רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 בינואר 2015

"איחוד הצלה" ערך תרגיל חירום גדול וייחודי בבני ברק



ארגון "איחוד הצלה" קיים תרגיל פינוי מוסד רפואי בבני ברק. בתרגיל השתתפו אנשי רפואת חירום רבים מ"איחוד הצלה" לצד כוחות משטרת ישראל, כיבוי אשנציגי משרד הבריאות ועיריית בני ברק. באירוע תרגלו כוחות "איחוד הצלה" פינוי של מוסד רפואי בבית האבות "שלמה המלך" בבני ברק. התרגיל נערך על מנת לדמות מספר מצבי חירום ביניהם התקפת טילים על ישראל ורעידת אדמה, במסגרתם יצטרכו אנשי "איחוד הצלה" לפנות מוסד רפואי על כל יושביו.

במסגרת התרגיל נסגרו לסירוגין הרחובות שלמה המלך, עזרא והרב כהנמן ולציבור הומלץ לנסוע בדרכים חלופיות. לאורך כל התרגיל נראתה באזור תנועה ערה של כוחות רפואה גדולים של "איחוד הצלה", אופנועי אמבולנס (אופנולנסים) ואמבולנסים והתקיים ניסויי צופרים. אוהל נקודת טיפול הוקם ברחוב רבינא וברחוב נראו חובשים, פרמדיקים ורופאים מ"איחוד הצלה" שנשאו אלונקות ועליהם נפגעים מדומים. 

ראש סניף "איחוד הצלה" בני ברק, אפי פלדמן, סיכם את התרגיל: "אין ספק שלאחר התרגיל אנשי 'איחוד הצלה' ערוכים יותר לאירוע בו יידרש פינוי של מוסד רפואי מהאנשים המטופלים בו או כל מוסד גדול אחר. אנו קשובים לתרחישי האיום השונים עליהם מעדכנים כוחות הביטחון ומתרגלים מצבים דומים על מנת שנהיה מוכנים לכל תרחיש".

לגלריה כנסו כאן:











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.