רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24" - בדרך לבחירות:

יעקב אמסלם מ'כל הזמן' בראיון נרחב לסיכום אירועי היום והשעות האחרונות: יאיר לפיד סירב להקפיא את תכנית מע"מ 0. ב'יש עתיד' כבר רומזים: זה הסוף. יאיר לפיד בהודעה רשמית דוחה את תנאי נתניהו: "נתניהו גורר את ישראל לבחירות. אי אפשר להיענות לדרישותיו". החשש: 'יש עתיד' תמנף את הדיל שרקם נתניהו עם החרדים".
איציק הלפרין מערוץ 1 בראיון: "כשבועיים לפיגוע בשכונת הר נוף בירושלים - ובעידוד הרבנים, יזם חרדי מלונדון פרויקט שבמסגרתו, בכל בית כנסת ישהה לפחות אדם חמוש אחד. המתנדבים הראשונים מהמגזר החרדי כבר תועדו במטווח ירי".
הרב אברהם בצלאל דובר העדה החרדית הספרדית בירושלים בראיון נרחב במחאה על חילולי השבת שנמשכים בירושלים גם בחנויות שנפתחו תוך חילול שבת, וגם בעקבות חילולי השבת של חברת אגד בכל רחבי הארץ, ומה הצעדים שצפויים נגד התגברות חילולי השבת.
הרב טוביה שולזינגר מקרית אתא בראיון: "אנו מביעים מחאה חריפה נגד הכוונה למנות לביה"ד הגדול את הדיין אוריאל לביא יוזם 'גט הזיכוי' בצפת תוך עקירת ההלכה; נרקם דיל בהסכמת גורמים חרדיים למינויו, למרבה האבסורד הוא עוד עלול להכשיר את הגט שלו שנשלח לאישור ביה"ד הגדול, אם מרן הגר"ע יוסף היה חי היום, הוא לא היה נותן לזה לקרות". ותוקף את הח"כים של דגל התורה שהעדיפו לשתוק ולא להילחם נגד המינוי.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0506126389 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.