רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


אליטוב בטוויטר: אנשי שע"ח, אל לכם להשלות את עצמכם. אף אחד לא לוטש עיניים לכיוונכם, כבר עשיתם כל טעות פוליטית אפשרית בשנתיים האחרונות. אין שום גוף פוליטי - חרדי שירוץ איתכם בבחירות הקרובות, לא דרעי, לא ישי ובוודאי שלא יהדות התורה. המלצה: כדאי לגשש בסאטמר ובעדה"ח.
-----------------
הממשלה אישרה את מינוי איזנקוט לרמטכ"ל.
-----------------
תיעוד בלעדי באתר 'קול חי': חודש לאחר הצלתו בנס, הפצוע הקשה הרב שמואל גולדשטיין חוזר בפעם הראשונה למקום הטבח בהר נוף - עטור בטלית ותפילין
-----------------
'בחדרי': כתב אישום הוגש כנגד העסקן אברהם פרויליך מירושלים בחשד כי במשך שנים העלים מיסים של מיליוני שקלים מעתיקות ויודאיקה.
-----------------
יאיר שרקי בטוויטר: חיזוק לאריה  דרעי: פגישה חשאית של חברי הכנסת של ש"ס במלון בתל אביב בלי דרעי וישי. "אף אחד מאיתנו לא מתכוון להתפלג. על ישי להתעשת ולשמור על האחדות"
-----------------
דוברות איחוד הצלה: פעוט נפצע קל כתוצאה מיידוי אבנים לעבר אוטובוס שהיה בדרכו לכותל המערבי, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, נזק נגרם לשמשת האוטובוס ולמרבה הנס לא היו נפגעים נוספים.
-----------------
ממ"ז ירושלים צ'יקו אדרי וח"כ מוזס בסיור כעת בהר הזיתים עם ראשי הועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים בעקבות ההסלמה בחודשים האחרונים
-----------------
האד' מהר"א מסאטמר במתקפה חריפה בכינוס "כ"א כסלו" על רקע הבחירות: "החרדים שישתתפו בממשלה הבאה עם המתנחלים המתגרים ברוצחים, יהיו שותפים מלאים לשפיכות הדמים בארץ הקודש".
-----------------
ניסים ישי אחיו של אלי ישי בגל"צ: "שאלתי את אלי מה החיבור הזה עם אורי אריאל, הוא לא ידע להסביר לי. גם אני לא מבין". ח"כ מרגי לגל"צ: "עשינו הכל כדי להשאיר את אלי בתנועה, דרעי קרא לאחדות מעל כל במה".
-----------------
ח״כ פרוש בפגישה עם פעילים מרכזיים: "כאשר שומעים היום קולות של חברים בקואליציה מכל סיעות הבית, כאילו הם לא היו שותפים למהלכים כאלו ואחרים, הרי זה זריית חול בעיניי הציבור שצריך להוקיע ולומר, כי כל מי שנטל חלק במהלכים הפסולים לא יכול לנקות את עצמו".
-----------------
עמית סגל בגל"צ: "אם אלי ישי ירוץ עם אורי אריאל הוא עובר את אחוז החסימה, בלעדיו אין סיכוי לגרד 120.000 קול והוא ישאר בבית. מה שכן הוא יגרום נזק לתנועת ש"ס".
-----------------
עדכוני ביזנייעס: הערב (ראשון) תתקיים שמחת הבר מצוה לבן כ"ק אדמו"ר מראדוויל ב"פ שליט"א, חתן כ"ק אדמו"ר מטשרנוביל שליט"א, השמחה יתקיים באולמי טאשנר בבורו פארק
-----------------
הערב (ראשון) תתקיים שמחת הבר מצוה לבן הרב זלמן לייב רוזנברגר שליט"א ולנכד כ"ק אדמו"ר מקאשוי שליט"א, השמחה יתקיים באולמי ashel ln בבורו פארק

להמשך המבזקים כנסו כאן:



-----------------
שטיבל': אלי ישי זומם את פילוג ש"ס כבר חצי שנה, דרעי יחשוף בקמפיין את ההתנהגות התחרנית של ישי.
