רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


שימו ❤ צדיקים! בזוהר הקדוש כתוב, שירצחו 5 צדיקים בעת תפילה (הטבח בהרנוף. 5 צדיקים שנרצחו)
ומסופר לנו ש32 יום אחרי הרצח (זה יוצא שבת חנוכה!!! למעוניינים לקרוא, ספר הזוהר הקדוש, פרשת בלק.) הקב"ה יתמלא בזעם ויעניק למשיח בן יוסף כוחות עצומים שמעולם לא היו, כדי שיוכל לנקום את נקמת העם היהודי.
ובאותו הזמן תחל רעידת אדמה עצומה בעולם ולא ידוע איפה בידיוק. שתעשה רעש ענקי.
ולאט לאט יתחילו פעמי הגאולה להופיע! כך אומר הזוהר הקדוש.
גם אני מאמין במשיח!!! בלב שלם!
-----------------
דיווח: שוטר הותקף מילולית בשטיבלאך זכרון משה, ונמלט מהמקום.
 -----------------
ברייטקופף בטוויטר: דיבורים על פגישה משמעותית בשעות הקרובות. הייתי ממליץ לוועדת הבחירות להאט קצת את קצב ההכנות.
 -----------------
גל"צ: רב מחוז ירושלים במשטרה הוא זה שהותקף במאה שערים.
 -----------------
שלזינגר ב'בחדרי': שוטר במדים שנכנס לבית כנסת במאה שערים הותקף ע"י מתפלל, אך לא נזקק לטיפול רפואי.
 -----------------
מוקד זק"א: התקבל דיווח על אירוע ירי ברמי לוי במישור אדומים, כוחות בדרך.
 -----------------
מזכ"ל 'אגודה' זייברט ומזכ"ל 'דגל' משה גפני נפגשים כעת בכנסת לישיבת היערכות לקראת הבחירות.
 -----------------
'סרוגים': אחרי הקרע והמתח - נפגשו בנט ואריאל. בשיחה הוסכם על חזרה למו"מ בין המפלגות מתוך מגמה לאחדות. צוותי המו"מ תוגברו בשני ח"כים נוספים: שקד וכלפה.
 -----------------
דוברות איחוד הצלה: שני נפגעים בינוני וקל עד בינוני טופלו ע"י מתנדבי איחוד הצלה לאחר שנדקרו בפלג גוף עליון בסניף רמי לוי במישור אדומים, כוחות משטרה גדולים במקום בודקים את הנסיבות, ונבדק חשד שמדובר בפיגוע דקירה. אריאל בן דוד מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נמסר לנו כי בסמוך לקופות נדקרו מספר לקוחות ששהו בחנות, נכנסתי לחנות יחד עם מתנדבים נוספים והענקנו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים מדקירה בפלג גוף עליון שהיו בהכרה מלאה, הדוקר נוטרל ומטופל ע"י המשטרה, למרבה הנס לא היו נפגעים נוספים באירוע".
 -----------------
 אתר 2525: שני נפגעים בינוני וקל עד בינוני טופלו ע"י מתנדבי איחוד הצלה לאחר שנדקרו ע"י מחבל בסניף רמי לוי במישור אדומים.
 -----------------
מוקד זק"א: סיכום פיגוע הדקירה ברמי לוי - מדובר במחבל שדקר 2 אזרחים שנפצעו בינוני, איש כוהב"ט ניטרל את המחבל מצבו בינוני.
 -----------------
הפיגוע במישור אדומים - משה לוי מתנדב איחוד הצלה סיפר: "הפיגוע היה בתוך הסניף סמוך לקופות, הענקנו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים מדקירה בפלג גוף עליון שהיו בהכרה מלאה, הדוקר נוטרל לאחר שמאבטח ירה לעברו, אין ספק כי מדובר בנס שלא היו נפגעים נוספים".
 -----------------
פיזור הכנסת עבר בקריאה ראשונה 22-0.
