רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

חיבתו של הרב דוד לאו למלונות פאר

מאת איש הרבנות הראשית

אין זה חדש שיש לו חיבה מיוחדת למלונות פאר, הוא גדל בבית טוב מעטים הם השבתות שהם היו בבית. כמעט כל שבת הם נסעו לבית מלון יוקרתי אחר. בשבת פרשת חיי שרה התארח כב' הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו במלון דן אכדיה בהרצליה. את היוזמה לאירוח נטל על עצמו איש העסקים קובי שליסל. בעיתון מצב הרוח מתואר שבשבת זו השתתפו אנשי עסקים ובכירים סרוגים לשבת של לימוד והתחברות. ואכן הנציג "החרדי" הרב דוד לאו עונה לשתי ההגדרות האלו איש עסקים ובכיר בסרוגים.
למי שירצה לשאול שאלת רב בפרשת וישלח הוא יצטרך להרחיק עד למלון כינר שבצפון, כך מדווחים המודעות בעיתון בשבע. אגב, הרב הראשי ישהה שם כבר מיום חמישי יחד עם בן דודו הגאון הרב בני לאו (אף הוא דור 39 של רבנות).

באתר של רשת מלונות וולדורף אסטוריה קוראים אנו על הזכות שנפלה בחלקו של המלון בירושלים כאשר הגאון הרב דוד ברוך לאו קבע את המזוזה ולהלן דבריו המחכימים: "בניתם בניין שיפצתם וחידשתם כאן ויצרתם כאן בית. שהמיוחדות היא של העבר והיופי של הווה ותקווה לבית נאה וטוב. וכל מי שיגיע לכאן ירגיש שכשהוא בא לכאן הוא מוצא בית טוב ומקום לשהות בו ורצון לחזור שוב לירושלים ולהיות כאן פעם נוספת". במילים פשוטות אלו מסכם הרב דוד לאו לא מספיק שהזמנתם אותי פעם אחת השארתם טעם של עוד ותזמינו אותי עוד פעמים רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.