רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


נא להתפלל להאדמור מתואי ר שמואל יעקב בן יענטע המצב היסתבך במוצאי שבת חוזר לבית חולים עכשיו צמודים אליו 3 רופאים
-----------------
בשורה משמחת כעת במהלך התוכנית 'מלוה מלכה' ברשת ב' - חבר הפאנל ישראל גליס מספר: איתן בן שרה (מועלמי) שנפצע קשה בטבח בהר נוף התעורר הערב והחל לתקשר עם בני המשפחה.
"הן קל כביר לא ימאס תפילת רבים".
-----------------
סקר הארץ שס 6 מנדטים
-----------------
דרמה בקהיר: בוטל האישום נגד מובארק בגין הרג המפגינים ובפרשת ייצוא הגז לישראל.
 -----------------
נתניהו ויעלון החליטו: גדי איזנקוט - הרמטכ"ל המיועד של צה"ל. הודעה רשמית הערב. האלוף יאיר גולן צפוי להתמנות לסגנו של איזנקוט.
 -----------------
ורטר ב'הארץ': אריה דרעי שיגר לנתניהו, באמצעות הודעה לעיתונות, את "תנאי הברזל" שלו להצטרפות: שכר מינימום 30 ש"ח ואפס מע"מ על מוצרי יסוד. המו"מ בעיצומו, כך נראה. או שאגודה וש"ס פשוט נהנים להתעמר בו.
 -----------------
אופיר אקוניס בהודעה חריפה לתקשורת נגד יאיר לפיד: "לפיד יהיר וצבוע. אם לפיד לא רוצה לכהן בממשלה הוא יכול להתפטר. עם יש עתיד - אין עתיד לממשלה הזאת. אין מנוס מהקדמת הבחירות".
 -----------------
הוכרז כעת סופית איזנקוט הרמטכ"ל הבא. גורם צבאי ל'וואלה': הכרזת הרמטכ"ל נדחתה כי האלוף נווה שומר שבת.
 -----------------
אטילה שומפלבי בטוויטר: מקורב מאוד לרה"מ: "רה"מ בנימין נתניהו עדיין לא קיבל החלטה על הקדמת הבחירות. ההתבטאויות של יאיר לפיד עברו היום קו אדום. נתניהו רותח וזועם".
 -----------------
ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן הגיע אמש לניחום אבלים אצל בני הגר"א זלמנוביץ זצ"ל, ראש כולל גארליץ בב"ב.
 -----------------
'ישראל היום': במפלגות החרדיות עדיין מתייחסים בחשדנות להצעת 'הליכוד' ללכת לבחירות אם יתחייבו לתמוך בנתניהו. למרות החשש שמדובר בשרירים מול לפיד, גוברת ההערכה שהחרדים ישיבו באופן חיובי.
 -----------------
אסתר איזנקוט, אם הרמטכ"ל הבא בראיון לצביקה גרוניך ב'כיכר השבת': "בטח שהייתי רוצה שיהיה רב". לדבריה, "הוא מאוד מעריך את הדת". היא בטוחה כי עם מינויו לחרדים ולדתיים יהיה יותר טוב בצבא.
 -----------------
 אריה דרעי ל'ידיעות': "לא מוכן להתחייב לנתניהו שנמליץ עליו לנשיא אחרי הבחירות".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -----------------
'הארץ': סקר דיאלוג שערך פרופ' קמיל פוקס: הליכוד 24, הבית היהודי 16, העבודה 13, כחלון 12, ישראל ביתנו 11, יש עתיד 11, יהדוה"ת 8, ש"ס 6, מרצ 6, התנועה 4, ערבים 9, קדימה 0.
 -----------------
בני ברק: בלדרמן - עצרת לזכר קדושי הר נוף הי"ד בהשתתפות הגר"ח קניבסקי..
 -----------------
ניר חפץ יועצו של נתניהו באולפן 'המטה' ב'ערוץ 10': נתניהו יניח כבר מחר גרסתו המרוככת לחוק הלאום. מסתמן - ההצבעה הנפיצה בכנסת על גרסת אלקין שקד תדחה גם השבוע.
 -----------------
ערוץ 2': פרקליטות ירושלים הגישה כתב אישום נגד שלושה תושבי מזרח ירושלים שתכננו לזרוק אבנים וזיקוקים נגד ח"כ משה פייגלין ופעיל הר הבית יהודה גליק.
 -----------------
עמית סגל ב'ערוץ 2': "החרדים טרם השיבו. רבני 'דגל התורה' לא מעוניינים לפי שעה להתחייב לנתניהו".
 -----------------
העימות בין חברי הקואליציה נמשך; אחרי ששר האוצר האשים את נתניהו שהוא משת”פ של חברי מרכז ליכוד. בכירים בליכוד על יאיר לפיד "הוא משת”פ של הקבלנים ונכשל בניהול הכלכלה".
