רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 בנובמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


מזל"ט ליואליש קרויס לרגל שמחת הולדת בנו ה-16 הבוקר בשעטו"מ
כעת אישתו נקראת אם16
 ------------------
שר הפנים גדעון סער הגיש לראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב התפטרות מהממשלה. מחר תקיים מליאת הכנסת אירוע פרידה מהשר.
  ------------------
אישום: נהג הסעות שכח פעמיים את אותו הילד ברכב
 ------------------
כתב אישום הוגש בבית משפט השלום בפתח תקווה נגד נהג ההסעות דניאל ישכרוב, בן 34 מאלעד, ששכח פעמיים ילד ברכב ההסעות. מכתב האישום עולה כי בחודש פברואר הסיע ישכרוב ילדים לגן ושכח ברכב אחד מהם. הילד נמצא רק כעבור שעה, לאחר שהגננת התקשרה לאמו שדיווחה על היעדרו. שבועיים לאחר מכן שכח הנהג את הילד שוב ברכב, והוא חולץ רק לאחר שעוברת אורח הבחינה בו. נגד ישכרוב נטען סיכן פעמיים את חיי הילד.
  ------------------
 'כיכר' פרסום ראשון: סיעת בני תורה בי-ם תתמוך בהקמת מועדנים במרכז י-ם בתמורה למגרש שיקבל יהושע פולק ליד ביתו ברח' גרוסברג .
  ------------------
אייכלר: הר הזיתים חשוב לא פחות מהר הבית ולשם עולים יותר אנשים. אני מבקש מהמפכל שכמה שוטרים שיש בהר הבית שיהיה אפילו פחות בהר הזיתים.
חייב שיהיה שם נוכחות שוטרים 24 שעות!
  ------------------
שני יושבי ראש ש"ס לשעבר נפגשו בחשאי
יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי הגיע למעונו של רבה של רעננה הרב יצחק פרץ ששימש בתפקיד לפני שנים אך עזב לאחר סכסוך עם דרעי. הרב פרץ ל"כיכר השבת": "עסקנו בנושא הגיור, לא בפוליטיקה" (חרדים, חדשות)
  ------------------
הדס שטייף בגל"צ:כ 10 נשים חרדיות מתחילים קורס של 5 חודשים ואז יכנסו לשורות המשטרה. בעיקר לתחום של עבירות מין ששם יש קושי במישהו שלא מהמגזר

להמשך המבזקים כנסו כאן:



------------------
 וועדת הרבנים לעניני קדושת השבת: "מצרים על החלטתה של 'אושר עד' להתחיל לעבוד עם חברת 'חוגלה - נייר חדרה' הרומסת את קדושת השבת, ובעקבות כך להדיר את רגליה של חברת 'שניב' שהינה חברת הנייר היחידה בפיקוחה של הוועדה, השומרת על קדושת השבת בכל תהליכי הייצור. אנו מאמינים ש"שבת היא מקור הברכה וממנה נתברך"
  ------------------
דובר המשטרה: לאחרונה התגברה תופעת השימוש בזיקוקים נגד שוטרים הפועלים במוקדי הפרות סדר. לשם כך הקים המפכ"ל, רב ניצב יוחנן דנינו, צוות לבחינת ההיבטים החוקיים והמבצעיים של ייבוא הזיקוקים, מכירתם והפעלתם וכן לבחינת הוראות הפתיחה באש נוכח איומי הזיקוקים.בדיון מפכ"ל שהסתיים כעת אמר המפכ"ל: "השימוש בהם מהווה איום גדול על בטחונו ושלומו של הציבור בדגש על כוחות השיטור הפועלים מול מפירי הסדר". להלן עיקרי הנחיות מפכ"ל לביצוע:
1. יוקם צוות משותף הכולל גורמים מקצועיים מהארגון ומחוצה לו לרבות משרד הכלכלה על מנת לייעל את החיבור בתחום הפיקוח והבקרה הבין משרדי על מכירת זיקוקין.
