רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בינואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


דרמה בשידור:  הגאון הרב אברהם יוסף תוקף בשידור חי אצל מימרן את אחיו הרב יצחק דוד ועדינה בר שלום בעקבות סערת הצוואה של מרן
-----------------
ירחמיאל שניידר ומנחם זיידה מודיעים שיתמודדו לכנסת; שם הרשימה: "מוצאפ 433".
זיידה: "אני בקשר עם המשטרה, עד הבחירות כל הפוליטיקאים החרדים ייעצרו"; שניידר: "נכון, זיידה צודק".
-----------------
פרסום ראשון! גם ראש הממשלה קורץ לחרדים העובדים.
יעקב וידר חושף בפרלמנט הנייעס החרדי כי ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר איתו בסוף שבוע שעבר על החרדים העובדים ואף קרא להם להצטרף למצביעי הליכוד. עוד מדבריו: קווי התוכן עושים רבות למען החרדים.
-----------------
ח''כ יוגב לתושב עוטף עזה: ''תמכת בהתנתקות? אכלת אותה''
חבר הכנסת מהבית היהודי הטיח את הדברים בתושב עוטף עזה שהגיע לכנסת כדי למחות על הוצאת החיילים שאבטחו את יישובי העוטף
-----------------
דרמה בישיבת פרמישלאן
הלילה ב12 באחד החדרים בישיבת פרמישלאן בשכונת פרדס כץ בבני ברק. עלה על אחד הבחורים שנם את שנתו, חולדה ענקית נמשכה אותו בפיו.
הומני הצלה גוש דן פינו אותו לבית החולים מעיני הישועה במצב קשה ולקראת הבוקר התייצב מצבו ומוגדר כפצוע קל עד בינוני.
-----------------
עוד בסקר שנערך עבור ערוץ הכנסת: במידה ויהיה איחוד של הליכוד והבית היהודי, מפלגתו של אלי ישי מקבלת 6 מנדטים, וש"ס תקבל 4 מנדטים. יהדות התורה תקבל 7 מנדטים
 -----------------
'המבשר': שני רעולי פנים ניסו לתקוף חיילים ששמרו על ת"ת 'מרכז התורה' בצרפת. השניים שלפו נשק ואיימו על החיילים
 -----------------
הקול החרדי: האדמו"ר מויז'ניץ יערוך היום ב-13:00 טיש סעודת ר"ח לנגידים בבית פרטי בשכונת רחביה בי-ם.
 -----------------
סופית: הרב משה הגר הודיע על הצטרפותו לרשימתו של אלי ישי.
 -----------------
עידן אבני: צה"ל סגר את כביש הצפון הישן לכלי רכב מחשש לתנועה סמוך לגדר הגבול עם לבנון
 -----------------
נדב פרי בטוויטר: נתניהו מסרב לאפשר לאלי ישי להשתמש באות ח' (ששייכת לליכוד בגלל "מחל"). ישי קיווה ללכת על חי, אבל זה כנראה מת.
 -----------------
כפר חב"ד: יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג הגיע כעת לניחום אבלים
 -----------------
השר אורי אריאל בסיור היום בדימונה: "אין סיכוי לריצה משותפת עם הליכוד"
 -----------------
בהמשך לחשיפת 12 אמש ב'קול החרדי'. יאיר שרקי חושף ב'ערוץ 2': משבוע הבא צו ראשון נפרד לבני ישיבות. לא יזומנו נשים לאחר מו"מ בין הח"כים החרדים לאכ"א. צה"ל: נאפשר לחיילים וחיילות שעובדים בלשכת הגיוס להגיע רגיל.
 -----------------
בחירות: חברי הסיעה המרכזית בראשות ח"כ יעקב ליצמן מתכנסים בבית שמש לישיבת היערכות.
 -----------------
'בחדרי': טרגדיה בניו יורק. משפחה חרדית מפלורידה הגיעה לנפוש בהרי הקטסקילס שבמדינת ניו יורק. בנם בן השנתיים טבע באמבטיה ונפטר

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -----------------
רועי שרון בטוויטר: יש עתיד הקימה מטה דתי לאומי: פירון, לביא ושטרן, יפנו לזרם הליברלי בציונות הדתית, וידגישו את נושא דת ומדינה. רכשו היום שטחי פרסום בעלוני שבת.
