רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

מכה קשה ל'אתרא קדישא' הקריאו את מכתב הראב"ד על אפם וחמתם

מאת עדה'ניק

למרות הניסיונות המחוצפים של כת אתרא קדישא לפגוע במרן הראב"ד שליט"א הגאון רבי נפתלי פרנקיל שליט"א חבר הבד"ץ הקריא מכתב קודש מאת מרן הראב"ד שליט"א ~ ציבור דליל של משתתפים בהפגנה ~ כ"ק מרן אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א בקבלת עול מלכות שמים ~ הגר"ש אויערבאך שליט"א כלל לא השתתף בהפגנה למרות פרסומים קודמים של נוכלי אתרא קדישא על השתתפותו ~ מכתב קודש ממרן הראב"ד שליט"א - מצורף

מפלה ניצחת נרשמה היום לכת נוכלי אתרא קדישא, כאשר כל מזימותיהם נחלו כשלון חרוץ והציבור הנבון הצביע ברגלים והכריז בהימנעותו המופגנת על אי אמון מוחלט בכת נוכלי אתרא קדישא.

המדובר בהפגנה שתיכננו נוכלי אתרא קדישא במתחם בניה ברחוב אבא אבן בירושלים, אשר רבותינו הבד"ץ הכריזו איסור חמור לפגוע במערות הקבורה הנמצאות במקום.

חילולי הקברים במקום נמשכים כבר קרוב לחודשיים ימים, ובמשך כל הזמן הזה לא ראינו את ראשי אתרא קדישא יוצאים להפגין נגד חילולי הקברים במקום, ודוקא חסידי דושינסקיא ותולדות אהרן הם שיצאו בהמוניהם למחות נגד חילולי הקברים.

למרבית הפלא פתאום השבוע "נזכרו" נוכלי אתרא קדישא לארגן הפגנה נגד חילולי הקברים ברחוב אבא אבן, ולהביא את הגאב"ד להפגין במקום, כאשר עד עכשיו לא ראינו מצידם במקום את אותן סוג של הפגנות שהם יודעים לעשות במקומות אחרים, בהם אגב אין צל של חשש לחילול קברים.

אכן הסיבה לכך היתה מזימה מרושעת של כת נוכלי אתרא קדישא להשמיץ את מרן שר התורה הגר"מ שטרנבוך שליט"א ראב"ד עיה"ק ירושלים שכאילו הוא בעד החפירות הנעשות שם, בשעה שמרן הראב"ד שליט"א הוא שכתב וניסח את מודעת המחאה של רבותינו הבד"ץ.

בימים אלו יושב מרן הראב"ד שליט"א שבעה על אחותו ע"ה ומשכך איננו יכול להשתתף בהפגנות, חשבו ומצאו נוכלי אתרא קדישא דוקא את היום לזמן מוכשר בעבורם לבצע את זממם ולערוך היום הפגנה, כדי לבזות ולהשמיץ את מרן הראב"ד שליט"א שכאילו הוא תומך בחפירת הקברים ברחוב אבא אבן.

אלא שבסייעתא דשמיא הופרה עצתם ונתקלקלה מחשבתם, בעיצומה של ההפגנה נעמד הגאון הגדול רבי נתפלי פרנקיל שליט"א חבר הבד"ץ והקריא מכתב קודש מאת מרן הראב"ד שליט"א במחאה גדולה על חילולי הקברים הנעשים בניגוד לפסק רבותינו הבד"ץ, כאשר לאחר מכן ניגש כ"ק מרן אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א לקבלת עול מלכות שמים בהתעוררות דקדושה, ופני נוכלי אתרא קדישא חפו כאשר ראו איך נכשלה מזימתם הרעה לפגוע ולהשמיץ את מרן הראב"ד שליט"א.

יצוין כי ההפגנה עצמה היתה דלילה למאוד והשתתפו בה רק כמאתיים חמישים איש, גם מרן הגר"ש אויערבאך שליט"א אשר נוכלי אתרא קדישא פרסמו אמש מודעות ענק על השתתפותו המובטחת בהפגנה כלל לא היה נוכח במקום, ושוב התגלה עוד טפח במסכת שקריהם, שוב התברר כי הציבור מצביע ברגליים וכבר איננו מאמין לכל מסעי התעמולה והשקר היוצאים מאת נוכלי אתרא קדישא.

חברי העדה החרדית זועמים על נוכלי אתרא קדישא ששוב ושוב מבזים את כבודו של הגאב"ד ומביאים אותו להפגנות של עשרות איש, וכולם כאחד נזכרים בערגה כיצד אך לפני שנים מועטות כאשר היה הגאב"ד יוצא למחאות היה יוצא עמו צבא של אלפי חברי העדה החרדית, באותן תקופות כאשר כת נוכלי אתרא קדישא עדיין לא סבבו ככלבים את הגאב"ד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.