רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 בינואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24

הרב משה שפיר מעורכי 'יום ליום' בראיון כאוב בעקבות המצב בש"ס, מה צפוי מחר בעיתון, והאם יהיו מתקפות אישיות נגד אלו שגרמו למצב הקיים?
חבר מועצת העיר ירושלים מיכאל מלכיאלי בראיון סוער ונרחב לגבי פעילותם להשארת אריה דרעי בהנהגת תנועת ש"ס, הלחץ של כלל נציגי התנועה למנוע מדרעי לנטוש את ש"ס. והאם אכן הם מתכוונים לפרוש במידה ודרעי יתעקש לפרוש?
עו"ד ישראל באך בראיון לגבי המכתב ששלח לחדשות 2 שיסירו את הסרטון שפרסמו תוך פגיעה בקניין הרוחני וזכויות יוצרים של הגאון הרב משה יוסף - "התיעוד נעשה במסגרת משפחתית לשימוש פרטי ולא תקשורתי", והאם המטרה היא למנוע פרסום סרטונים נוספים?
שלומי סגל מאתר 'לדעת' בראיון: "חסידי בעלזא שקיבלו אישור לשימוש בסמרטפון כשר, קיבלו הוראה: אסור להשתמש בוואטסאפ מר"ח שבט, לאחר שעקבו אחרי תוכן החסידים. ככה"נ גם בעקבות ההתמכרות של החסידים לוואטצאפ, ולא רק בעקבות התכנים".
סגן ראש עיריית בית שמש בראיון נרחב לגבי ההתפתחויות האחרונות בנוגע לעבודות להרחבת כביש 38 - "מדובר בבשורה לתושבי בית שמש והיישובים הסמוכים למנוע אסונות ותאונות, וכמבון את עומסי התנועה". ומדוע הוא לא השתתף בביקור של אורי אריאל בבית שמש?
ועדי חמאווי דובר התנועה לעתיד הנגב המערבי בראיון לגבי המאבק נגד ההחלטה של צה"ל לבטל את השמירה בישובי עוטף עזה, וההיערכות למשמרות המחאה מחר.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0523469518 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.