 -----------------
 יממה לחיסול הדרמטי, שר הביטחון בוגי יעלון בראיון וידאו בלעדי לאתר 'חב"ד און ליין": "נעשה את הכל שיהיה שקט בצפון".
 -----------------
'גלובס': בעלה של ציפי לבני נפתלי שפיצר, מעורב בקמפיין ומשתתף בכל הישיבות למרות שהוא שותף בכיר במשרד הפרסום שיר - שפיצר. 'המחנה הציוני' בתגובה: "הוא רק מסייע בלי לקבל שום תמורה כספית".
 -----------------
שר הביטחון בוגי יעלון שהגיע הערב לניחום אבלים בבית משפחת הגרמ"ש אשכנזי בכפר חב"ד. בראיון וידאו בלעדי לאתר 'חב"ד און ליין": "נעשה את הכל שיהיה שקט בצפון".
 -----------------
בני כהן דובר יד שרה למגזר החרדי מספר בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "בטקס מרגש בבית יד שרה בירושלים, תרמה הבוקר משפחת וינשטיין מניו-יורק, את הנכונית מספר 300 בצי הרכב של יד שרה, הנכוניות מסיעות 150,000 רתוקים לכיסאות גלגלים בכל שנה"
 -----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: מני גירא חושף: ״מכתב כביכול הגר"מ צדקה תומך בדרעי זויף. הרב הודיע שלא מתערב בבחירות כמסורת אבותיו. עיון בפרטי הזיוף מגלה - מישהו ניסה ללכלך את דרעי אצל הרב צדקה. משפחת יוסף מפוצלת בעקבות דליפת הקלטת והעימות על הירושה. הרבנים יצחק דוד והאחות עדינה בצד אחד. בצד השני הבנים משה ואברהם ובוטבול״.

סגר״ע י-ם ישראל קלרמן בראיון: ״גם חברי עירייה חילונים מתנגדים למצעד התועבה. הבעיה העיקרית לא המימון אלא קיום האירוע. במאמצים נכונים נצליח לבטל אותו״.
הר׳ משה הגר המועמד למקום 4 ברשימת אלי ישי בראיון ראשון: ״לא קיבלתי עדיין הכרעה סופית האם לרוץ. יש קולות רבים שנמצאים בשטח החרד״ל ומחפשים בית פוליטי. גם אם לא נעבור, נפרוש בכבוד ונקבל את דין הבוחר״.
העיתונאי אליעזר היון ׳ווינט׳ בראיון: ״ש״ס פרצה דרך לנשים החרדיות, האשכנזים עדיין לא. מעריך שתוך 15 שנה תהיה ביהדוה״ת חברת כנסת״.
עו״ד יחזקאל רוזנבלום מהחרדים העובדים מגיב לסערה התקשורתית סביבם: ״גפני טועה, הח״כים החרדים לא נותנים לנו מענה בחלק מהדברים. הם לא דואגים ללימודי אקדמיה לחרדים. לא שמענו זעקה כשסקלו באבנים חייל חרדי בשכונה חרדית״.
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים: ההישגים מול הצבא - בזכות הסירוב להתייצב ועל רקע הבחירות.
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין: שר הביטחון כבר הסכים בפגישתו עם החכי”ם שתהיה התייצבות ללא נשים אלא שיועצים משפטיים תקעו את ההחלטה. ח”כ אלי ישי הצהיר שהוא הראשון שגינה את קמפיין החרדקי”ם, לא ברור איך זה מסתדר עם העובדה שהוא מחזר אחרי הפלג הירושלמי. 
• העיתונאי יאיר שרקי, ערוץ 2 בראיון: באגודת ישראל אומרים שהדרישות של האדמורי”ם התקבלו באופן חלקי - מיום שלישי הבא בני הישיבות יוזמנו בנפרד אבל חיילות כן יבצעו ראיונות. בני ישיבות שיבקשו מראיין גבר יקבלו זאת..
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישראל כהן, יקי אדמקר, וישי כהן על סערת ההתבטאות של יצחק רביץ, החרדים העובדים, מאבק הירושה בקבלן 45 וביקור ניסים זאב בבית גדו”י.
