רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24

הדרמה הבוקר בזכרון יעקב - עו"ד אורי קידר מי שמייצג את המוסד בראיון בעקבות סגירת תלמוד התורה, האם זה תקף חוקית? האם יש קשר לדרמה הפוליטית והתפטרות שר החינוך, ומה הצעדים הבאים בכדי להחזיר את הילדים למתחם תלמוד התורה. והאם אכן אפשר לטעון שיש שם הפליה על רקע עדתי?
הפיגוע ברמי לוי - אריאל בן דוד מתנדב מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע מהראשונים לזירת הפיגוע בראיון סיכום אירוע, על הרגעים הראשונים לאחר הפיגוע, נטרול המחבל, והטיפול בנפגעים. המאבטח שפעל בנחישות מנע בחסדי שמים תוצאות קשות יותר.
בש"ס נערכים לבחירות - הרב אורי עומסי יו"ר מטה בני תורה של ש"ס בראיון נרחב על ההיערכות, ההכנות, ועונה לשאלות הקשות האם אלי ישי יעזוב את ש"ס? ובמידה ולא יעזוב האם הוא יעבוד בשיתוף פעולה עם אריה דרעי בעקבות הבחירות? והאם זה יפגע בפעילות בשטח של הפעילים. וחושף: תלמידי הישיבות והכוללים יצאו לסייע בשטח לקראת הבחירות.
הפילוג בציונות הדתית - הרב אביחי רונצקי ראש הישיבה הגבוהה באיתמר קורא בראיון לאחדות בין האיחוד הלאומי והבית היהודי לקראת הבחירות, ומתנגד נחרצות שתלמידי הישיבות יצאו לסייע במערכת הבחירות, ומגדיר זאת כביטול תורה, לצאת להצביע כן, אבל לא לפעול בשטח.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0506126389 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.