רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בינואר 2015

פרוש נגד התהליך המדיני: "רצו לזרוק אותנו לים"

מאת אגודיסט

ח"כ מאיר פרוש אירח היום (רביעי) בלשכתו את שגריר בריטניה בישראל מת'יו גולד וסגנו רוברט ג'ודיקסון. השניים ביקשו לדעת מה הלך הרוח ועמדת הציבור החרדי לקראת הבחירות ובקשר לתהליך המדיני. בפגישה השתתף גם הרב אהרן דוד דייויס, מנהל אגף קשרי חוץ של 'אגודת ישראל' בירושלים.
 
ח"כ פרוש אמר בפגישה כי: "היה היום פיגוע בתל אביב ונאמר לי שהחמאס מברך את המחבל שעשה את הפיגוע. לצערי העולם טועה וחושב לרגע שהחמאס זה לא כמו ארגון דאעש שכל מטרתו היא להרוג אנשים, ואילו מחבל של חמאס שנכנס ויורה באנשים, עושה זאת במטרה לקבל מדינה ולא סתם בכדי להרוג".
 
"אסור להיכנס לסיבות למה הוא עשה את זה, השאלה שצריכה להישאל היא מה הוא עשה, מדוע הוא הורג. על העולם לדעת שדאעש וחמאס זה אותו דבר, היום הוא הורג אנשים חפים מפשע בתל אביב כי אין לו מדינה, ומחר הוא יהרוג בלונדון כי הוא לא אוהב את תוצאות הבחירות שם. כי זו הדרך שלהם, להרוג".
 
השגריר אמר לפרוש כי העובדה שחמאס ירד מרשימת ארגוני הטרור היא רק בגלל בעיה טכניות. "בית המשפט נתן הארכה בזמן ואנגליה פועלת לתקן את זה, אם אתה שואל את הציבור באנגליה הם יגידו שחמאס הוא ארגון טרור".
 
פרוש התייחס לתהליך המדיני ואמר: "זה בכלל לא עומד על הפרק, אך גם לשיטת אלה שרוצים לתת להם מדינה. הם חייבים להבין שאין פרטנר שאתה יכול לדבר איתו". כהוכחה, אמר פרוש "עשינו כביכול שלום עם מצרים, אך מוברק לא בא לישראל כי עדיין הוא הזדהה עם הפלסטינים"
 
"יתירה מכך" אמר פרוש, "הטענה שפתרון שתי מדינות לשני עמים יביא שלום היא מגוחכת, ב-47 הציעו להם שתי מדינות והם לא רצו, הם חשבו שבאמצעות פצצות וטרור הם יקבלו את מה שהם רוצים. ב-67 נאצר אמר מפורשות  שיזרוק את היהודים לים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.