רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

מוטי סגל עורך קוקר בראיון: "גביע לבן הושלך הערב על הגאון ר' חיים ברמן מי שמכונה 'השקדן' בעיצומה של תפילת מעריב בישיבת פונביז'. גורמים בישיבה זועמים ומבטיחים כי לא ישתקו על כבוד התורה שהתבזה בראש חוצות, ונערכים לקיים עצרת ענק במחאה על הפגיעה בכבוד התורה", ומדוע ולמה נוהגים לזרוק שם גביעי לבן?
ישראל גרין עורך 'שטיבל בראיון: "חייל חב”דניק שמשרת בחיל האוויר הועמד למשפט כי סירב לגלח את זקנו ממניעים דתיים, מדובר בחייל שעלה עם משפחתו מארה”ב, למד כעתודאי וכיום משרת כהנדסאי מחשבים ואלקטרוניקה". העילה לטענת צה"ל: "מדובר בסירוב פקודה"
ליאור בן סימון דובר המשטרה במרחב 'לכיש' בראיון: "תושב אשקלון בן 34 נעצר לאחר שגנב 500 ש"ח מ'קופת צדקה' בדירה אליה פרץ, בתחילה הוא טען כי הכסף שנתפס מקורו במכירת נפצים, השוטרים תפסו אצלו שטרות כסף ישראלי וזר, ומטבעות רבות של עשרה וחמישה שקלים בסך כולל של 500 ₪. הוגשה תלונה ע"י בעלי הדירה בה נמסר כי הוא פתח את תריס וחלון חדר השינה וגנב מהדירה את הכסף בשטרות ומטבעות בסך 500 ₪ שיועדו לצדקה".
אריה יואלי עורך 'סרוגים בראיון: "לאור פטירתו בשבוע שעבר של הרב שלמה שלוש זצ״ל ופרישתו של הרב שאר ישוב כהן לפני מספר שנים. ראש העיר חיפה יונה יהב התחייב כי הרב הראשי הבא לחיפה יבוא משורות הציונות הדתית".
הרב שלמה חדד חזן ביהכנ"ס 'אבוהב' בראיון: "עונת הבקשות תפתח בשבת הקרובה בצפת, לרגל הפתיחה החגיגית יגיעו מכל רחבי הארץ פייטנים וחזנים מסולתה ושמנה של עולם השירה והפיוט, ובראשם החזן יחיאל נהרי שהגיע במיוחד מארצות הברית. חובבי הבקשות לא מוותרים על השבת העוצמתית וצפויים להגיע מכל רחבי הארץ".
להאזנה לראיונות חייגו  0506126424 שלוחה 1 (פתוח גם מכשרים)
להרשמה לקבלת המספר במידה וייחסם הקישו 7 בתפריט הראשי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.