• סערת הירושה של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, ישראל באך מקורבו של הרב משה יוסף: הרב נתן במתנה את כל רכושו עוד בחייו לרב משה יוסף, לא מבין מה הנידון בכלל. 
עו”ד בועז קראוס: לא מובן מדוע ההליך מתנהל בבית משפט ולא בבית דין כפי שביקש הרב משה יוסף.
 -----------------
דוברות איחוד הצלה: מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'תל אביב' מטפלים במספר נפגעים בעקבות אירוע דקירות באוטובוס בגשר מעריב בתל אביב, בשלב זה כלל הנפגעים בהכרה מלאה, מצבם המדויק יוגדר בהמשך, כוחות גדולים של משטרה ואמבולנסים בדרכם למקום. נבדק חשד כי הרקע לאומני.
 -----------------
המפכ"ל דנינו הגיע לזירת הפיגוע בתל אביב. דיווח: המחבל בן 20 מטול כרם.
 -----------------
בהמשך לפיגוע בתל אביב - אהרון קליין מתנדב איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מספר בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "כשהגעתי למקום צעקו לי נוסעים כי המחבל נמלט, נהג האוטובוס ושני נוסעים שהיו בקדמת האוטובוס נדקרו בפלג גוף עליון, כמו כן מספר נפגעים סבלו מפציעות, חתכים, וחרדה, בסיוע מתנדבים נוספים של איחוד הצלה הענקנו להם טיפול רפואי עד להגעת האמבולנסים שפינו את מרביתם לבתי החולים, כלל הנפגעים היו בהכרה מלאה".
 -----------------
 ראש חטיבת התנועה ב'דן': קיבלתי הבוקר טלפון מהנהג והוא צעק לי "עלה לי מחבל לאוטובוס, אני דקור. אם אמות תשמור על ילדיי"
 -----------------
ביה"ח איכילוב: הגיעו אלינו 4 פצועים קשה ונשקפת לכמה מהם סכנת חיים. אחד מהם נכנס כעת לחדר ניתוח
 -----------------
'וואלה': מתוצאות הסקר הבוקר: בתרחיש ש'הליכוד' ו'הבית היהודי' רצים יחד - ש"ס בראשות דרעי זוכה ל-9 מנדטים, זה הנתון המחמיא ביותר שלה זה חודשים ארוכים.
 -----------------
'ערוץ 2': בעקבות הפיגוע בתל אביב: מפכ"ל המשטרה הנחה להעלות את הכוננות בכל הארץ
 -----------------
גואל ועקנין ב'קול חי': ראש הממשלה זימן את שרי 'הליכוד' ואת הח"כים לדיון בשאלת הריצה המשותפת עם אחת ממפלגות הימין למרות התנגדותם למהלך.
 -----------------
רשת ב': מצבם של 3 מהפצועים בפיגוע בתל אביב מוסיף להיות קשה
 -----------------
המחבל מוחמד חסן מתרוך (בן 23) מבצע הפיגוע הבוקר מסר בחקירתו כי יצא מטול כרם לישראל כשב"ח וביצע את הדקירה בסכין שקנה קודם לכן "ביצעתי את הפיגוע בגלל 'צוק איתן', האירועים בהר הבית ורציתי להגיע לגן עדן"
 -----------------
גונב לש"ס את קמפיין ה'שקופים'? שר הכלכלה נפתלי בנט בנאום תקיף במליאה לח"כים מ'העבודה': "לא עשיתם כלום למען העובדים השקופים, גם אתה עמיר פרץ. עשינו בשנתיים מה שלא עשיתם 30 שנה".
 -----------------
עמית סגל ב'ערוץ 2': משה כחלון נפגש אתמול עם יאיר לפיד והודיע לו: סופית, לא נרוץ יחד בבחירות הקרובות
 -----------------
העיתון הצרפתי 'לה קנאר אנשנה' חושף: המחבל שביצע את הפיגוע ב'היפר כשר', נעצר 10 ימים לפני הפיגוע לבדיקה במחסום משטרתי, שם נתפס יחד עם בת זוגתו. הוא לא נעצר והבריח אותה באותה נסיעה לטורקיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.