רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 בינואר 2015

זעם בעדה החרדית הגאב"ד קיבל את הנער דוד נח קרויס שתקף באלימות את הגר"נ קופשיץ

מאת עדה'ניק

זעם ותדהמה בעדה החרדית: הגאב"ד קיבל בביתו את הנער דוד נח קרויס שתקף באלימות את הגר"נ קופשיץ לפני כחודש

כזכור, לפני כחודש ימים התקיף הבריון דוד נח קרויס את הגאון הגדול רבי נתן הכהן קופשיץ שליט"א גאב"ד בית שמש וחבר בד"ץ העדה החרדית בעזות פנים ובחוצפה נוראה, היה זה כאשר הגר"נ קופשיץ שליט"א יצא מניחום אבלים בבית משפחת לובצקי ברחוב שומרי אמונים בירושלים הגיח לפתע לעברו הנער דוד נח קרויס והחל לתקוף את הגר"נ קופשיץ שליט"א ביריקות בפניו וקללות מחרידות, כשהוא צועק לעברו "עוכר ישראל" "חופר קברים" ועוד כינויי גנאי משפת הביבין שלו.
הגר"נ קופשיץ שליט"א קיים בעצמו "הנעלבים ואינם עולבים שומעים חרפתם ואינם משיבים" ולא השיב מאומה לפושע דוד נח קרויס, מיד לאחר שנכנס הגר"נ קופשיץ שליט"א לרכב בנסיעה חזור לבית שמש, הרים הנהג שלו טלפון בהול לעמרם שפירא הגבאי של הרב טוביה ווייס ששהה באותם ימים באנגליה והודיע לו על התקיפה הנוראה שהותקף הגר"נ קופשיץ שליט"א על ידי הבריון דוד נח קרויס.

עוד באותו יום התכנסו חברי הבד"ץ העדה החרדית שליט"א בלשכת הבד"ץ בבנייני זופניק בראשות מרן שר התורה הגר"מ שטרנבוך שליט"א ראב"ד ירושלים, וכתבו נוסח מחאה חריף ביותר נגד הנער דוד נח קרויס שהרהיב בנפשו לבזות ולעפר בעפר את כבוד התורה של הגר"נ קופשיץ שליט"א מרא דאתרא בית שמש ומגדולי ההוראה בדורנו.
אולם לפתע תוך כדי הדיון צלצל הטלפון בלשכת הבד"ץ כשעל הקו היה הרב טוביה ווייס שהציג את עצמו כאילו הוא מזועזע מהמעשה המחפיר, ואמר שלדעתו לא כדאי להוציא מכתב מחאה נגד הנער המנוער דוד נח קרויס מכיון שהוא יכול לבזות ולירוק על הרבנים כולם, ובמקום זה אמר הרב טוביה ווייס שחובה לשלוח כמה אברכים נמרצים שיטפלו באותו נער וישברו את עצמותיו, וככה שוב הוא לא יעז לחזור שוב על מעשהו הנאלח.
כמובן שבסופו של דבר מכתב המחאה לא יצא לפועל..

היום כאשר הרב טוביה וייס קיבל בביתו את הבריון דוד נח קרויס בכבוד גדול, תמהו כולם בעדה החרדית אם אלה המכות שאליהם התכוון הרב טוביה וייס בדבריו לחברי הבד"ץ בעת ישיבת הבד"ץ.

יצוין כי למרות לחצים כבדים מצד הסיקריקים סירבו בד"ץ העדה החרדית בכל תוקף להוציא הודעה וקריאה למחות על מעצרו של הנער דוד נח קרויס, וזאת עקב מעלליו המפורסמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.