רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 באוקטובר 2014

רחמנות על דרעי - לראות ולבכות איך האיש נהפך ללא מוצלח

מאת ש"סניק

עבדתי עם דרעי כמה שנים. מכיר אני את הביצועים של הבחור לפני ולפנים. כל שיטות הפעולה שלו מוכרים לי היטב. אני עוקב אחריו בשנה האחרונה. אולי אתם לא מזהים את טביעות האצבע של אריה אבל אני מזהה ויודע הכל ואני פשוט מרחם עליו. איך נפלו גיבורים מה קרה לאריה השואג? איך בעבר כל מהלך שלו שהבריק נהפך כעת למהלכים כושלים. קללה בלתי מוסברת רובצת על האיש. אני לא מאשים אותו אבל נראה לי שמה שקרה לאריה זה מה שקרה לניצולי השואה שמיד לאחר שבעלות הברית שחררו את המחנות מרוב רעב אכלו הכל ומתו. דרעי היה רעב וברגע שהצליח להדיח את אלי ישי מרוב רעב דרעי החכם עושה רק שטויות בקצב של תותח. חבל לי עליך אריה

אם לדרעי היה שכל ופחות גאווה ועובד מהראש ולא מהבטן הוא היה מלך הספרדים. היה מקרב את הרב עמאר, מקבל החלטה אסטרטגית ללכת עם אלי ישי וניסים זאב, אבל דרעי החליט אני המלך ויש מחיר לזה. כפי שאני מכיר את דרעי הוא במצוקה נוראה ומצבו לא טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.