רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 באוקטובר 2014

מבזקים - מפה ומשם


הסקופים: יו״ר שס אריה דרעי למקורביו הבטחתי לרבי דוד יוסף את הרבנות ירושלים כשויתר לאחיו רבי יצחק את משרת הרשל״צ ואכן מרן ביקש ממני קודם פטירתו לפעול עבור בנו ועל כן תמיכה ברב עמר לא באה בחשבון.
---------------
אדמורי"ם בניו יורק שלא הספיקו להצטלם עם כפרות לפני יום כיפור ערכו היום יום ראשון י"א תשרי כפרות סיבוב שני וצלם צילם אותם
---------------
ראש הממשלה אמר כי אינו "מתלהב" מתוכנית מע"מ אפס, שר האוצר ענה לו בישיבת "יש עתיד": "שנים לא עשו דבר בנושא הדיור", והתחייב: "יוקר המחיה יוזל".
 ---------------
שר האוצר יאיר לפיד התנצל בפני חברת סיעתו עליזא לביא על מסיבת העיתונאים שקיים בעיצומו של יום שבת קודש.
 ---------------
'ווינט': חמאס מתכונן לירי רקטות נוסף? בימים האחרונים מבצע הארגון ניסויים של ירי לים.
 ---------------
סקר 'חדשות 2': 55% מרוצים מתפקוד נתניהו אחרי נאומו באו"ם והעימות עם ארה"ב. על השאלה מי המתאים ביותר לכהן כרה"מ: 23% נתניהו, 15% בנט, 10% בוז'י, 9% ליברמן, 8% לבני, 7% כחלון, במקום האחרון לפיד עם 4%
---------------
הרמטכ"ל לשאלת 'ישראל היום' על מצבו של מוחמד דף: "יש בשר, יש חלב, יש פרווה. מדי פעם אתה רואה סימנים כאילו הבן אדם קיים, מדי פעם יש סימנים שהוא לא קיים. לדעתי, הוא איתנו".
 ---------------
'הקול החרדי': הנגיד מנדי גליק מלונדון, שבר שיא כשרכש אצל הרב עפג'ין בראש העין, פתיחה בנעילה ב- 360 אלף ד'.
 ---------------
ארגון הטאליבן בפקיסטן הצהיר אמונים לארגון דאעש והורה לפעיליו לסייע להקמת ח'ליפות אסלאמית
---------------
פעוט כבן שנה וחצי הובא לצומת הנגב כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלת ראש. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו. ככל הנראה תאונת "פגע וברח". המשטרה פתחה בחקירה.
 ---------------
דובר צה״ל מוסר כי כוח צה"ל שעסק בפעילות מבצעית בגבול לבנון זיהה חוליה חוצה את קו הגבול. הכוח פתח בירי נק"ל. החוליה נמלטה לשטח לבנון.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ---------------
דיווח בלבנון: חייל לבנוני נפצע מירי של פטרול צה"ל באזור הר דב.
---------------
 'כל הזמן': בשורה לאלעד: משרד הפנים הקים ועדה שתבדוק גם את לחלוקת הכנסות בין העיר והמועצה האזורית דרום השרון. ראש העיר: "מברכים על החלטת המשרד שהחליט לשים סוף לאפלייתה של אלעד"
 ---------------
במלאות 41 שנה למלחמת יום הכיפורים נערך הטקס השנתי בהר הרצל. שר הביטחון משה יעלון: "מלחמת יום הכיפורים הייתה גם לקח שראוי שנלמד אותו יום יום, שעה שעה"
 ---------------
כביש 73: פועל שעסק בגיזום עצים נפגע ממשאית בכביש 73 בסמוך לצומת כפר ברוך, מתנדבי איחוד הצלה מסניף גלבוע העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים העמק בעפולה כשמצבו בינוני עד קשה.
