רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

שרגא הופמן סמנכ"ל איחוד הצלה בראיון סיכום בעקבות מספר רב של מקרי שריפות שפרצו כתוצאה מחוסר זהירות בהדלקת נרות החנוכה, וקורא להרחיק את הגפרורים והאש מילדים, ולהרחיק את האש מחומרים דליקים.
העסקן אהרל'ה יקטר בראיון על הפגנת מחאה שהתקיימה בשבת אחה"צ נגד הקיוסק "שלוימל'ה" שממוקם בסמוך לבית הכנסת איצקוביץ בבני ברק לאחר שמתפללי בית הכנסת זיהו פעילות בתוך הקיוסק בעיצומה של השבת, ישנם עדויות כי הפועלים הערבים החלו בהכנות להכנת הסופגניות והמאפים למוצ"ש בעיצומה של השבת, החנות בכשרות של הרב לנדא ולא ברור איך זה קורה שוב ושוב ועדיין יש לו הכשר".
עידן יוסף כתב התחבורה הציבורית של 'ניוז 1' חושף בראיון נרחב: "נמשכים חילולי השבת של משרד התחבורה, שאישר עוד 91 נסיעות בשבת! הנסיעות מופעלות ע"י חברת סופרבוס והחלו לפעול גם בריכוזים דתיים. אוטובוס אף מגיע בשבת עד לביהכנ"ס הגדול בחיפה".
בני כהן דובר יד שרה למגזר החרדי בראיון: "חנוכייה מיוחדת שנבנתה מכסאות גלגלים ע"י מתנדבי בית המלאכה ביד שרה, הוענקה להוריה של דליה למקוס הי"ד, מתנדבת יד שרה שנהרגה בפיגוע בצומת גוש עציון לפני כחמישה שבועות, בדרכה למשמרת שלה בסניף יד שרה בתקוע".
עדי חמאווי דובר "התנועה לעתיד הנגב המערבי" בראיון: "ערכנו הערב מול הקריה בת"א הדלקת נרות חנוכה ומפגן מחאה לנוכח המשך הירי על עוטף עזה, בהפגנה נכחו כ-70 פעילים אשר דרשו מהממשלה לחתור להסכם מדיני ולדאוג לבטחון התושבים".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0522335982 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.