם את העבודה, היטלר לא עשה שום דבר, נשארו 15 מיליון, הוא לא עשה כלום, וכולם בייאוש, כולם מקללים את היטלר למה לא גמרת את העבודה, עכשיו כולם כל העולם סומכים על הישמעאלים".
עצרת הענק להצלחתו של הרב תחל מחר יום רביעי בשעה 7:30 בערב ברחבת הכותל המערבי. לבקשת הרב, אחרי העצרת יצאו אוטובוסים לחברון וחסידיו של הרב מארגנים הסעות בסבסוד מכל רחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.