רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

ואולי בכל זאת אם היה בבית הכנסת איזה חרד"ק עם אקדח בידו היו פחות הרוגים!!!

לא נעים להודות. ברצח ב"מרכז הרב" חייל דתי לאומי מסיירת צנחנים, בלם את הרוצח!.
בארוע הטרקטור הראשון, חייל דתי לאומי מסיירת מובחרת חיסל את הרוצח.
אל"מ וינטר וחבריו הסרוגים היו מגיבורי מלחמת המגן בצוק איתן.
כאן , בהר נוף, בשכונה החריידית, לא היה מי שיעשה את זה! עד שלא הגיע השוטר הגיבור עם הכיפה הסרוגה שדהר מכביש בגין וחיסל את הרוצחים!
  כולם היו שם בבית הכנסת: המקללים והמחבלים, זורקי הלבן ומושכי זנבות הסוסים, הזאלונים  והבאבובים 45-48, המנדלים והישראלים מויז'ניץ, סרבני הגיוס, השמואלים והפונביצ'ים, כל הגיבורים בעלי הפיות הגדולים! אבל אף אחד לא יכול היה להפסיק את הטבח. כולם מושיטים צוואר!! ממש כצאן לטבח!
ואל תתחילו להזיל דמעות (תנין...)...בין כה וכה לא מרוויחים מזה כסף אז בשביל מה???........
ורק חרד"ק אחד היה יכול להציל. הוא פחד לבוא לשם. שם ירביצו לו, כמו בבית הכנסת בבית שמש! הוא מנודה ומוכפש בתקשורת החריידית, אצל וולדר ואייכלר. הוא החייל האמיץ, מוכה ברחובות בני ברק עיה"ק תובב"ה!
אצלינו ב"שחרית" הם באים, עם הנשק עם האקדחים, הם מניחים על הארץ ומתפללים. החרד"ק למד "ליצור מגע עם האוייב".
ימים קשים לעם היהודי.
בימים כאלה, במקום לשפוך ארס על אחים ב"יתד", היה צריך אותו וולדר להבין שחייו תלויים בחסדי ה' ומגיני המולדת הציונים המזרוחניקים!.
כל המסיתים נגד הצבא, מקללי החיילים (צאנז????) מציירי החייל החזיר, שופכי דמים בפרהסיה!
והש"סניקים, ה"קופים"-אחרי-החריידים המתנגדים, עם כובעים שחורים וחליפות שחורות כמו סבינו ברוסיה, שעין בצפון אפריקה מעולם לא ראתה, השומעים מידי יום את הכהן מקלל את משרתי ה' מהבית היהודי, שופך שנאה וארס על אחינו מגיני ארץ קודשינו, אלה הקורבנות!!!!!!
ומה יגיד עכשיו, למה הם נרצחו? (חילול שבת, זנות, פריצות, אינטרנט ??????)
מדהים.
במקום להודות לאלוקים על כל חייל נוסף חמוש נשק למלחמה האכזרית בה אנו נמצאים, מתעסקים בלימודי שפיכת לבן ושריפת ספריות בפוניבז'. בלימודי קללות בפורת יוסף, וציורי נאצה של יהודים חזירים אצל ה"שמואלים".
מלאי קללות על רבונים (אם לא חושבים כמוך!), רבונים מקללים אברכים מקללים ומשמיצים, תוקפים ומרביצים.
כבר אין לי הערכה לרב ש"ך, או לרבי מבאבוב לזאלוני או למחבלים, לשונאים או לכל מיני רבונים לוקחי שוחד ומעוותי דיני תורה.שאתם בפיכם מקללים!!
אתם מטיפים לנו על "כבוד לתורה" לרבונים? לתויירה? אתם משפילים אותם יותר מחילוני ממוצע! אתם מבזי תורה! כולכם בלי יוצא מהכלל!
כשאני קורא את דיווחי האמת ב"עולמם של חרדים" (ומי שטוען שזה לא אמת, שיתלונן על הוצאת דיבה בבית משפט!), אני בהלם אמיתי!!! זה "תויירה" שלכם??? ה"רבונים" ה"מרן וה"ראש הישיבה" ו"הגאב"ד" ו"פוסק הדור", אלה שווים רק לבן באמצע קדיש???. ואם זה אמת אז זה  ג ע ו ו א ל ד !!!!!!!!!
שובו שובו מדרככם הרעים!
כמה סייעתא דשמייה צריך הרב שאולזון להמשיך ולהוציא את כל המורסה שנמצאת במוגלה החריידית ברחוב ובעיקר בהנהגה. כי מעט מעט העוילם מבין שצריך תיקון ומהר. פעם זה לא היה!

משה - מזרוחניק מלידה, גאה!

2 תגובות:

  1. עדיין לא הבנתי למה צאנז הם מקללי חיילים



    י חיילים

    השבמחק
  2. קושט דברי אמת. חריידים (או אם תרצו: חרא-דים) תתעוררו!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.