רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

חשד להטיית מכרז משרד הדתות בתרגיל מסריח בין סגן שר הדתות לח"כ חרדי

מאת עדה'ניק

בימים הקרובים עומד לצאת מכרז של משרד הדתות למשרת יועץ שר הדתות לעניני קבורה, מה שבעצם אומר כיצד יראה פני ענף הבניה בישראל בשנים הקרובות.
אין זה סוד לכולנו שבשולי הציבור החרדי קיים ארגון בשם "אתרא קדישא" שהתפרסם כבר בציבור על פעולותיו האלימות והבלתי חוקיות שהוא נוהג לבצע בדרך להשגת מטרותיו, אותו ארגון נהפך בשנים האחרונות למסחטת כספים אדירה, וכל קבלן ויזם בניה מחויב להביר אליו דמי חסות עוד לפני תחילת עבודות הבניה.
והיה ואותו יזם או קבלן החליט שלא להיכנע לסחטנות של אנשי אתרא קדישא, ישלחו נגדו ראשי הארגון מפגינים שיבואו ויפריעו לסדר הציבורי באזור הבניה, יטרידו אותו בהטרדות פליליות, ואף יבצעו נגדו פעולות אלימות וגם וונדוליזם, כפי שכבר ביצעו לא אחת ולא שתים באתרי בניה.
ענין זה סודר במקצת בשנים האחרונות, כאשר בתיאום עם רשות העתיקות וההנהגה הפוליטית והרבנית בציבור החרדי, מונה שלום פריד תושב העיר פתח תקוה ליועץ שר הדתות לעניני קבורה, וכך הענינים התנהלו כסדרן, תוך תיאום מלא של יזמי הבניה רשות העתיקות והרבנים.

להמשך כנסו כאן:


אולם ראשי הארגון הפלילי אתרא קדישא עינם היתה צרה בהתנהלות הסדירה, והפעילו לחץ על ח"כ מאיר פרוש שיפעל למינוי של אחד מאנשיהם במשרת יועץ שר הדתות לעניני קבורה, וכך יוכלו לשלוט על שוק הבניה ולהמשיך לגבות דמי חסות מקבלנים ויזמי בניה, והכל בחסות החוק.
לצורך כך העמידו בארגון אתרא קדישא את אחד מאנשיהם בשם אהרן אקשטיין, המפקח מטעמם על עבודות חפירת ופינוי הקברים במפעלי נשר ברמלה, בתור מועמד לזכות במכרז, בצעד תמוה בעליל החליט סגן שר הדתות לפסול בלי את כל המועמדים האחרים בעלי הוותק והמקצועיות, ולקדם את המועמד של ארגון אתרא קדישא הפלילי.
אישי ציבור ופוליטיקאים שעימם שוחחנו הביעו תדהמה על הדיל המסריח המתרקם, ותמהים עד להיכן הרחיק לכת סגן שר הדתות אלי בן דהן שמוכן למסור את מפתחות הבניה של המדינה בידי גורמים קיצוניים ופלילייים, עוד זכור לנו, הם אומרים, כיצד אחד נעמד הרב ישראל קלמנוביץ מראשי אתרא קדישא ואמר ללא שום רגש יהודי שעדיף שכל חיילי צה"ל ימותו במלחמה, עדיין זכור כיצד בזמן מבצע "צוק איתן" נרגם באבנים רכבו של חייל צה"ל בבית שמש על ידי פעיל אתרא קדישא בשם אהרן דוידוביץ.
גורמים משפטיים מוסרים כי יש כאן חשד מוצק להטיית מכרז ממשלתי עבור ארגון לא חוקי הפועל באופן מוצהר נגד חוקי המדינה, ובודקים חשש למניעים לא כשרים בהטיית המכרז לטובת ארגון אתרא קדישא, ותולים זאת בעיסקה מכוערת שנחתמה בין סגן שר הדתות אלי בן דהן וח"כ מאיר פרוש, כאשר האחרון הבטיח לסגן שר הדתות הצבעה מוחלטת לטובת תקציבי ההתנחלויות, בתמורה לבחירת איש ארגון אתרא קדישא לתפקיד יועץ שר הדתות.
בנוסף הם מצביעים על הקשר הבלתי כשר ומוערבותה של חברת נשר במכרז זה לטובת אהרן אקשטיין, שכאמור הוא המפקח מטעם אתרא קדישא על פינוי וחפירת הקברים במפעל נשר ברמלה, כאשר הם חוששים שקיים ענין עסקי מוצהר של חברת נשר בקידומו של אהרן אקשטיין לצורך קידום עניניהם העסקיים.

תגובה 1:

  1. הגיע הזמן שהממשלה תכריז על הארגון הזה כארגון טרור, או לפחות כהתארגנות בלתי חוקית.
    לעצור את חברי הארגון לזרוק אותם לכלא לשנים ארוכות, להפסיק ולהחרים את כל הרכוש שהמחבלים אוספים ומבריחים ארצה.
    ואם הם כ"כ אוהבים את הערבים, אז אפשר לשים אותם בכלא עופר או שאטה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.