רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 בינואר 2015

עונה לפרסטר

חברים! לאחרונה מסתובבים בקבוצות כל מיני ידיעות/תמונות סרטונים וכו' שהנושא שלהם הוא אברהם פרסטר, כאחד שמכיר את סוגיית ה'חזרה בשאלה' מקרוב בהתחלה לא רציתי להתייחס כי אני חושב שאין לזה בכלל שיח אצלנו, זה הרי לא יותר ממעורר רחמים! אבל כשראיתי עכשיו איזהשהו קליפ בו הוא מספר על טיפולים שהוא רוצה לתת מתוקף ה'התמודדדיות'  והחוויות שהוא עבר, והוא מדבר על התמודדות בלה בלה בלה....
רציתי להגיד לך אברהם, שפגשתי בחיי אנשים הרבה יותר נאורים ממך, יותר אינטליגנטים, וחלק מהם חזרו בשאלה, עברתי על כל מיני פורומים בהם הם כתבו את הגיגיהם ואת 'הסיבות' למה עזבו את הדת, תאמין לי שחשתי לרגע גאווה עצומה, אם אלה הם חכמים שבגיל 25-35 יש להם את השאלות האלה וזה מה שגורם להם לחזור בשאלה, הרי לי כבר היה את השאלות האלה בגיל 16-17!! (עיין ערך יוסל'ה סבבה- גולדברג תקרא את הפוסטים שלו איזה קושיות מגוחכות יש לו על הגמרא, ואל תזלזל! הוא היה גאון והיה מבחירי הישיבה בכל קנה מידה)אבל אני בניגוד אליהם ואליך אברהם, הלכתי לשאול! ויש את מי! כן גם בחסידות שלך! יש את מי לשאול! והם ענו לי! פירקו את השאלות אחד לאחד, אמנם נדהמו בהתחלה מאופי השאלות, אבל כשהבינו שאני לא מחפש להקשות רק מבקש לשמוע תשובות נענו, ובזכות זה אני היום חרדי והקמתי משפחה ב"ה. (ותאמין לי היו לי הרבה יותר סיבות טובות ממך לנשור, הייתי מגיע לשמים עם מסה של תירוצים, החל מהורים מכים וחברה מנדה וכו' וכו')
לכן אני הרי מכיר אותך עוד לפני שניסית להיות 'מוישה גרויס' ואני יודע, איך נאמר את זה, אתה לא החכם של המדינה... אני חלילה לא מזלזל בך,  כי אני מרחם, אבל מכאן ולבוא ולהגיד ש'אתה' הוא זה שילמד אנשים איך להתמודד??? אתה?? עם עצמך לא התמודדת!? מה ניסית לעשות בשביל לא להידרדר להיכן שהדרדרת??? מה? אתה הרי כן מתהפך בלילות וכן יודע איזה גיהינום מחכה לך! ומילא אתה, מה עם הילדים שדירדרת?? בשמים לא ישאלו אותך למה חטאת? ישאלו אותך למה לא ביקשת עזרה???? יש אנשים יותר חכמים ממך!! שראו עולם עוד יותר גדול ממה שאתה חושב שראית!! וכן, הם עדיין הבינו שהאמת היא אחת והיא כאן! כן ברובע ז' באשדוד, בדובר שלום בירושלים וברבי עקיבא שבבני ברק!
לכן מה שדחוף לי גם להגיד לך, למען היושר! אסור לך לקחת כסף מאנשים! אתה פשוט נוכל! אתה עם עצמך לא מתמודד! תראה איך אתה נראה! תאמין לי הייתי בא אליך ומוריד לך סטירה על הלחי, כזו שתטלטל אותך, לא מתוך כעס חלילה, אלא כדי שתתעורר מהחלום הרע הזה ממנו אתה מסרב להתעורר! אבל אני הרי לא הופקדתי לחנך אותך, ולכן המסר שלי הוא לחברים היקרים, עכשיו באמת, אני לא חשוד ב'חניוקיות' ולא בדומה לזה, ואני גם לא צדיק כזה גדול, אבל דבר אחד אני יכול להבטיח לכם, שאין אף אחד שהידרדר בגלל 'שאלות באמונה' כי אם כן אז הוא סתם טיפש, (משתיח סיבות א. כי אם היה באמת מבקש תשובות הוא היה מקבל! ואני מוכן להתערב על זה, ב. ואם הוא אומר שהוא (חושב ש) שמע הכל, אז זה אומר שרק כח ההפקרות וההרס העצמי הם אלה שמניעים אותו וכח התאוות, זה הכל.
אני לא דן אף אחד, והאמת שזה גם לא כ"כ מטריד אותי מה כל אחד עושה, רק ראיתי את השיח הזה אז חשתי צורך עז להביא את תגובתי.
המשך יום נעים לכולם!
מ.י.ר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.