רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 באוקטובר 2014

ווארטים


״הרגעים בהם אתה מרגיש, שדברים הולכים אחורה, הם בסך הכל, מתיחה-קלה, כמו של חץ וקשת, שנועדה להעיף אותך קדימה״


מעשה בבחור למדן שמגיע להתפלל שחרית בחול המועד בשעה שתיים אחה''צ.
שואל אותו הרב?
הייתכן שצדיק שכמותך מאחר לתפילה?
עונה לו הבחור : "תפילה היא מדרבנן,
אבל שינה בסוכה היא מדאורייתא


מעשה באברך ירא שמים , שרצה לעלות לכותל בחוהמ , לקיים נטילת לולב בכותל.
חיכה בתחנה לאוטובוס , והנה נעצר לידו שכנו עם רכבו ומציע לו טרמפ.
האברך שמח , נכנס לאוטו , התיישב , אבל הלולב בלט מהאוטו מצד ימין.ניסה לסדר , והנה הלולב בולט מצד שמאל.
ניסה מפה , ניסה משם , ולא הצליח להכניס את הלולב.
אין ברירה,אמר האברך , לולב צריך אגד


הלולב כמו כלה בודקים שיהיה גבוהה ויפה נותנים לה טבעת מנענעים אותה שבעה ימים אח"כ עושים ממנה מטאטא ובערב פסח מהדרים לזרוק אותה עם כל החמץ


החיים שלי הפוכים מאוד לפני שבועיים אכלתי אוכל משנה שעברה . השבת שעבר לא אכלתי כלום . עכשיו אני אוכל בחוץ במרפסת .שבוע הבא אני יהיה שיכור.אני מקוה שהכל יסתדר על הצד הכי טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.