 -----------------
ניסים זאב קורא על הדוכן תפילת כל נדרי. "אנחנו מתירים היום את הנידוי והחרם על הציבור החרדי"

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -----------------
שיף ב'בחדרי': ועדת הכנסת אישרה את נציג ש"ס יהודה אבידן כסגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית.
 -----------------
ישי כהן ב'כיכר': הרב אמנון יצחק הודיע שלא יתמודד בבחירות 2015: "אני גמרתי את הסיפור, פועל כעת מבחוץ ומקווה להביא את המשיח מהר".
 -----------------
השר שטייניץ למימרן ב'קול חי': "בניגוד ליאיר לפיד, משה גפני ואיציק כהן דאגו לכלכלת ישראל ולא לכותרות העיתונים של מחר. הליכוד עוד ימריא בסקרים".
 -----------------
כעת ב'בניני האומה': יריד הנשים השנתי של 'המודיע'. מעל 20.000 משתתפות, בחסות 160 חברות מסחריות וגופים שיווקיים.
 -----------------
ליצמן לגלסנר ב'קול ברמה': "הרכב הרשימה ביהדוה"ת יישאר אותו דבר, אין סיבה לשנות. האד' מגור יחליט האם אני ממשיך לכנסת הבאה. אני מעוניין לחזור למשרד הבריאות".
 -----------------
אטילה שומפלבי בטוויטר: השם החם במסדרונות: יואב גלנט. כחלון כבר קרץ, ועכשיו יש גם אחרים. גם ליברמן מחפש ביטחוניסט קשוח. אם עם מי ירוץ גלנט?.
 -----------------
דוברות איחוד הצלה: הולך רגל כבן 20 נפגע ממונית בכביש 85 בכניסה למג'ד אל-כרום ונחבל קשות בראשו, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'אשר' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בנהריה כשמצבו קשה וכשהוא ללא הכרה.
 -----------------
השר אורי אורבך ב'קול חי': "בכנסת הבאה נשב עם הליכוד והחרדים יחד בממשלה. הישיבה עם לבני ולפיד הייתה קשה ולא טבעית, אבל זה מה שנכפה עלינו".
 -----------------
כותרת ראשית מחר ב'משפחה': "ברוך שפטרנו" - היהדות החרדית נושמת לרווחה: לפיד נזרק החוצה, הממשלה הרעה הולכת הביתה.
 -----------------
נדב פרי למימרן ב'קול חי': "בכלל לא בטוח שנתניהו יצליח להרכיב ממשלה. הפעם המחנה האנטי נתניהו מלוכד הרבה יותר מערב הבחירות הקודמות".
 -----------------
יאיר לפיד במסיבת עיתונאים משתלח בצורה קשה בנתניהו: "אתה מנותק מהעם! סגרת דיל עם החרדים שתבטל את חוק השיוויון בנטל. הבטחת לחרדים להחזיר את השעון אחורה. תרשמו טוב: נתניהו לא יהיה ראש הממשלה הבא!".
 -----------------
שיף ב'בחדרי': היועץ האסטרטגי אריאל משעל, בנו של מגיש הטלוויזיה העיתונאי ניסים משעל ילווה את צוות ההסברה של ש"ס בקמפיין הבחירות.
 -----------------
'ערוץ 10' חושף: לפיד, אביגדור ליברמן ומשה כחלון במגעים לשיתוף פעולה. המגעים מתנהלים זמן רב וכוללים הסכמי אי לוחמה והתאחדות סביב מועמד משותף.
 -----------------
עמית סגל בטוויטר: תכירו את אהרן שביב, היועץ האסטרטגי החדש של נתניהו. ייעץ בעבר לאביגדור ליברמן וניהל קמפיינים בעולם למועמדי ימין מרכז.
 -----------------
 בכיר בליכוד ל'וואלה': בנימין נתניהו פועל להכניס את חברו איש התקשורת מנחם הורוביץ לרשימת 'הליכוד'. גם ניר ברקת ורמי לוי עשויים לקבל פנייה מביבי.
