רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

נשים מהעיר אלעד מאיימות כי ללא ייצוג בכנסת הן לא יצביעו בבחירות הקרובות - הרב צוריאל קריספל סגן ראש העיר אלעד בראיון:  "הנשים האלו ניסו בעבר להתמודד בבחירות באלעד וקיבלו 250 קולות מתוך 17 אלף קולות, שזה אומר הכל. יש לא מעט תופעות שוליות בעם ישראל, אני לא חושב שאשה חרדית יכולה להסתובב בכנסת ולהתמודד עם כל הסחי ומאוס שנמצא שם. לנשות ישראל התכלית העיקרית זה שהבעל ישב וילמד תורה".
המליונר מחפש את המאבטח - עו"ד מרדכי ציבין בראיון: "אנחנו מנסים לאתר את אורג'ו אקסל - הסטודנט מאורגוואי, שהוא המאבטח שניטרל את המחבל בפיגוע ברמי לוי בכדי להעניק לו שי כספי של 20 אלף ש"ח - בשלב זה הוא עדיין לא התייצב לקבל את המענק הכספי מהמיליונר אדי גאסט, גאסט הבטיח וביקש לפרסם כי בפיגוע הבא מי שימנע או יחסל מחבל הוא יעניק לו 40 אלף שקלים".
המצב הבטחוני בירושלים - חבר מועצת העיר ירושלים ר' מיכאל מלכיאלי בראיון: "אזרחים רבים שניזוקו מזריקת אבנים לעבר רכבם עדין לא קיבלו את כספם מרשות המיסים, שלחתי מכתב בנושא למשרד האוצר ולרשות המיסים בו כתבתי כי לא יעלה על הדעת שאזרחי מדינת ישראל שמשלמים מיסים כחוק וניזוקו בפעולות איבה, יישאו אף בהוצאות כספיות רבות בגין נזק שנגרם לרכושם, עדיין לא קיבלתי מענה"
ממשיכים במחאה למען הרב פינטו - הרב בן ציון עטייה יו"ר מחאת 'צדק תרדוף' בראיון: אנחנו במגעים מול משטרת ישראל לקבלת אישור להקמת אוהל מחאה ושובתי רעב מול משרדי להב 433 בלוד. ביום שני יש אפשרות לבג"ץ להורות על חקר האמת במשפטו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ולהורות לחקור את אפרים ברכה, המחאה התרחבה בימים האחרונים והגיעה גם לקהילות היהודיות בעולם".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502036994 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.