-----------------
ביזנייעס: דריכות גבוהה בקרב אלפי חסידי בעלזא בארה"ק 'הכנסיה הגדולה' שתתקיים הערב בכל הארץ בערים: ירושלים, בני ברק. אשדוד, בית שמש, חיפה וקרית גת
-----------------
דני דיין: ‏הכנסת החרדים לקואליציה היום במקום התנועה ויש עתיד זו הדרך היחידה לשמור על שלטון המחנה הלאומי גם לאחר הבחירות הבאות.
-----------------
הזעם סביב סוגיית ציונו של הרב עובדיה יוסף, אריה דרעי הבטיח שיהיה תאורה ואהל מעל הציון: המתפללים זעמו ובראיון לכיכר השבת אמר אחד מהם: "אריה דרעי הבטיח תאורה, הוא התראיין, אני שמעתי אותו מבטיח. נו, מה עכשיו? הוא מחכה שיהיו מהומות?, אם זה מה שצריך זה מה שיהיה. אנחנו לא נפקיר את רבינו, אנחנו באים להתפלל על הקבר של הרב שלנו ומגיעה לנו תאורה, זה הדבר הכי מינמלי שאפשר לבקש
-----------------
דוברות איחוד הצלה: אשה נהרגה, נער נפצע קשה, ונהג משאית נפצע קל בתאונה עם מעורבות משאית ורכב פרטי שאירעה בכביש 232 בכניסה לישוב צוחר ובסמוך לצומת מגן, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'נגב'  העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, רופא איחוד הצלה קבע את מותה של נהגת הרכב הפרטי, צוותי זק"א, כיבוי ומשטרה פעלו אף הם בזירה. הנער שנפצע קשה פונה במסוק של מד"א להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.
-----------------
נדב פרי חושף ב'ערוץ 10': דרעי ובנט שוחחו בטלפון בערב שבת. סיכמו על שיתוף פעולה נגד אריאל וישי הנמצאים בדרך החוצה ממפלגותיהם.
-----------------
יאיר לפיד בשבת בנס ציונה: "ארצה להיות שר אוצר גם בממשלה הבאה"
-----------------
בוז'י הרצוג ל'ערוץ 2' על השאלה האם יצטרף לממשלת נתניהו אחרי הבחירות: "על פי הסקרים האחרונים צריך לשאול את נתניהו אם יצטרף לממשלת הרצוג".
-----------------
הסקופים: מקורבי אלי ישי מאשרים כי האופציה של להשאר בש”ס אינה על הפרק. הודעה רישמית הערב או מחר. להאזנה לפרטים בהרחבה חייגו 0584442424 שלוחה 1
-----------------
ערוץ 10: יאיר לפיד הציג למשה כחלון סקרי עומק המצביעים על קבלת 24-28 מנדטים בריצה משותפת, כחלון מסרב.
-----------------
אביגדור ליברמן: במבצע צוק איתן נגררנו, לא הובלנו, אמרתי אז ״אל תהיו לפלפים״. למרות היחסים הגרועים עם ביבי, אני לא פוסל לא את ביבי ולא את בוז׳י.
-----------------
מרן הגראי"ל שטיינמן משתתף כעת בדינר לישיבת 'גאון יעקב' בבית הנגיד ישראל רייסנר ברח' גוטליב בב"ב.
-----------------
ח"כ מאיר פרוש משתתף כעת ביריד החסידות ובהתוועדות של החוזר הראשי של הרבי מחב"ד הרב יואל כהן ב'בנייני האומה'
-----------------
גרידינגר ב'מעריב': אלי ישי יעמוד בראש מפלגה כלל ישראלית. הגיבוי הרוחני של המפלגה: הרב מאיר מאזוז.
-----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
לילה סוער ודרמטי בש״ס - אלי ישי עוזב!
