רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

הלילה במרכז החדשות

מרכז החדשות מביא הקלטה מבית הרב אויירבעך רבה של שכונת שערי חסד כאשר במענה לשואל ביקש ממנו שבגלל שיש כאלה שמקללים כאשר כולם מבינים שהוא מתכוון למרן שר התורה שיצא במכתב חריף נגד הקבוצה המתריסה נגד גדולי ישראל, הרב אויירבעך משיב לו אדרבא כאן זה מקור הברכה, והוא מתבטא על הנהגתם של  מרן ראש הישיבה ומרן שר התורה אדרבא הם באים לעקור סתרי תורה,

דובר המשטרה למגזר החרדי שבתי גרברצ'יק מגולל בהרחבה את כל פרטי הפיגוע שאירע היום בירושלים בו נרצחה תינוקת ומתייחס לעצרת  של אנשי נצח.

ובעצרת הכושלת בה על פי הערכות המשטרה השתתפו  כ 1500 איש, נשא הרב ונדרוולדה משגיח בישיבת הרב קרלנשטיין באשדוד דברים וזעק על מצבם הקשה : "זה זמן רב שהציבור שהתאסף כאן נמצא במצב של רדיפות ושל השפלות מסוגים שונים", כל כך הרבה תלמידי חכמים שהיה להם קביעות להגיד שיעורים בבתי מדרש חשובים הופסקו הדברים בצורה מביישת ומונעים מהם לקבל עלייה לתורה. ישנם אנשים שלא קיבלו כבר שנה עליות לתורה!"


הרב ברוך שמואל דויטש אחיו של הרב אשר דויטש מצהיר בעצרת: אחי מעולם לא פגע בזבוב ולא היה מעורב במחלוקת, הייתכן שילד מכיתה ג' יפיל אותו ולא יבקש סליחה?! האזינו לדברים.


קו ההטרדות של אברם ט. מרמות לא פוסק מלפעול: בהקלטה שאנו חושפים הלילה, נחשפת שיטת ההטרדות החדשה והעבריינית!  


מערכת ניתוב שיחות היישר מקו ההטרדה לחברות לאחר ההקשה על המקש הנך מועבר לתפריט שבו נשמעות שמות כל החברות שאותם טריגר מעוניין שיטרידו, לאחר שהמאזין בוחר את החברה שאותה הוא חפץ להטריד כהוראת טריגר הוא מועבר לתפריט שמות פנימי של כל בעלי המשרד, האזינו להקלטה הפלילית.


הרב שמואל אליהו בראיון נרחב לאחר ההפסד ברבנות ירושלים מצהיר: "שמחתי להיות מועמד של גדולי הדור הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי זה כבוד גדול יותר מלהיות מועמד של ניר ברקת ולתמוך בכך בשביל אינטרסים זולים".


ח"כ הרב יעקב אשר בראיון מנתח את תוצאות הבחירות לרבנות ירושלים בזוית ראייתה של היהדות החרדית, ומה הוא משיב כאשר הוא נשאל האם השתתף במפגן הכושל הערב בבני ברק.

מרכז החדשות גם  מכשרים  0506126310

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.