רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 בדצמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


לא הותר לפרסום עד יום ראשון ב 12:00... לאחר מכתב ההתפטרות של ח"כ אלי ישי יושבע לכנסת הח"כ החדש ר' ליאור אדרי ממקורבי הרב משה יוסף בנו של מרן. אדרי מביא איתו כוח עשיה ענק, חבל שזה רק לשלשה חודשים כי גם איתו אריה פתח חזית..  כולנו תקווה שאריה ידע לקדם אותו בחמשיה הפותחת.. אדרי בן 33 אב לשלושה לדברי פעילי ש"ס בעיר נתניה מדובר בבולדוזר אמיתי. אדרי מוקם ברשימה במקום ה 13 ברשימה לאחר פיטוריו של אטיאס נכנס יואב בן צור כך שאדרי נכנס במקומו של ח"כ היוצא אלי ישי
------------------
ח"כ פרוש בראיון ל'משפחה': "לפני כשנתיים ובבחירות המקומיות האחרונות הצהרתי - מי שרוצה למלא את התפקיד של "שלומי אמונים" בכנסת יצטרך לעבור בחירה, אנו נקיים בחירה מחודשת לתפקיד בעתיד הקרוב".
 ------------------
ריבלין ב'בקהילה': הסיכוי של יהדוה"ת למנדט השמיני הוא בערך כמו שהליכוד יגיע ל- 30 מנדטים, לפיד ל-23 וש"ס תקבל את המנדט ה-13. יש חזיונות שפשוט לא מסתדרים עם המספרים.
 ------------------
אליטוב בטוויטר: שימו לב לזירה האמיתית שבה ורק בה תוכרע סוגיית הפילוג בש"ס: מו"מ מתוח ועצבני לאורך כל ליל שישי בין אנשיו של בנט לבין הסוחרים של אורי אריאל.
 ------------------
שר הבינוי אורי אריאל בנאומו בכפר חב"ד: "נהיה בבחירות הקרובות במפלגה שהכי שומרת על ארץ ישראל". ח"כ פרוש הגיע להשתתף.
------------------
נדב פרי בטוויטר: איכשהו האופציה של מפלגת אורי אריאל - אלי ישי מתחילה להראות יותר ויותר ריאלית
 ------------------
שרקי ב'ערוץ 2': "ש"ס קרובה לפיצוץ. לא ברור אם יש לאלי ישי אלטרנטיבה אמיתית למעט הרב מזוז".
 ------------------
גירא ב'קול חי': לאחר שעתיים של ישיבת ח"כי 'דגל' במעון מרן הגראי"ל שטיינמן: השם הבולט למקום הרביעי - אליעזר (איזי) סורוצקין.
 ------------------
עוד מדיווחו של גירא: השמות הנוספים: מנחם שפירא, אברהם רובינשטיין, משה מונטג ועו"ד משה מורגנשטרן. ההכרעה לא תיסחב ותיקבע כבר בימים הקרובים.
------------------
יום ליום': מטה ההסברה של ש"ס יפיק חומרים שידגישו בעיקר את הפעילות החברתית של ח"כי ש"ס בקדנציה האחרונה. המטות האזורים יפתחו כבר בימים הקרובים, לאחמ"כ המטות העירוניים והשכונתיים.
 ------------------
ח"כ גפני ל'בקהילה': "יש החלטה עקרונית של הרב שך לא לקחת שרים, אין שינוי בזה. ש"ס ויהדוה"ת לא ירוצו כמפלגה אחת. הגראי"ל יכריע בימים הקרובים מי יהיה המקום ה-8, האם יהיה מהחרדים העובדים או מהפריפריה".


להמשך המבזקים כנסו כאן:


 ------------------
חרדים 10: חשד להצתה הבוקר בבית הכנסת כרם מיכאל בכרמיאל, חוקר שריפות קבע כי מדובר בקצר בארון חשמל. אך המתפללים חוששים שמדובר בהצתה.
------------------
'משפחה': ביה"ח היחיד במרכז ירושלים 'ביקור חולים' צפוי להיסגר בחודשים הקרובים.
 ------------------
איילה חסון מנהלת חטיבת החדשות ברשות השידור אומרת בתכנית הכל דיבורים שכל הסקרים לא משקפים כלום אלא רק ליצור מגמה להריץ מפלגה  ולתת מומנטום למועמדים   והסקרים לא משקפים את דעתו של הציבור
 ------------------
לא הולך לפוליטקאים לסכסך בציבור הספרדי.
------------------
היה איזה אחד שמשפחתו גואטה. הוא הגיע עם מכתב לרב בעדני וביקש מהרב לחתום. הרב צעק עליו: אתם גורמים לכל הסיכסוך הספרדי. והוא לא חתם לו. האברכים זרקו אותו וצעקו עליו אתה לא עושה את התפקיד שלך בעיר .אתה רק מסכסך. ככה שלח לי אברך משם !
 ------------------
גירא בקול חי; בין ההצעות של הגר"ש בעדני לאלי ישי; רשת החינוך ואל המעיין ופתיחת סניפי ש"ס. הדרישה להפקדת מכתב נאמנות למועצת החכמים הופנתה לכל החכי"ם כפי שהיה נהוג בש"ס בזמן ישי. ביום ראשון תתקיים פגישת דרעי-ישי.
 ------------------
מעריב': הר' רפי פוירשטיין מבכירי רבני 'צוהר' צפוי להצטרף למפלגתו של כחלון. ירוץ על תקן "פירון החדש".
 ------------------
סקר 'ערוץ 2' כעת של מינה צמח לאחר האיחוד של הרצוג ולבני: העבודה 24. הליכוד 23. הבית היהודי 15. ש"ס 9. כחלון 9. ישראל ביתנו 8. יש עתיד 8. יהדוה"ת 8. מרצ 5. ערבים 11.
 ------------------
גדעון סער הודיע רשמית שהוא לא יתמודד לליכוד.
 ------------------
כך יראה המטה של שס: ראש המטה הכללי -אריאל משעל. מערך דוברות והסברה חרדי: אשר מדינה. כללי: איציק סודרי
 ------------------
ח”כ אייכלר לפילפוליטיקה: הוטסאפים לא קובעים את המקומות ביהדוה”ת - אולי פריימריז. אני הנציג של בעלזא לכנסת ואין שום שינוי.
 ------------------
נדב פרי: ‏איכשהו האופציה של מפלגת אורי אריאל-אלי ישי מתחילה להראות יותר ויותר ריאלית
 ------------------
העיתונאי אשר מדינה פורש מעיתון 'המבשר' וימונה לראש מערך הדוברות של ש"ס בבחירות
------------------
בהתוועדות בכפר חב"ד השתפו הערב: הרה"ר דוד לאו. רב הכותל הגר"ש רבינוביץ ואביו הגרח"י רבינוביץ. שר הבינוי אורי אריאל. המפכ"ל דנינו. יו"ר הכנסת אדלשטיין. סגה"ש בן דהן. יוני שטבון ודודו רותם.
 ------------------
רוניך ב'כיכר': לראשונה בתולדות צה"ל, הוקם מסלול "הסדר" חרדי, במסגרתו ישרתו מגוייסים חרדים 5 שנים: שנת מכינה, שנתיים לימודי קודש ושנתיים שירות צבאי
 ------------------
'מעריב': הר' רפי פוירשטיין מבכירי רבני 'צוהר' צפוי להצטרף למפלגתו של משה כחלון. ירוץ על תקן "פירון החדש".
 ------------------
כעת ברמדה-ירושלים: מאות מנהלי מוסדות בכנס לראשי עמותות בהשתתפות: מקלב, הרב אפרתי, גולדקנופף, ראוכברגר, פינדרוס, דה-הרטוך ופולק
 ------------------
'פילפוליטיקה' ב'קול ברמה': אלי ישי דרש ממועצת החכמים: זכות חתימה בחשבון המפלגה. קביעת שליש מהרשימה. חופש הצבעה בנושאים מדינים והתחייבות בכתב של המועצה לסמכויות שלו
 ------------------
'אייס': כתב 'ערוץ 7' שהדליף דברים של בנט בפגישה סגורה במערכת האתר, זומן לשימוע והושעה לשבוע. הוחלט לא לפטרו.
------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: מתח בכל הזירות. בש״ס, ביהדות התורה ובבית היהודי!
ח״כ יצחק כהן מש״ס בראיון: ״אסור להאמין לסקרים בציבור החרדי. יש לנו חשבון ארוך עם ׳הבית היהודי׳, הם הובילו אותנו למצב הנוכחי. להערכתי לא ינסו להקים שוב קואליציה בלי חרדים״.
אריה יואלי עורך ׳סרוגים׳ בראיון: ״המפתח לפילוג בין בנט לאורי אריאל נמצא בידי ש״ס. יש כבר רבנים מובילים שתומכים בפילוג ויתמכו רשמית באריאל״.
מני גירא: הפריימריז בשלומי אמונים יוצאים לדרך: בשבוע הבא תוקם ועדה מקצועית. מסקנותיה יובאו בפני פורום הסיעה שיתכנס אחרי חנוכה ויכריע כמה נציגים לכל קהילה. המטרה: לחבר את השטח לפעילות. אליעזר סורוצקין שמסתמן כרביעי של דגל הגיע הבוקר אל מרן הגראי"ל שטיינמן. מה הסיבה שבדגל מכוונים עליו?
היועץ האסטרטגי איציק סודרי ממטה ההסברה של ׳ש״ס׳ בראיון: ״ש״ס תפנה לגרעין הקשה בשיתו״פ עם יהדוה״ת. אין דבר כזה חרדי שמצביע לליכוד, נפעל להחזיר את אותם חרדים״.
סגר״ע אלעד צוריאל קריספל בראיון: ״כל הח״כים הסכימו היום לקבל מרות חברי המועצת ודרעי. נאחל לאלי ישי בהצלחה אם יעזוב. לא נשמיץ איש במערכת הבחירות״.
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים:
ראש מערך ההסברה של ש”ס אשר מדינה בראיון: עזבתי הכל בכדי להתגייס כל כולי למערכה, נעזוב בצד את כל המחלוקות ונעשה הכל למען צוואתו של מרן זצ”ל.
ארי גלהר בראיון: אורי אריאל דחה פגישה הערב עם בנט ליום ראשון, אריאל דורש 6 שריונים בנט מסכים לתת רק 2. אם יהיה פילוג אורי אריאל יצליח להביא קולות מאחר וקהל המצביעים שלו יהיה מרוצה מהאיחוד עם החרדים לעומת זאת לאלי ישי יהיה קשה להביא קולות למפלגה כזו.
הקלטה משנת 1999: הצהרתו של ח”כ אלי ישי בכנס בחירות "דרעי יחזור להמשיך בעבודת הקודש לראשות התנועה".
מועצת הפרשנים של הסקופים עם יקי אדמקר משה ויסברג ישראל כהן ואיתי גדסי, האם בבני תורה החליטו להנמיך את גובה הלהבות או שריצה נפרדת ירדה מהפרק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.