רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24

צורי קריספל סגן ראש העיר אלעד בראיון סוער קורא לאלי ישי ואנשיו להחליט אם הם נשארים בש"ס ופועלים למען הצלחתה תחת הנהגת אריה דרעי ומועצת החכמים, או שיעזבו וינסו לרוץ לבד, "מי שחושב שזה לא מתאים לו שיפנה את הזירה ויעזוב את ש"ס, נקעה נפשנו מהתנהלות זאת".
יו"ר סיעת יהדות התורה בירושלים הרב יעקב הלפרין בראיון עקב החלטת משרד החינוך להקים גנים ממלכתי-חרדי, ולדבריו משרד החינוך התחייב לא להתערב בתכנים, ואין סיבה להתנגד למהלך כל עוד אין התערבות בתכנים.
יעקב אמסלם מאתר 'כל הזמן' בראיון נרחב על ההתפתחויות הפוליטיות עקב האיחוד בין לבני להרצוג, והמצב הפנימי וחילוקי הדעות בש"ס, והאם יש להם סיכוי להקים קואליציה יציבה?
ישראל אוחיון מ'השבוע באשדוד' מספר על פגישה של בוז'י הרצוג עם הרב שמואל שטרית שיש לו קהילה בבת ים בכדי שיביע תמיכה במועמדותו של אלי יריב לראשות העיר בת ים, ועל נושאי הפוליטיקה הארצית והרצון של בוז'י הרצוג לכהן כראש ממשלה".
מישה בלומפלד חבר מועצת העיר זכרון יעקב בראיון: בפגישה משולשת בין ראש מועצת זכרון יעקב, הנהלת ת"ת 'זכרון גבריאל' והורי הילדים שהוחרמו על רקע עדתי, הוחלט כי הילדים ישובו ללמוד בת"ת החל ממחר, הקהילה ומנהלי המוסד התנצלו והכל בא על מקומו בשלום.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו   052-24-066-24 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.