רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

יוסי זילברמן מחדשות ערוץ 2 בראיון: "שוטר בדרגת קצין תועד בלוק לעבר מפגינים בהפגנה בבית שמש, הוא נחקר במחלקה לחקירות שוטרים ושוחרר בתנאים מגבילים, התיעוד הועבר  למח"ש מ'ערוץ 2' ובעקבות כך העניין נבדק בצורה מדוקדקת יותר, המשטרה צריכה אולי יותר מכולם לשמור על החוק ולהוות דוגמא, כולל כלפי מפגינים אפילו אם ההפגנה לא חוקית".
בירושלים נערכים להפגנות בשבת הקרובה נגד חילולי השבת - משה הלר מידיעות ירושלים בראיון: "מדובר במסעדה חדשה שנפתחה בסמוך לקפה בצלאל, ויתרה מכך יש פעילות של 'קואליציית ירושלם' שזה קבוצה של ארגונים שהקימו מתחם הפעלות לילדים ומצגות ביום שבת עצמו, מדובר בעליית שלב, העדה החרדית לא הצליחה בשנים האחרונות לסחוף אחריה את כלל המגזר, וכעת הצליחה לסחוף אחריה את דגל התורה שיערכו קבלת שבת המונית במקום".
הטרגדיה בפתח תקווה - אוריאל בוסו  מ"מ ראש העיר פתח תקווה בראיון: "הכרתי את הנפטר אישית והייתי אתמול עם המשפחה בבית החולים, נתיב התחבורה הציבורית הוא ציר מוות וציר דמים, אני מפנה אצבע מאשימה לעבר משרד התחבורה, אני קורא לראש העיר שיאטום את ציר התחבורה הציבורית - שהאוטובוסים יסעו על רחוב זבוטינסקי ולא על נתיב הדמים, יותר זול היה להעמיד פקחים בכל המעברים בציר מאשר לחוות את הצער הזה".
הרב אברהם בצלאל דובר 'העדה החרדית הספרדית' בראיון: "העדה החרדית הספרדית מביעה מחאה אדירה נגד מתחם "הסינמה סיטי" בירושלים, המלא פריצות ותועבה, וכיום מסתובבים בו גם חרדים לצורך קניות, והם אף רוצים להפעיל את המקום גם השבת, קיבלנו פניות מהורים שמגלים כי בשעות הלילה המאוחרות הילדים שלהם מסתובבים שם וזה פוגע בחינוך, הקימו עיר של תועבה בפלטרין של מלך. אנחנו מחויבים למחות בכדי שלא יהיה דין למעלה".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו  0506126243 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.