רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 בנובמבר 2014

על מי עובד נחמן קאלער - הוא בנה בנין גדול בבורו פארק אבל מכר אותם לסינים אז שלא יספר סיפורים כי הוא מחפש פתרונות ליהודים

הוא בודאי יטען כי זה היה לפני שהוא חשב על פוליטיקה, הוא עשה לעצמו את החשבון הפיננסי בלבד והיה כדאי לו יותר למכור את הדירות לסינים, אבל איך יכול מי שמתמודד על תפקיד כל כך בכיר וטוען כי זה עשרות שנים שהוא בוכה על המצב הזה שליהודים בבורו פארק אין היכן לגור, המחירים אסטרונומיים, כאשר הוא בעצמו בנה בנין בבורו פארק ברחוב 51 השדרה העשירית (ראה תמונה) ובמקום שידאג כי יהודים יגורו שם הוא העדיף את הסינים

לכן כשהוא מדבר על דירות ליהודים צריך לקחת את הדברים בערבון מוגבל, גם אם נכון שלמען הפוליטיקה ובכדי להוכיח כי הוא עשה משהו הוא אולי יזרוק פירורים, אבל לא יותר מזה, הוא חייב התנצלות איך הוא עשה דבר כשזה בשכונה כמו בורו פארק להעדיף סינים על יהודים חרדים

תגובה 1:

  1. 7 שנות מאסר לאיש עסקים חרדי שגנב כסף מלקוחותיו בכלא שאטרסטוק,
    דניאל גרינברג, בעליה של חברה שהציעה למכירה פרטי לבוש באינטרנט, נהג לגנוב במרמה את לקוחותיו דרך כרטיס האשראי
    יואל ביטלמן 11:48 04/11/2014
    בית המשפט הפדראלי בניו יורק גזר ביום שישי שבע שנות מאסר על איש עסקים חרדי, תושב לורנס, שגנב במשך תקופה ארוכה כסף מכרטיסי האשראי של לקוחותיו.
    במשך תקופה ארוכה נהג דניאל גרינברג, בעליה של חברת "קלאסיק קלוז'אר", חברה שהציעה למכירה באינטרנט פרטי לבוש לקימעונאים, לגנוב במרמה כסף דרך האשראי של לקוחות החברה.
    גרינברג הואשם בבית המשפט הפדראלי בהונאה, גניבת זהות, והלבנת כספים. לורטא ליינץ, התובע המחוזי של מזרח ניו יורק אמר כי במקום לנהל עסק חוקי העדיף גרינברג להפעיל את העסק ברמאות.
    התובעים אמרו כי גרינברג נהג לגבות מכרטיסי האשראי של לקוחותיו סכומי כסף נוספים מבלי לידע אותם או לקבל את אישורים, על פי התביעה נרשמו כשישים אלף מקרים שבהן שלח גרינברג את ידו לכרטיס האשראי של לקוחותיו.
    גרינברג השיב מאבק נגד קורבנותיו שפנו לבתי משפט, ולא רק שלא הודה בגניבה אלא אף דרש מבתי המשפט לבטל את האישומים נגדו בטענות שקריות שונות ומשונות.
    התובע טען כי גרינברג נהג לגבות את אותו סכום מספר פעמים בהפרש של כמה שבועות. כאשר קורבנותיו התלוננו בחברות האשראי טען גרינברג לחפותו, ופעמים רבות נאלצו הקורבנות לשלם את הכסף ותוספת קנס.
    בנוסף ל-7 שנות מאסר חוייב גרינברג להחזיר סכום של $1,125,022.58 ללקוחות שמהם גנב כסף. גרינברג ירצה את ענשו בכלא פדראלי בניו יורק.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.