רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

מתי מותר לויזלים להכות ומתי אסור ואיך משחק ר' ישראל'צע במשחק המכות?

מאת ויזניצער

יעקב ב"ר חנוך זינדל ויזל ובניו מנדי מב"ב ופישי מברכפלד ומאיר מלונדון היו שכרי החרב של בנצי שטנגר
להכות ולהרביץ לכל מי שלא הלך עמם בתלם הטרור מבית היוצר שטנגר&שרולצה והיו תמיד בצד של הבן יעקב מרדכי הגר

כל פעם שנכנסו לרבי ר' ישראל'צע מויזניץ לספר על מעשי הטרור של ויזל, התשובה של הרבי הייתה, אני יברר, אני יבדוק, אני מטפל בזה, אני לא ידעתי מזה, אני יודע זה בטיפול,  וכל מיני תירוצי סרק כאלו

יום אחד חתול שחור עבר בין משפחת הטרור ויזל לבין ראש הטרוריסטים בנצי שטנגר, משפחת ויזל נעמדו לצד הבן חיים מאיר הגר נגד בנצי שטנגר, ובשבת האחרונה משפחת ויזל נתנו מכות לכמה בחורים מהישיבה קטנה שחשבו שדיברו נגד הרה״צ פאר הדור מגדולי התלמדי חכמים שבדור מה״ר חיים מאיר הגר שליט״א

כשהבחורים נכנסו לקודש פנימה לספר על מכות הרצח שקיבלו,  הרבי התמלא זעם וצעק מכות לא בויזניץ, תוך חצי שעה חברי קבוצת הטרור ויזל הגיעו לרבי לחדר, הרבי התחיל לצעוק ששמעו כל הרחוב את הצעקות
ואמר שיתנו קנס אלף ש״ח, ואם הדבר יחזור על עצמו שירימו יד יעופו מקהילת ויזניץ

נשאלות כמה שאלות:
1. למה כשהיו חברים של בנצי שטנגר הכל עבר בשקט
2.מה הרבי יעשה עם הכסף קנס שיקבל
3. ממתי הקנס הולך לרבי ולא לנפגע הטרור
4.שויזל יחבור שוב לבנצי תהיה להם אפשרות להמשיך להכות
5.האם הדם של הבן חיים מאיר פחות אדום מדמו של הבן יעקב מרדכי

תגובה 1:

  1. חתיכת מטומטם שכמוך...
    אף אחד לא חושד על אינטרסים עי הרבי מויזניץ
    תתבייש לך כלב נוכל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.