---------------
 התגובות החריפות של ליברמן השפיעו? שוודיה נסוגה מהכרה במדינה פלסטינית, תכיר בה רק באמצעות משא ומתן
 ---------------
'קוקר':בשל חילולי השבת: המיליארדר ראסל גלבוט יורד מהאופציה לרכוש את קבוצת הפועל תל אביב בכדורגל לאחר שהתברר כי הקבוצה לא תוכל לעמוד בתנאים שהציב - הפסקת משחקי הקבוצה בשבת .
 ---------------
'כל הזמן': עשרות זוגות של תפילין נמצאו בימי ראש השנה תשע"ה באומן לאחר שאבדו למתפללים בציון. לפרטים נוספים ולקבלת התפילין למי שאיבדו אותם ניתן ליצור קשר עם העסקן הרב חיים שפירא במספר 052-6808010
---------------
דיווחים בכלי תקשורת לבנוניים: עימותים קשים בין כוחות החיזבאללה לג'אבת א-נוסרה, לפי הדיווח העימותים החלו על רקע נסיונם של לוחמי ג'בהת א-נוסרה לחדור מסוריה ללבנון.
 ---------------
המשטרה עצרה ארבעה חשודים נוספים במעורבות ברצח אלמוג אספו שאירע לפני כשבועיים בחולון. בפרשה נעצרו עד כה שישה חשודים והחקירה נמשכת.
---------------
'קוקר': הקרב על הרבנות ירושלים: "פניו של הרב עמאר אינו למלחמה"יומיים לפני תום הגשת הרשימות: מקרובי הרב עמאר מרגיעים: הרב עמאר אינו איש מדון ואינו מתכוון להתעמת חזיתית עם רבני תנועת ש"ס שמתכוונים להריץ את בנו של מרן  הרב דוד יוסף לרבנות ירושלים"
 ---------------
הלהיט המוסיקלי הבא: לאחר השקת מארז האודיו הכפול של הפרויקט החדש והמסקרן של תזמורת "המנגנים" - "קומטאנץ 1", מגיע הטריילר הרשמי של מארז ה-D.V.D (שייצא לקראת חנוכה) שנותן הצצה מיוחדת קולחת ותמציתית של אחת ההפקות הגדולות היוקרתיות והמסקרנות שידעה המוסיקה החסידית העולמית בשנים האחרונות. צפו בטריילר הלוהט של מארז ה D.V.D. "קומטאנץ" מבית "המנגנים".
---------------
 הר' שלזינגר מגילה מועמד נערי דגה"ת לרבנות י-ם : הרב אליהו שלזינגר המועמד החרדי לרבנות י-ם ל'מקור ראשון': "הציונות הדתית היא בשר מבשרנו, אפעל שיהיו משגיחים ציוניים. לא הכל צריך להיות סגור בשבת ואין טעם בהפגנות נגד מצעד הגאווה".
---------------
 מיוחד ב'קוקר': אשה חרדית (30) ממודיעין עילית עברה טסט בניגוד לכל הסיכויים -בזכות סגולות והשתטחות על קברי שלושת הנערים במודיעין.
 ---------------
הדרת נשים? חרדית וערבייה יככבו על האוטובוסים בירושלים. אחר מאבק ממושך קמפיין נשים חדש יככב על האוטובוסים בירושלים. החרדים זועמים.
 ---------------
בכותל המערבי נערכים לקראת סוכות. למעלה ממיליון איש ביקרו בשריד בית המקדש בימי הסליחות. בכותל נערכים בימים אלה לקבלת מאות אלפים שיעלו לרגל.
---------------
בחדרי חרדים:  יו"ר ש"ס לשעבר התגייס בימים האחרונים בכל הכוח כדי לקדם את בחירתו של הראשל"צ הגרש"מ עמאר לתפקיד רבה הספרדי של ירושלים • עוד בתומכים: ראש העיר ניר ברקת, שביקר את הגרש"מ בביתו • בהנהגת ש"ס טרם הכריזו על מועמד התנועה לתפקיד, ובין השאר נשקלת האפשרות להריץ את הגר"ד יוסף, רבה של שכונת הר נוף.
 ---------------
משה גלסנר דובר עיריית ביתר יגיש את המהדורה המרכזית בקול ברמה מיד לאחר החגים ויתמודד ראש בראש מול אבי מימרן שיתחיל להגיש את המהדורה בקול חי.