2. לפעול בערוצים השונים על מנת לקדם הליך של הכרזת זיקוקים (מקטגוריה 2) לקבוצת חומר נפץ מסוכן.
3. הגברת הכיסוי של כלל גורמי המודיעין העוסקים בהפצה לא חוקית של הזיקוקים.
  ------------------
 מקלב: "סלקום מבצעת הונאה שיטתית הגובלת בפלילים"
בעקבות חשיפת "כיכר השבת" על גביות של אלפי שקלים מלקוחות חברת 'סלקום' המנויים על חבילות "ללא הגבלה" של החברה, ובעקבות פניות רבות שהתקבלו בנושא, העלה ח"כ אורי מקלב את הנושא לדיון בוועדה לפניות הציבור בכנסת • מקלב: "מדובר בהונאה שיטתית הגובלת בפלילים, שרלטנות לשמה"
  ------------------
דוברות איחוד הצלה: צעירה בת 27 נכוותה באורח בינוני וצעירה נוספת בת 23 נכוותה באורח קל עד בינוני כתוצאה ממים רותחים שנשפכו עליהם ככה"נ במהלך קטטה ברחוב טרפון בתל אביב, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'תל אביב' העניקו להן טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הן פונו לבית החולים תל השומר, נסיבות האירוע נבדקות ע"י המשטרה.
  ------------------
נתניהו לצעירים יהודים מהתפוצות: "דעו את העובדות - אנחנו רוצים שלום"
ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בפני צעירים יהודים מהתפוצות המבקרים בארץ ואמר: "אתם צריכים לדעת את העובדות מאחורי הכותרות - אנחנו אנשים שרוצים שלום". באירוע שארגנה עמותת "מסע" הוסיף נתניהו: "אני רוצה שתחזרו למקום הולדתכם ותעמדו שם לצד ישראל, לצד האמת, כי אתם חלק ממנה". לאחר מכן קרא נתניהו לצעירים לעלות לישראל.
  ------------------
מחר: עדות זקן נגד אהוד אולמרט
מי שהייתה המקורבת מספר אחת לראש הממשלה לשעבר, תמסור את גרסתה החדשה בפרשת טלנסקי - לפיה קיבלה 30 אלף דולרים מדי שנה
  ------------------
ב׳קול החרדי׳:  מני גירא חושף: ישיבת סיעה של יהדוה״ת מחר על חוק ׳ישראל-היום׳. הצדדים לתמוך: בגלל ההסתה שהעיתון מנהל נגד החרדים ולהכות בנתניהו, להתנגד: חשש שישתמשו בחוק נגד עיתונים חרדים בעתיד וההתקרבות האחרונה לנתניהו. הערכות; ימנעו. אחרי נאום האבירות לישי - דרעי חזר להנהיג את ש"ס סופית. מקורבי ישי: ממתינים למעשים שיוכיחו הכוונה. ביכנ"ס נוסף על סף פיצול: מהלך למינוי רב ב'חניכי' בברכפלד, לאחר התפקדות עצניקים. הבחירות בפתח.
 ------------------
מתי טוכפלד ׳ישראל היום׳ בראיון: ״הממשלה עומדת בפני פירוק בחורף הקרוב. למרות שרוב הח״כים חדשים וחוששים מבחירות״.
 ------------------
אבי רוזן מ׳יום ליום׳ בראיון: ״החוק אוסר את ספר היוחסין. יש פיתרון לעקוף את החוק. עד סוף השבוע יתקבלו החלטות סופיות בבתי הרבנים״.
 ------------------
הרב יוסף ישר רבה של עכו בראיון: ״הרבנים לא ישתפו פעולה עם חוק הגיור. אף רב לא יפוטר״.