 -----------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי ב'ערוץ 2': "עשיתי עם בנימין נתניהו הסכם שלא נעשה לו תרגיל אם יחליט לפזר את הכנסת. לא נקים קואליציה חלופית. נחליט איך לפעול אחרי הבחירות. הציעו לנו ממשלה חלופית עם יאיר לפיד והרצוג".
 -----------------
אריה דרעי באולפן 'ערוץ 2': "נקים ממשלה רק עם מי שיעמוד בשני התנאים שלי, 30 ש"ח שכר מינימום ואפס מע"מ על מוצרי יסוד".
 -----------------
אלפים משתתפים כעת בעצרת לזכר קדושי הר נוף הי"ד בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל ובראשות הגר"ח קנייבסקי בבית המדרש לדרמן בבני ברק,
 -----------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי ב'ערוץ 2' בפניה לביבי נתניהו: "אם לא תפרק את הממשלה עכשיו אנחנו משוחררים מההתחייבות לא להקים קואליציה חלופית".
 -----------------
מוקד זק״א: כביש 6 אייל לדרום ת.ד במקום 2 רכבים הפוכים, 6 נפגעים חלקם לכודים במצב קשה.
 -----------------
עידו בנבג'י בטוויטר: ‏רה"מ נתניהו מכין את הקרקע לפשרה אבל משאיר את האפשרות לפוצץ על השולחן: יפיץ מחר את גרסתו לחוק הלאום אבל לא הורה להוריד את הנוסח של אלקין מסדר היום.
 -----------------
ח"כ אלי ישי, מברך על מינויו של גדי אייזנקוט לרמטכ"ל: "מדובר בקצין חדור מטרה השואף להצליח ללא מורא ופחד. אני בטוח שצה"ל הרוויח רמטכ"ל שיצעיד אותו קדימה בכל המובנים".
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים: הערכה במערכת הפוליטית, נתניהו ידחה את ההכרעה האם הבחירות יוקדמו.
יצחק נחשוני: החרדים לא יכולים להתחייב לנתניהו על מה שיהיה אחרי הבחירות, ואם לנתניהו יהיו פחות מנדטים ממפלגות אחרות אז החרדים ילכו לאופוזיציה? אין סיכוי להתחייבות כזו
----------------- .
יקי אדמקר: הקריאה לאחדות בעקבות הטבח נמשכת, הגר”ש בעדני התבטא בהספדו בבני ברק "מחלוקת זה מוות".
 -----------------
זיכוי מובארק, הפרשן המצרי מוניר מחמוד בראיון:הזיכוי לא מפתיע והיה ברור מלכתחילה.
-----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
ישראל בדרך לבחירות - יצחק נחשוני עורך ׳מרכז העניינים׳ בראיון: ״אם נבטיח ונתחייב לנתניהו על תמיכה סגורה אחרי הבחירות, זו תהיה פגיעה בגדו״י. הח״כים החרדיים נתפסו כיעילים באופוזיציה, עכשיו הם הורסים הכל. שונאי הדת מרוויחים מהמהלכים של החרדים״
יהושע פולק בראיון: ״לא צופה שהחרדים יחתמו הסכם עם ביבי. עדיין לא הולכים לבחירות״.
מני גירא: אחרי שכלי התקשורת המייצגים את לפיד יצאו בכותרות על חבילת הדרישות דרעי עושה סדר: החרדים לא הציגו דרישות לנתניהו מלבד הקדמת הבחירות. בתמורה מתחייבים לא להקים קואליציה. ׳דגל׳ גם לזה לא מתחייבים.
 -----------------
ח"כ יעקב ליצמן ל'ישראל היום': "מעריך שתשובה רשמית מהחרדים תינתן בתוך יומיים" והזהיר: "אם נתניהו יחזור בו שוב מהדיבורים עימנו, הוא ישרוף את הקשרים איתנו".
 -----------------
חבר מועצת החכמים הגר״ד יוסף הגיע אמש לביקור במעלה אדומים לשאת דברי חיזוק בבית המדרש של הגר״א דויטש.
 -----------------
'כיכר': לשכת שר הביטחון עדכנה עיתונאים על בחירת הרמטכ"ל במהלך השבת. גורם בלשכה: "ההחלטה כבר הייתה בחוץ והיה צריך לעשות סדר לאנשים". -----------------
שר הביטחון לגל"צ על המשבר עם יאיר לפיד: "הוא לא מקיים החלטות ממשלה, הוא לעומתי לביטחון, הוא לעומתי לחרדים, והכל משיקולים פוליטיים ולא ענייניים. אנחנו לא חוששים מבחירות, אך זה לא מה שישראל צריכה כעת".
 -----------------
הפלס: הרב ישעיהו ויין תוקף במאמר חריף את לשכת שר הביטחון שהוציאה את ההודעה לעיתונות בליל שב"ק למרות שכולם ידעו את ההחלטה כבר מזמן.
