רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

רעולי פנים השתוללו בהר הבית עם דגלי חמאס בערב שבת - דנינו תקף את חברי הכנסת היהודים

מאת מקדשער

בעוד המשטרה מנהלת מאבק נגד חברי הכנסת היהודים שעולים להר הבית, השתוללו שם ביום שישי רעולי פנים עם דגלי חמאס במגוון של קריאות הסתה בתמיכה בטרור נגד ישראל והיהודים.

המשטרה פתחה את הר הבית לכניסה חופשית של מוסלמים מכל הגילאים. ללא בדיקות בשערים. המוסלמים ניצלו את פתיחת הר הבית להחדרת דגלי חמאס, הפרות סדר, וקריאות הסתה.

בין היתר קראו המוסתים "ברוח ובדם נפדה את לא אקצה", קריאות תמיכה במוחמד דף האחראי לרצח יהודים רבים, ועוד.

השר אהרונוביץ: "אף אחד לא יפגע בהר הבית".  הפרות הסדר מתרחשות בהר הבית ימים ספורים לאחר הצהרותיו של השר אהרונוביץ' ש"אף אחד לא יפגע בהר הבית".

השר שנכח ביום שלישי האחרון בטקס פתיחת תחנת הכיבוי החדשה בכפר בקה אל גרבייה, הצהיר בפני הקהל ש"שבועיים רצופים הר הבית פתוח בימי שישי למוסלמים להתפלל והיו מעל ארבעים אלף. אני לא אאפשר לשום קיצוני לעלות להר הבית להפר את הסדר. לא אאפשר את זה ואני אעמוד על המשמר".

המפכ"ל דנינו: לא אתן לחברי הכנסת היהודים לעלות להר הביתבאותה שעה שבהר הבית התרחשו הפרות הסדר, עלה המפכ"ל דנינו לנאום בכנס באשקלון ובחר לתקוף דווקא את חברי הכנסת היהודים העולים להר הבית בטהרה.

באירוע "שישי בקתדרה" במכללה האקדמית אשקלון איים המפכ"ל דנינו כי "ימנע את עלייתם להר הבית של חברי כנסת "שמתסיסים". כאשר כוונתו לחברי כנסת שעולים להר כיהודים ולא כתיירים.

התנועה למשילות ודמוקרטיה: לפטר את דנינו אם לא יתנצלבתגובה קראה הערב התנועה למשילות ודמוקרטיה לראש הממשלה נתניהו ולשר יצחק אהרונוביץ' בדרישה לפנות אל דנינו שיתנצל על דבריו ואם לא יעשה כן "הרי שיש להעבירו מתפקידו ולמנות תחתיו אדם המכיר את כללי המדינה הדמוקרטית, סמכויותיו, וחובותיו" נכתב.

במכתב נאמר כי "קביעתו זו של רב ניצב יוחנן דנינו מעידה כי אינו תופס נכון את תפקידו ומקומו כמפקד המשטרה, וכדרג שעליו מוטל לבצע את החלטות הדרג המדיני והחוק ולא את הערכותיו ונטיות ליבו".
בתנועה מדגישים בפני ראש הממשלה והשר לבטחון הפנים כי "חרף פניית יו"ר הכנסת לשר הממונה על המפכ"ל ועל אף שהדברים הובאו לידיעת מר דנינו, הלה, לא די שלא חזר בו מדבריו אלא אף הבהיר שוב באופן רשמי כי זוהי עמדתו והדגיש כי יפעל לאיסור כניסת חברי כנסת למתחם הר הבית".

במקביל, פנתה התנועה ליו"ר ועדת הכנסת ח"כ יריב לוין בקריאה לקיים דיון דחוף ולזמן את דנינו כדי לברר כיצד לטפל בהפרת הכללים הדמוקרטיים מצידו.

לגלריה כנסו כאן:









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.