 ------------------
משדר חצות בסקופים:
איתי גדסי:אלי ישי התעלם לחלוטין מקריאתו של דרעי לאחדות, מקורבי ישי אומרים ש'העסקים כרגיל', אך מציינים כי בקרוב הוא יגיב לבקשה של היו”ר.
  ------------------
סערת הבשר וחלב במלון לאונרדו פלאזה בירושלים, מנהל הכשרות מטעם מהדרין ירושלים הרב שמואל בורנשטיין בראיון:'המלצר שהגיש את החמאה לסועדים גויים פוטר היום, תקלה כזו יכולה להתרחש בכל מלון בארץ ותחת כל כשרות אפילו בעדה החרדית'.
 ------------------
האם צפוי שינוי בכשרות מהדרין בגלל בחירת רב ראשי ציוני? 'המקומות של מהדרין ישארו מהדרין אין שינוי ולא צפוי שינוי'
 ------------------
מדוע העיר ביתר שיאנית השכר לעובדים? יו”ר האופוזיציה מנחם זיידה בראיון:הדו”ח מתייחס לשנת 2013 מאז נכנס חשב מלווה והדברים השתנו לחלוטין.
  ------------------
תושבת אשדוד שתבעה את חברת הביטוח שסירבה להכיר בה כנפגעת חרדה כתוצאה מנפילת רקטת גראד תקבל מחברת הביטוח שלה סכום של 33 אלף שקל. עו"ד עדי אורן־פריאנטי, שייצגה את האישה, טענה בתביעה: "פגיעתה גרמה לה לטראומה ולנזק בלתי הפיך שמחמיר בחלוף הזמן, החל בסיוטים וקשיי הירדמות וכלה בהתקפי חרדה שמשתקים אותה בצירוף דמיונות של רעשים הדומים לרעש אזעקות".
  ------------------
נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, נאלץ הלילה להחליף מטוס במהלך טיסה מפילדלפיה לוושינגטון, לאחר שהתגלתה תקלה טכנית במטוס הנשיאותי אייר פורס 1.
 דובר הבית הלבן, אריק שולץ, אמר כי התגלתה בעיה טכנית במדפי המטוס, אך הבהיר כי הבעיה לא הייתה חמורה
  ------------------
 נייעס מהעולם שולה זקן חוזרת הבוקר לבית המשפט המחוזי בירושלים לעונתה השנייה של דרמת בית משפט שגיבוריה מוכרים. הפעם, היא ושותפה לדרך אינם שלובי ידיים אלא שרויים במלחמה. רק שני שחקנים חדשים הצטרפו לעונה החדשה של "פרשת טלנסקי". השופטת רבקה פרידמן-פלדמן מצטרפת להרכב השופטים במקום נשיאת המחוזי לשעבר, מוסיה ארד, שפרשה בינתיים לגמלאות; עו"ד אייל רוזובסקי, סנגור צווארון לבן, צורף לצוותו של אולמרט, והוא זה שיחקור את.
 ------------------
נייעס מהעולם  מטוסי קרב של צבא קנדה תקפו מטרות של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בעיראק, לראשונה מאז הצטרפו למאבק הבינלאומי בארגון בחודש שעבר – כך הודיע הלילה שר ההגנה הקנדי, רוב ניקולסון. הוא הוסיף כי שני מטוסי F-18 תקפו באמצעות פצצות מונחות לייזר באזור פלוג'ה שבעיראק וכי המשימה נמשכה כארבע שעות. רויטרס
  ------------------
מחר בשעות הצהרים יחלו המוני בית ישראל לעלות לקבר של רחל אימנו ע"ה בדרך בית לחם. במקום יתקיימו תפילות לישועת כלל ישראל. יצויין כי העליה תמשך כל הלילה וכן ביום שלישי במשך כל שעות היום.