 -----------------
דה מרקר': האסטרטגים שינהלו את הקמפיינים: משה קלוגהפט ישמש כמנהל קמפיין 'הבית היהודי'. מפלגת 'העבודה' שכרה את משרד 'פאר לוין'. יאיר לפיד יעבוד עם יורם באומן וישראל ביתנו תמשיך ככה"נ עם ארתור פינקלשטיין.
 -----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: 105 ימים לבחירות!
מני גירא חושף: יוזמה בעולם הישיבות להאריך את 'זמן חורף' בשבוע, בגלל הבחירות שנקבעו לשבוע האחרון של 'הזמן'. איומי 'עץ' להריץ מפלגה, שוב ניסיון לסחוט מודעות לפלס. גם במחיר תמיכה בש"ס. ב׳דגל׳ לא ממצמצים וגפני עולה לראשונה להתקפה חזיתית. גם בש״ס לא נבהלים מאיומי ישי "מנסה ליצר קרע בין-עדתי תוניסאים מול מרוקאים".
פרופ׳ אבי דגני בראיון: ״בש״ס אני רואה מגמת עלייה מעל 9 מנדטים וב׳יהדות התורה׳ ממש יציבים, אני רואה אותם נושקים ל-9 מנדטים. אם ב׳בית היהודי׳ לא יסתדרו תהיה שם ירידה דרסטית. כחלון כרגע נוגס בכולם״.
שלום ירושלמי ׳מקור ראשון׳ בראיון: ״גם אם נתניהו לא יהיה ראה״מ החרדים יצאו המנצחים. ׳יהדות התורה׳ מתייצבת על 8 מנדטים. כחלון וליברמן מבשלים מהלך להפיל את ביבי״.
עידו בנבג׳י גלי צה״ל בראיון: ״ש״ס תלך בקמפיין שלה ימינה כדי לעצור סחף לכחלון, ולרמוז שנתניהו ראש הממשלה הבא״.
ח״כ ניסים זאב היחיד שנמנע היום בראיון: ״הממשלה מתרסקת ומתאבדת מעצמה לא צריך לבצע וידוי הריגה. תנועת ש״ס תרוץ יחד באחדות מלאה, כל החברים ממשיכים״.
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים: יו"ר סיעת ש"ס בב"ב יגאל גואטה בראיון סוער: דרעי קורא לאחדות וקרא לאלי ישי לעבוד עמו יחד. נדבר במוצאי הבחירות - ש”ס תגדיל את כוחה.
מועצת הסקופים בפאנל מיוחד על רענון השורות במפלגות החרדיות, האם הגיע הזמן להחלפת החכי”ם בצעירים וחדשים? פאנל סוער עם העיתונאים משה ויסברג איתי גדסי ישי כהן וישראל כהן.‏ 
פרשת סגירת הת”ת בזכרון יעקב, עורך הדין אורי קידר בראיון: "החרמת התלמידים זו יוזמה של ההורים ולצערי משרד החינוך מתנהל בצורה של בריונות".‏ 
האם בתוכניתו של אמנון לוי צונזר ראיון של שאול חיון על הצנזורה בסרטים החרדיים? הזמר והשחקן שאול חיון בראיון: אין לי טענות על אמנון לוי אלא על צוות העריכה שהוציאו את דברי מהקשרם.
 -----------------
אטילה שומפלבי בטוויטר: יש איזה רחש בחש מוזר במערכת הפוליטית, כאילו שמתבשלת איזו קומבינה, איזו הפתעה, איזו דראמה של הדקות האחרונות. כרגע, אין לזה ביסוס ממשי.
 -----------------
ת"ת "זכרון גבריאל" בזכרון יעקב עתר לביהמ"ש בבקשה להוצאת צו ביניים נגד השבתתו וכוונת משרד החינוך לסגור אותו, בעקבות מקרה שנחשף ב'ווינט' על התנכלות בשני תלמידים ממוצא מזרחי.[

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.