רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בינואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

עו"ד דב הלברטל בראיון סוער נגד הנשים החרדיות שהקימו מפלגה חדשה, הוא קורא לנדות אותם מהקהילה החרדית, והאם זה דומה למאבק של החרדים העובדים, ומדוע ולמה הוא ממליץ לחרדים העובדים לא לנטוש את דגל התורה לטובת ש"ס או מפלגתו של אלי ישי.
מועמד יש עתיד, ראש מועצת אשכול חיים ילין בראיון סוער: "אני דורש מח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) להתנצל על דבריו בועדת החוץ והביטחון של הכנסת שבדיון על חששותיהם של תושבי עוטף עזה עקב ביטול אבטחת החיילים, הטיח יוגב באחד התושבים: "תמכתם בהתנתקות - אכלתם אותה". לצערי הבית היהודי הפכו למפלגת ימין קיצוני שמשסעת ומפלגת את העם במקום לנסות לאחד אותו - מוטי יוגב אומר את מה שהוא מאמין - כואב הלב לשמוע את הדברים האלה".
אמיתי גזית, עורך אתר החקלאות "אופק ישראל" בראיון: "בעוד תושבים רבים בישראל חושבים כיצד לעמוד בעלויות המזון העצומות כדי להאכיל את משפחותיהם, יש העוסקים בהשמדת מזון. מסמכים שהגיעו לאופק ישראל מוכיחים כי מועצת הצמחים מסבסדת השמדת תוצרת חקלאית, לכאורה בניגוד לחוק. מי מרוויח מכך? הם מעודדים יצוא והשמדה כדי להעלות מחירים". ומספר על פעילות ארגוני החסד החרדיים שמצילים חלק מהסחורה לחלוקה לנזקקים במקום שתושמד.
דוד שכטר מנהל מרכז הכוון תעסוקתי בעיריית בני ברק בראיון: "קוקה קולה פועלת לגייס עובדי מטה מהציבור החרדי באמצעות המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק, וכמו כן אנו שמחים להודיע על פתיחת קורס חוקרי ומשחזרי תאונות דרכים למגזר החרדי. הקורס הינו בעל הכרה וזכאות לדיפלומה בינלאומית במקצוע מבוקש בשוק העבודה עם יכולת להיקלט במהירות רבה בשוק העבודה".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר  0526254588 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.