  ------------------
דובר המשטרה ( לכיש ): בשעות הלילה הבחין דייר בבניין מגורים ברח' הבוסתן באשקלון בראש חזיר כרות מונח סמוך לדלת אחת הדירות בבניין. שוטרי משטרת אשקלון הגיעו למקום ופתחו בחקירה. בשלב זה ללא חשודים. ליאור
  ------------------
גדעון סער יקבל 42 אלף ש''ח על יום עבודה אחד
  ------------------
ראשוני נתניהו עבדאללה מלך ירדן נפגשו  בעמאן בניסיון להרגיע את המצב בירושלים
  ------------------
שרת המשפטים ציפי לבני למוטי לביא הבוקר ב'קול ברמה': הויכוח בענין הגיור הוא לא כוחני ולא הלכתי. לא ניתן לקבוצת רבנים מקבוצה מסוימת לשכתב מי יהודי ומי אינו יהודי. ולא ניתן להם לומר שרבני ערים אינם מתאימים לגייר. מוטי לביא: לשמוע את ציפי לבני מדברת בענייני הלכה זה בערך כמו לשמוע את ליצמן מדבר בענייני ספורט.
  ------------------
תושבי הקריות התעוררו בסביבות השעה 6:00 (יום ב') לסופת ברד. גבישי קרח גדולים גרמו נזק לגגות פח ולתריסים. שירן אוחיון (24) מקריית מוצקין סיפר: "התעוררנו לפתע בבהלה כששמענו נקישות כבדות מבחוץ. זה היה פשוט מפחיד, והכי מפחיד שזה רק הלך והתחזק. אתה שומע שנופל מהשמיים משהו ענק כמו אבנים שעומדות לשבור את החלון. פשוט לא להאמין שמזג האוויר השתגע בצורה כזאת
  ------------------
משדר חצות בנייעס החרדי:
הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת שמעון ליברטי ובהשתתפות: מענדי גרוזמן, שמוליק אברהם, משה פלדמן, יוסי פאר, שאול כהנא ואלי כהן.
פשרת הגיור - למה הח"כים החרדים לא הגיבו? האם יפתחו ספרי יוחסין? ומה עושים בעדה החרדית?
וגם: הבזבוזים של שרי הממשלה,גם אצל הנציגים החרדים?האם שבת הגיבוש של שס היתה מנקרת עיניים? ונאום האחדות של דרעי לאן זה יוביל את שס?
יואליש קרויס חובק את הבן השישה עשר ומכריז בראיון: "על כל לידה שילמתי למדינה 8000₪ כדי לא לקבל דבר מהציונים. כל הילדים אצלנו  נרשמים כבר כמה שנים בספר יוחסין!". ומה תגובתו על החוק החדש שמכניס זורקי אבנים לעשרות שנים בכלא?
הסערה בעקבות חשיפת ההוצאת במשרדי הממשלה.העיתונאי תומר אביטל בראיון סוער:לפחות כעת המשרדים יתביישו לפרסם נתונים על ביזבוזים.יש גם בעיות עם הנהלים בבחירת ספקי השירותים.חושף:במסגרת פרויקט מאה ימים של שקיפות חוקרים פרטיים יעקבו אחרי חברי הכנסת.אדלשטיין אסר עלי את הכניסה למשכן, וקורא לעצור אותי.
החזאי בועז דיין בראיון: "תחזית מזג האוויר השתנתה בפתאומיות, צפויה לנו סערה חורפית, צריך להזהר משטפונות!". ומה הם ענני הסופרסל שאיימו על צפון הארץ היום?
איציק אור דובר מטה מאבק הצליאק בראיון: "מדינת ישראל עושקת אותנו כבר 15 שנה,מוצרי המזון שלנו עולים במאות אחוזים יותר מהמוצרים הרגילים, קיימנו היום הפגנה מול משרד ראש הממשלה בתקווה שמישהו יתעורר!". וכמה חולי צליאק יש בארץ?  והאם גם החולים החרדים שותפים למאבק?
ופינת ההקלטות הקבועה
להאזנה: 055-980-8000  או מכשרים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.