 -----------------
ח"כ יעקב ליצמן באולפן 'ווינט': "אנחנו מתואמים עם ש"ס ואני חושב שאנחנו בדרך לבחירות. אנחנו ניתן תשובה עוד השבוע לרה"מ. מעריך שנתניהו יהיה רה"מ הבא". בעניין חוק הגיור וחוק הגיוס אמר: "איתנו, השעון יחזור אחורה".
 -----------------
ח"כ משה גפני לגל"צ: "לא נבטיח לנתניהו שנתמוך בו אחרי הבחירות, אבל לא נצטרף לנסיונות להדיח אותו לפני הבחירות".
 -----------------
נתניהו נזף בשרים בפתח ישיבת הממשלה: "אין יום בלי איומים והשתלחויות, מקווה שנחזור להתנהלות תקינה, זה מה שהציבור מצפה מאיתנו. רק כך אפשר לנהל מדינה ואם לא - נסיק את המסקנות".
 -----------------
ברנע ב'ידיעות': סיפר לי אחד שהיה אצל נתניהו לאחרונה בלשכה "החדר היה חשוך. הוא נראה קודר ומדוכא, ודיבר על מצבה הנורא של המדינה, זה היה מבהיל". יש שרים שמשוכנעים שהוא חדל לתפקד ויש שאומרים שהכל הצגה".
 -----------------
ברכת מזל טוב לידיד המערכת יוני מרטין, מנהל מחלקת יחסי ציבור ב'גל אורן' לרגל הולדת הבן.
 -----------------
הח"כים משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר יצאו כעת ממעונו של הגראי"ל שטיינמן עמו נועדו שעה ארוכה. סירבו לומר מה ההחלטה אבל אישרו שהנושא היה הבחירות והממשלה הנוכחית או חילופית.
 -----------------
גירא ב'קול החרדי': מתחזקת הערכה החרדית שפני נתניהו, לא - לבחירות.2
-----------------
לבקשת רבים - עקב חסימה של המספרים הקודמים: 0506126389 מספר חדש בו ניתן להאזין למבזקים וראיונות של סוכנות הידיעות "חדשות 24" גם ממכשירים כשרים, העבירו גם לחבריכם שיהנו...
 -----------------
ח"כ גפני לגל"צ: "לא נבטיח לנתניהו שנתמוך בו אחרי הבחירות, אבל לא נצטרף לנסיונות להדיח אותו לפני הבחירות".
 -----------------
עידו בנבג'י בטוויטר: ביום ו' אמורה הייתה להיות פגישה בין נתניהו ללפיד, יאיר לפיד ביטל. לזכותו ייאמר, פגישות כאלה מתבטלות כדרך קבע. לגנותו ייאמר, הוא זה שמאשים את ביבי בנתק.
 -----------------
אטילה שומפלבי בטוויטר: הדיל השקט: החרדים לא מחבקים את נתניהו בפומבי.
 -----------------
'וואלה': בשל המשבר בקואליציה בליכוד נערכים להקמת מטה בחירות.
 -----------------
דוברות איחוד הצלה: הולכת רגל נפגעה מאופנוע ברחוב חיים לבנון בתל אביב ונחבלה קשות בראשה, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'תל אביב' העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול בבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני עד קשה ובהכרה מעורפלת. רוכב האופנוע לא נפגע.
 -----------------
בשעה האחרונה הגיעו כל חברי מועצת עיריית ב"ב מטעם 'דגל' להתייעצות במעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן.
 -----------------
גורם בכיר בדגל לוואלה: "נתניהו בעצמו לא יכול להתחייב שהוא יהיה רה"מ. אנחנו מאמינים שהוא רצה לדעת שאנחנו לא פוסלים אותו ולא נלך לקואליציה חלופית, אבל לא נספק צ'קים פתוחים".
'ערוץ 2': תמונות של נשיא המדינה ריבלין ושל השרים: לפיד, לבני והמפכ"ל פורסמו ברשת במדי נאצים. השר אהרונוביץ' הורה לפתוח בחקירה.
 -----------------
אטילה שומפלבי בטוויטר: איזה בלוף; 'דגל התורה' לא תתן ידה להקמת ממשלה חלופית. כאילו שהיתה אופציה אמיתית כזו
 -----------------
 'ווינט' בכותרת ראשית: במפלגה החרדית 'יהדות התורה' יישרו קו עם ש"ס והכריזו כי לא יסייעו להרכיב ממשלה חלופית בראשות יאיר לפיד או הרצוג. מרן הגראי"ל שטיינמן בן ה-101 קיבל את ההחלטה.
 -----------------
'הקול החרדי': "מחבל אחד הרגתי, את השני פצעתי" כך סיפר השוטר יצחק ויצמן שנפצע בפיגוע בהר-נוף, והגיע היום לקבל ברכת מרן הגר"ח קניבסקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.