רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 בדצמבר 2014

מי הכניס את שטן המשחית לישיבות?

מאת תלמיד פונוביז'

קראתי את גיבובי המילים, שכתב אברהם ישעיהו ברגמן בהפלס כדי להסביר לנו עד כמה העתקת השמועה עברה לר' שמואל. אינני רוצה להכביר במילים, אבל מי שמדבר על הכנסת שטן המשחית לישיבות הוא צבוע ממדרגה ראשונה ועליו אני אומר טול קורה מבין עיניך.
 
הסבא שלך הרב שך, רחוק אלפי מילין ממרן הגרי"ז והחזון איש. הסבא שלך הרב אליעזר מנחם מן שך הוא זה שהכניס את שטן המשחית לתוך היכלי הישיבות. הוא זה שקרע את הקרע בעולם התורה. כל מה שרואים בהיכל הישיבה בעשרות השנים האחרונות זה מעשי ידי הרב שך ונכדיו להתפאר. יש לכם על זה זכויות יוצרים!!!
 
הסבא שלך הוא אחראי ישירות לכל האלימות בהיכל הישיבה ובכל ההרס של עולם התורה. הסבא שלך השתית את השקפתו הפסיכוטית על בריונות אלימות כוחנות, וחשב שבכך הוא יתחרה עם החסידים ובריוני החסידות הפולנית, ובסופו של דבר המיט עלינו שואה.
 
אברהם ישעיהו ברגמן של נעליך מעל רגליך שאתה מנסה למכור סיפורי בדים לדור הצעיר. סוף האמת לנצח. מי שהביא חורבן זה היה משפחת שך וכל האלימות שאתם הנכדים יחד עם ה"ידא אריכתא" ביצעתם הכל למען כבוד אישי וגריפת מיליונים מתורמים שבאו אל הרב שך. הכל מתועד וידוע. סיפורים כמו שכתבתם על המצבה של הרב שך שלא נהנה באצבע קטנה כרבי תספרו לחסידים השוטים שלכם לא לנו שראינו ועקבנו אחריכם מקרוב.
 
הציבור התפכח מכל מה שניסיתם למכור לו, וגילה עד כמה ריקבון ושקר וביזוי תלמידי חכמים אתם מוכרים במסוה של צדקנות וקנאות. עולם התורה הקיא אתכם. תעזבו אותנו לנפשנו ותנו לנו לצלול לתוך הוויות אביי ורבא ולשמוע ככל אשר יורוך את גדולי הדור שהשאיר לנו בורא עולם שריד שהם הם ממשיכי דרכו של מרן החזון איש ומרן הגרי"ז ולא אנשים שכל חייהם היה וילדקייט בריונות וביססו את השקפת עולמם על נערוון ועצבנות.
 
לכו לדרככם, אבל באמת תעזבו אותנו לנפשנו.

תגובה 1:

  1. רבש"ע תודה רבה שנתת לנו רבי יפה תואר ולא חלילה כמו המפגר הזה שבתמונה שזכה אצלנו ולדורות הבאים בתואר "אותו האיש" לא נשכח ולא נסלח ליתוש קצוץ.כנפיים זה שהעיז לומר דברי שחץ ורהב נגד קדוש ישראל הרבי מליובאוויטש זי"ע.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.