רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

עושים מעשה זימרי ודורשים שכר כפינחס

מאת הרב אליהו קאופמן

       אין צביעות גדולה יותר –  אצל בטלני הציבור החרדים ואצל התקשורת הקרנפית שלהם, מלצאת נגד בנימין נתניהו , על כך שלאחר נאומו באו"ם ישב לאכול במסעדה טריפה בניו יורק. והאם בנימין נתניהו הוא אדם דתי שמחויב לאכול רק כשר? האם אפשר לדרוש מהאיש הזה – חילוני רויזיוניסטי שבעבר גם התבולל ממש, לחפש מסעדה עפ"י תעודת הכשרות שלה? הרי זו גניבת הדעת הכי גדולה – להיות פוקר ולאכול כשר רק כדי שהציבור של "יהדות התורה" ישלים מחר עם כניסתה לקואליציה של אותו נתניהו, עם כל המרכיבים האנטי דתיים הכי קיצוניים שאי פעם משלו בישראל. האם העולם , והיהודים בתוכו, כל כך מטומטמים שיאמינו שישראל כמדינה היא "יהודית" רק משום שראש ממשלתה אכל פעם כשר במסעדה יהודית בחו"ל? אבל לאנשי "יהדות התורה" יש את הצורך להוכיח למצביעיהם כי הם פעילים וכי בקרוב יגיעו הבחירות ויהיה צורך אלקטוראלי גדול, ולכן המעשיות הפוליטית היחידה שהם יכולים לגלות היא לקפוץ לצלחת הסטייק של נתניהו ולצעוק "גיוועלד" , כדי שכולם יאמינו שהנה ה"שלוחא דרבנן" פועלים עפ"י "דעת תורה".

        במקום לבזבז את הזמן על צלחתו של נתניהו –  שהזמין שם "רק" עגל ולא "פירות ים", היה על אותם נציגים חרדים לצאת כבר לפני שנה לחו"ל ולהיענות להצעת החרדים בארה"ב להפגין מול האו"ם ולטעון כי נתניהו איננו מייצג "אלף דורות של יהודים", כפי שטען. אפשר היה להביא –  בהפגנה כזו, כהוכחה, את צלחת הסטייק של נתניהו, אבל להכריח אותו לאכול כשר , כדי לשקר את עצמם ואת מצביעיהם, זו רק צביעות מבחילה.
       ובכלל, כיצד מעיז אותו ח"כ משה גפני לטעון נגד נתניהו כאשר הוא חבר מזמן לח"כ מירב מיכאלי  האנטי דתית ומי שמבזה את שם ה' יום, יום, ועוד הזמין אותה להיות חברת מפלגת "דגל התורה"?! והוא זה שהעמיק את ידידותו עם יו"ר מר"צ – זהבה גלאון, שבודאי לא שמעה על ההכשר של "שארית ישראל". האם זו היתה דרכו של הגר"מ שך, שמינה את גפני לח"כ? וכיצד מעיז אותו ישראל אייכלר – "פודל תקשורתי" מבית היוצר של גולדפינגר האנטי דתי, לצאת נגד נתניהו כשהוא מזמין יום, יום עיתונאים אנטי דתיים כיוסי מלמן למשל , מ"הארץ", להעביר שיעורי שב"כ ו"מוסד" בישיבות בלזא ולבטל תורה?! בטוחני שאם נתניהו היה מרפד את גפני, את אייכלר ואת שותפיהם בכיסאות קואליציה מרופדים הם היו מוכנים גם שהלה יבלע צפרדעים וקרפדות, כפי שלמשל הם שתקו כששמיר  בהיותו רוה"מ זלל "פירות ים" באוסטרליה , ו"יהדות התורה" היו חלק מהקואליציה שלו.
      להיפך, דווקא כשנתניהו אוכל כאוות נפשו וכשבנו יתחתן עם בחירת ליבו , אזי, האמת תיראה ללא שום סייג. ישראל כמדינה , אפילו עם רטב של יהודים, היא איננה מדינה יהודית וכשליש כמעט ממי שטוענים שהם יהודיה הם בעצם סלאבים ושאר נוכרים , ולמעשה יש לכל אזרח במדינה את הזכות לעשות מה שיחפוץ, שהרי יהדות איננה מיצג שווא במסעדה זו או אחרת , ומנגד מאבק למען עצמאות החברה החרדית מפני החילוניות איננו עובר בצלחתו של ראש הממשלה או במניין ה"סליחות" של הנשיא. הייתי מציע לפני גפני,  אייכלר וחבריהם – שרק בקדנציה הקודמת ישבו עם חברת קואליציה שנשואה לנכרי גרמני (וכמובן שהם שתקו ולא פצו פה על "התבוללותה"...), לערוך בדק בית אמיתי למען המלחמה עבור יהדות חרדית מוצקה ולמען המערכה נגד הכפירה  במדינת ישראל ונגד ניסיון העברת החרדים על דתם ועל דעתם, ולהניח לנתניהו , לצלחתו ולמשפחתו.

תגובה 1:

  1. האמת שלא היה לי סבלנות לקרא את כל השטויות שאתה כותב אבל מקובל היה תמיד שראש הממשלה שיוצא בשליחות ממלכתית של מדינת היהודים שומר על דברים בסיסים בפרהסיה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.