רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 בינואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

שי וייספיש מ'חרדים 10' בראיון: "מערכת הביטחון משקיעה מיליונים כדי לגייס חרדים לצה"ל, אבל חיילים ב'נצח יהודה' זוכים ליחס מחפיר: התעללות מצד מפקדים, זלזול בבריאותם עד כדי סכנת חיים, חילול תשמישי קדושה, והפרה של תנאי השירות". למרות מספר ניסיונות לקבל את תגובת צה"ל על התלונות – לא התקבלה כל תגובה.

תלמידי ישיבה תקפו דרוזי בשל שיחה שניהל בערבית - יו"ר המטה למלחמה בהקצנה הדתית, סגן השר לשעבר איוב קרא בראיון: "אנו רואים זאת בחומרה רבה למרות שהבהרתי לעדה הדרוזית כי מדובר בטעות בזיהוי ובאנשים קיצוניים, אנו דורשים להכניס למערכת החינוך בישראל הרצאות שיסבירו את תרומתה של העדה הדרוזית לעצמאות וביטחון ישראל, חלקים רבים באוכלוסיה היהודית עם דעות קדומות ופנטיות כלפי דוברי השפה הערבית".

החרדים נגד פסטיבל "שאון חורף"האמור להתקיים במרכז ירושלים, ובחסות העירייה - הרב אברהם בצלאל שליט"א מ'העדה החרדית הספרדית' בראיון: "מדובר בהמשך ההידרדרות הרוחנית של הגורמים שרוצים לפגוע בקדושת העיר, ראשי הציבור החרדי נערכים לפעול לבטל את מופעי השחץ שיתקיימו בו זמנית, המחאה היא גם כלפי החילונים ולא רק נגד השתתפות חרדים"....

שבועיים לפיגוע הטרור המחריד בצרפת - בעל המנגן החסידי אשר פישר מספר על הסינגל החדש 'הקשיבה' אותו הלחין בעקבות הפיגוע בבית הכנסת בהר נוף והפיגוע ב'היפר כשר' בצרפת, אותו מבצעים – אפרים מנדלסון ובערל צוקר בדואט מרגש, על ההפקה המשובחת אחראים צמד המעבדים המוכשר במיוחד - אלי קליין & איצי ברי, שהרימו כדרכם את ההפקה לגבהים חדשים.

להאזנה לסינגל ולראיונות במלואם חייגו 0508002424 או במספר 0526255095 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.