רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

הכינוס ההיסטורי בבית מרן הגראי"ל שטיינמן - העסקן הרב שמחה ברנשטיין בראיון נרחב על הנעשה בכינוס, החברים החדשים שהצטרפו, ומדווח: "גדולי ישראל מכל החוגים שהשתתפו בכינוס יצאו נדהמים לנוכח צלילות מחשבתו של מרן הגראי"ל שטיינמן, בגיל 101 עדיין מנתח כל סוגיה לעומק".
הגאון רבי דוד זיכרמן ממקורבי מרן הגר"ש אויערבאך בראיון: "הכינוס הערב בהשתתפות הגר"ש אויערבאך זה צעד גדול לקראת השכנת השלום במחנה היראים לדבר ה', אנחנו מתפללים ומייחלים שבאמת יהיה שינוי ומהפך אמיתי לקראת השלום המיוחל בין כל התלמידי חכמים. חילוקי דעות היו ותמיד ישנם אבל זה לא סיבה לעשות הפרדה ופירוד ומסגרות נפרדות, כל אחד ישמע לרבותיו ונהרא נהרא ופשטיה".
הצלם אלימלך גרסטל בראיון: "שוטרים מתחנת משטרת צפת תפסו הערב פורץ בשעת מעשה בעת פריצה לבית כנסת רשב"י בצפת כשעליו כלי פריצה, מדובר באדם מוכר למשטרה שהספיק לפרוץ את הקופות ונתפס על חם, המשטרה מקווה כי בעקבות מעצרו על חם בעת מעשה יוכלו להפליל אותו, מגיע לשוטרים מחמאה על ההגעה המהירה והפעילות הזריזה שהביאה למעצרו".
ויעקב אמסלם מאתר 'כל הזמן' בראיון: הגר"י עדס ראש ישיבת 'קול יעקב' הורה לתלמידיו שלא להתייצב בלשכות הגיוס לצו ראשון עד להודעה חדשה, בשל תלונות מצד בחורים על בעיות צניעות. הערב הוא אף לא השתתף בכינוס בבית מרן הגראי"ל שטיינמן למרות שהוא היה אמור להשתתף".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר  0502036979 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.