רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

הלילה בחצות במרכז החדשות

בעקבות הסרת הכשרות של שארית ישראל לחנויות ברכל.

בעל רשת הצרכניות מנחם כרמל בראיון לרדיו תוקף: רבני שארית ישראל עסוקים בפוליטיקה! מתעקש: אני לא מבין בפוליטיקה, אני כמו תייר: לא ידוע לי שמונו רבנים חדשים בשארית! המודעה שפורסמה ביתד היא לא כשרותית! מיתמם: לא שיניתי דבר מהשמיטה הקודמת. בשמיטה הקודמת פעלתי תחת מטריית הרבנים: גרוס ודינר וכך גם עכשיו, אלו הרבנים שנותנים גם היום. ומזכיר 4 פעמים במהלך הראיון: אנחנו עסוקים בגזירת הגיוס ובמכסות ובין כסה לעשור, מתעסקים בזה?! ומגלה: אני חש קול קורא במדבר!

העיתונאי שלומי אייכלר חושף: בלעדי! הצביעות חוגגת! מנחם כרמל ה--נציג של "נצח" משתף פעולה עם "כולל חב"ד", נגדו יצאו אנשי נצח והרב אוירבך בעבר, הפעם, אין צורך לומר שזה עובר בשתיקה! וחושף: מחר תתקיים ישיבת עסקנים מורחבת לדון בהערכות לחרם שיחל מיד לאחר יום הכיפורים, לאחר שזה האחרון, בחר היום להתריס פעם נוספת וסילק משגיחים של בד"ץ קרית ספר!

 העיתונאי יוסי הכט מגלה: מכירת ארבעת המינים של "שערי חסד" שהתקיימה היום במטרה להכשיל את מכירת החסד של קופת העיר כשלה!

וח"כ הרב משה גפני תוקף בכנסת את ח"כ ליפמן משינוי ומאשים אותו: אתה חרדי מחמד, קח כלב ולך ללפיד לישיבת סיעה בשבת"!

מרכז החדשות גם בכשרים: 050612626

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.