מני גירא: ״ישי בדרך להקמת מפלגה עצמאית לאחר שנכנס למערבולת וסיחרור בעקבות התגובה הקשה שקיבל מהגר"ש בעדני לדרישותיו, תגובה שסיימה את דרכו בש"ס. הכותרות על פתיחת מפלגה עדיין בלון ניסוי, ממתין לאורי אריאל והחלטת רעייתו״.
יצחק נחשוני בראיון: ״ישי לא הולך הביתה וכנראה לא יחבור לאורי אריאל. הוא ינסה להגדיל את הגוש החרדי. לאחרונה הוא הורחק מרבו הגר״ש בעדני״.
ארי גלהר בראיון: ״דרעי ניסה לעשות הכל כדי לאחד. ניסיון פיוס נוסף לא על הפרק. האופציה ש׳הפלג׳ של הרב אויערבך יתמכו בישי מתקבל. לדרעי אין כוח לפטר, הכל בידי המועצת״.
נתי לסרי בראיון: ״אלי ואורי לא ירוצו יחד. המפלגה החדשה שיקים תיתן במה לקבוצות חרדיות שמחפשות ביטוי. במאמץ גדול יותר יכלו להגיע לשלום״. 
הבחירות בבת ים: יוסי בכר ראש העיר המכהן בראיון: ״כל רבני בת ים חתמו על קריאת קודש לתמוך בי. במתחרה שלי תומכים ׳יש עתיד׳ ו׳מרצ׳. אני מצהיר גם לחילונים שאני מכבד את הדת. אני פועל להשיג גם את תמיכת יו״ר שס דרעי״. 
-----------------
מהדורת חצות בסקופים: הסערה בש”ס, ח”כ אלי ישי פורש סופית!
הג״ר יצחק פרץ, רבה של רעננה וממקימי תנועת ש״ס: ליבי כואב על המצב הנוכחי. צריך לבדוק אם אפשר לגשר על הפערים למצוא את הדרך המשותפת לאחדות.
חיים גריידינגר - מעריב בראיון: אלי ישי יקים מפלגה חדשה ויפנה לכלל הציבור בישראל.
איתי גדסי: ש”ס מותג חזק שיהיה קשה לפגוע בו, המועצת היא הסמכות העליונה.
ישי כהן: פרידת אלי ישי מש"ס תזיק למפלגה, הציבור המזרחי - לא חרדי שונא מחלוקות.
ראש עירית בת ים יוסי בכר בראיון: 80 אחוז מהציבור החרדי בעיר תומכים בי לאחר שכל רבני בת ים פרסמו קריאת קודש. יו”ר ש”ס אריה דרעי עד כה לא החליט ונקוה שיתמוך בי גם.
 -----------------
מי אתה איתי גדסי?, בוגד נוכל ושקרן שמוכר את עצמו לכל מי שרק יסכים לקנות!
בימים האחרונים יוצא גדסי במלחמה נגד מרן הרב מאזוז ותלמידו הרב אליהו ישי, כאילו יוצאים נגד דעתם של מועצת חכמי התורה
אלא שגדסי הנוכל שוכח איך לפני שנה שמועצת גדולי התורה הליטאית החליטה על מועמדים מסוימים וחלק קטן פרש ונלחם במועצת, התייצב גדסי למלחמה נגד מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי תוך כדי שאף משתמש בפורומים סגורים במילים בוטות נגד מרן שר התורה, גדסי שאינו יודע מושג "ציות לגדולי ישראל" מהו ובצדק כיון שאינו גדל בישיבות אלא שירת בצה"ל ואף ידוע כאיש שעבר על עבירות חמורת ממשיך להילחם ברבנים ספרדים שאינם נאמנים למרן רבי אריה דרעי
אנו תלמידי מרן הרב מאזוז ומרן הרב בניהו שמואלי לא נסלח ולא נוותר לאותו פושע שנלחם ללא הרף בגדולי ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.