 ---------------
דוברות איחוד הצלה: פועל שעסק בגיזום עצים נפגע ממשאית בכביש 73 בסמוך לצומת כפר ברוך, מתנדבי איחוד הצלה מסניף גלבוע העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים העמק בעפולה כשמצבו בינוני עד קשה
---------------
מהדורת 12 ב׳הקול החרדי׳:
הבחירות לרבנות ירושלים! איש התקשורת אבי מימרן בראיון:״המועמדים לרב הספרדי: הגר״ד יוסף, הגר״ש עמאר, הגר״י דרעי והגר״מ טולדנו. אבל הגר״ר אלבז יכול לטרוף ברגע האחרון את הקלפים. הרב עמאר קיבל סימנים מש״ס שיתמכו בו. והדיל שמתבשל בין ש״ס לחרדים שגם ניר ברקת יתמוך״.
הדרמה בצאנז קלוזינברג! מקורבו של האד׳ ר׳ נפתלי שוורץ בראיון מארה״ב: ״האד׳ היה מעורפל וכיסה את פניו בטלית שהציבור לא ידאג. ביקש מהאורחים שהגיעו מחו״ל שיכנסו לחדרו ועשה ׳מי שברך׳ לאחיו מישראל. במוצאי יו״כ ביקש מחילה מהקהל שנלחץ בגללו״.
שאול קרויזר עד ראייה למהומה וחילול השם באיצקוביץ: ״קומץ מהפלג הירושלמי תקף את החיילים, וקבוצת חרדים תקפו והיכו את אנשי הפלג״.
---------------
חצות בנייעס החרדי.
המועמד לרבנות ירושלים הרב יהודה חייק בראיון נרחב: "יש לי את כל התעודות וההסמכות בכדי לכהן כרב העיר. אם לא אבחר אגיש את מועמדותי בערים נוספות". ומי המפלגות שמאחוריו? ומה הברכה שקיבל מהרב אלישיב זצ"ל?
הזמר ושדרן הרדיו אלעד כהן בראיון: עבורי חג הסוכות מסמל משהו מיוחד זה נכנס לסוכתו של זה אין פרטיות ואין אני , ומפרט את לוח הזמנים המלא לחג הסוכות , וחושף: דיסק חדש בקרוב ובתוכו דואט עם אחד מגדולי הזמר החסידי
על התקשורת החרדית: אני נשאר בקול חי , זה בית עבורי! בתקשורת זה עובד פעם אתה למעלה פעם אתה למטה.
מרגש!  רגע לפני כל נדרי הגנב חזר בתשובה והחזיר את הגניבה, יוני פרידמן בראיון: "הגנב נכנס לבית בזמן שהאישה הלכה להביא את הילד מהמעון, נגנבו תכשיטים רבים וכסף. כעת כשהגנב החזיר את רוב התכשיטים המשפחה סולחת לו".
הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת שמעון ליברטי ובהשתתפות: מענדי גרוזמן, משה פלדמן, יוסי פאר ואלי כהן.
והערב: תקיפת החיילים החרדים - קמפיין החרד"קים חוזר? האם נראה עוד אירועים כאלה? ומה באמת קרה שם?
ההפרדה בשמחות בית השואבה - התערבות הבג"ץ ראויה? למה החילונים בעצם מזיקים לעצמם? מה עם תמונות נשים על האוטובוסים?
וגם: מה עם ארבעת המינים של חברי הפאנל.
נועם ארנון דובר היישוב היהודי בחברון בראיון:לאחר שנים ארוכות מרדכי בן דוד יופיע סמוך למערת המכפלה במסגרת אירועי חול המועד.יש במקום הפרדה מלאה ומשפחה חרדית יכולה להגיע בלב שקט,גם לנו זה חשוב.מפרט על הזמנים ומערך התחבורה בימי החג.
שיעור מיוחד לסוכות מפי המגיד מישרים הרב שלמה לוינשטיין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.