רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 בדצמבר 2014

משה גפני מוכר את החרדים לשמאל ומתגאה שהוא יהיה זה שיוביל את היהודים לשחיטה

ימין או שמאל מעניין אותי כשלג דאשתקד, מה שמפחיד אותי היא כל צעד שיאפשר לערבים לרצוח יהודים. אין דבר כזה שלום בין  יהודים לערבים, כל עוד הם מאמינים בקוראן לא יכול להיות שלום, הקיצוניות הדתית מתחזקת אצל הערבים והמוסלמים ואין מנוס ממלחמה גדולה וקשה, המוסלמים שוחטים מוסלמים וישחטו יהודים אם רק יוכלו, מפני שהם מאמינים שזה היה רצון מוחמד, כפי שמסבירים זאת נביאיו

לכן, כשמשה גפני אינו קולט מה הוא עושה, מתגאה שהוא מסייע לשמאל שכל מטרתם לתת לערבים עוד כח שבסופו של דבר יאפשר להם להרוג יותר יהודים, אסור לעבור לסדר היום

ומכאן לידיעה שהתפרסמה:

ארגון השמאל "מולד" סייע למפלגות החרדיות במאבק מול "הבית היהודי". ח"כ גפני: "כאשר יש ארגון מקצועי ומהימן שמסייע לנו להילחם, אין סיבה שלא נשתף איתו פעולה"
מנדי גרוזמן | 7/12/2014 12:12
מאז הקמתה של ממשלת נתניהו השלישית וחבירתו של נפתלי בנט לברית האחים עם יאיר לפיד, ניסו חברי הכנסת החרדים לשבור שמאלה וליצור תחושה שהנטייה הטבעית לחבור לגוש הימין תשתנה. המגמה הזו התבטאה בין השאר בהתבטאויות פומביות בנאומים במליאה. אך דווקא כעת, כשנראה שהם חוזרים לידידות הוותיקה עם רה"מ בנימין נתניהו, מתברר ששיתוף הפעולה עם ארגוני שמאל היה עמוק אף יותר.
"כך סייע ארגון השמאל 'מולד' לחברי הכנסת החרדים במאבק נגד מפלגת 'הבית היהודי'", דיווח בשבוע שעבר השבועון החרדי 'משפחה'. על פי הדיווח, הארגון סייע לחברי הכנסת החרדים והעביר להם תחקירים וניתוחי תקציבים כדי שיחד יחשפו את "העברת הכספים למגזר הימני ובעיקר לציבור המתיישבים ביהודה ושומרון".
למרות שהישיבה באופוזיציה הביאה את החרדים לנטות שמאלה, עדיין הסתייעות בארגון שמאל אינה דבר שבשגרה מבחינתם, ולכן מרבית חברי הכנסת סירבו לדבר בשמם. היחיד
שהתבטא מפורש בעניין הנו ח"כ משה גפני, איש 'דגל התורה', הנחשב סמן שמאלי ב'יהדות התורה'. הוא שיבח במילים חמות את 'מולד': "כאשר יש ארגון מקצועי ומהימן כמו 'מולד', שיכול לסייע לנו להילחם ב'בית היהודי' ולהביא לנתונים על שוד הכספים מהקופה הציבורית, שנעשה על חשבון המגזר החרדי, אין סיבה שלא נשתף איתו פעולה".
לדברי גורם ב'משפחה', "טרם נפילת הממשלה, כשהמגמה הזו הייתה בשיאה, היה קשה לנו להשיג מידע על ההסתייעות בארגוני שמאל, מכיוון שחברי הכנסת החרדים לא ששו לשתף פעולה. אך דווקא כעת, כשנראה שהם חוזרים לחבירה הוותיקה לימין, הם נינוחים יותר ופחות מסתירים".
'מולד' הוא ארגון שמאל, וטווח פעולותיו חורג מהסוגיה המדינית. באתר הארגון נכתב כי לצד התעסקות בתחומי חוץ וביטחון, הוא פועל גם בתחומי "אזרחות, קהילה, חברה וכלכלה". לארגון זה תפיסה ליברלית כללית, ועמדותיו אינן עולות בקנה אחד עם התפיסה החרדית השמרנית.

תגובה 1:

  1. לכן כל זמן שמשה גפני ממשיך דרכו של בעל ההשקפה של "אותו האיש" שר"י של "חטיפת התפוחים" ומי שהיה לו השפעה על אריה דרייער השמאלן שהמציא את ההשקפה ש"גועל נפש (קרי הרבה כסף ומשרות למקורבים) דוחה פיקוח נפש" וכך נתן אור ירוק לאסון אוסלו, שעד היום אנו אוכלים את פירות ביאושיו, הנני אומר ומכריז שבאם לא יביעו חרטה ברורה על השקפת עולמם השמאלנית והחומרנית, הנה גם באם יעמוד מולם חמור, אצכיע עבור החמור ולא עבור שמאלנים אלו...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.