רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

נאמני צפת מסבירים את שיטתו ודרכו של הרב וילשנסקי הטוען כי רבי ומשיח זה דבר אחד

לכבוד
הרב חיים שאולזון שליט"א

היות ואתה אדם הגון וכתבו בפעם אחרונה כל מיני שמועות על ראש הישיבה אנו קבוצת נאמני ראש הישיבה מבקשים שתפרסם את ההבהרה הבאה למען ישמעו ויראו.

בברכת גמר חתימה טובה
נאמני הרב וילשנסקי מבוגרי ישיבת צפת

ראש הישיבה וחבר אגודת חסידי חב"ד הגה"ח רי"י וילשאנסקי שליט"א במסר ברור וחד מאין כמוהו לכלל תלמידיו אנ"ש חסידי חב"ד: מהות ראש השנה הוא – להתבטל בפני הרבי מלך המשיח!

מאת נאמני צפת!

במאמר נפלא המתפרס על פני עשרה עמודים בבטאון הרישמי 'הנסיון האחרון' - שוטח ראש ישיבות חח"ל צפת קטנה וגדולה, חיפה, חנוך לנער והישיבה הטכנולוגית וחבר אגודת חסידי חב"ד הרישמית ומו"צ בקהילת חב"ד צפת [באישור ולפי בקשת המרא דאתרא ר' מרדכי ביסטריצקי] הגה"ח רי"י וילשאנסקי שליט"א את תפיסת העולם החסידית בדורנו זה לפיה המטרה של יום ראש השנה היא להמליך את הרבי מלך המשיח למלך עלינו.

ראש הישיבה תיבל את דבריו בסיפורי חסידים מהדור הקודם שהוא בעצמו זכה להכירם ולקבל מהם את החינוך החסידי האוטנטי, חינוך אותו ראש הישיבה מעניק לכלל תלמידיו הפזורים בכל רחבי העולם ומשמשים כמשפיעים, רמ"ים, ראשי ישיבות ואנשי חינוך בכל הרמות.

ראש הישיבה התייחס בדבריו בצורה ברורה למגמה החדשה בקרב קבוצות מסויימות בחב"ד שעזבו את דרכה של חב"ד ומנסים להפריד בין הרבי כרבי, לרבי כמלך המשיח. לדברי ראש הישיבה קבוצות מיעוט אלו שוגים שגיאה איומה. בדברים אלו רומז ראש הישיבה בחכמה, כדרכו, רמיזה עבה מאד מול 'ועד התמימים העולמי' המנסים להשתלט ולסלף את ההיסטוריה של ארגון האש"ל בחב"ד.

לדברי ראש הישיבה, אין בכלל מושג כזה להבדיל בין רבי למשיח. הרבי ומשיח זה דבר אחד. אנו מקבלים על עצמנו את מלכותו של הרבי מלך המשיח כמלך העולם וגואלו וממילא בכך אנו עובדים את הקב"ה בדרגא הגבוהה ביותר. מי שלא חושב כך גם אם הוא בעבר ידע הרבה חסידות כמובן שכיום הוא טועה [דברים אלו שוב רומזים, בפיקחות המאפיינת את ראש הישיבה, לרב יואל כהן שכיום מוצג בפני צעירי הצאן כאילו הוא פוסק אחרון בכל דבר ולא היא. לדעת ראש הישיבה היו לו זכויות בעבר, אבל כיום כאשר הוא מפריד בין רבי למלך המשיח הוא טועה ומטעה, ואגב דברים אלו חוזר ואומר ראש הישיבה בפני הבחורים בישיבה שאל להם להיכנס לשיעוריו כי הוא למעשה כיום טועה ואין מה לקבל ממנו מאומה].

זו הפעם השניה בחודשים האחרונים שאנו זוכים שראש הישיבה מעביר מסר חד וברור דרך הבטאונים הרישמיים של ליובאוויטש [להזכירכם הבטאון 'הנסיון האחרון' יוצא לאור על ידי ארגון אש"ל – אותו מממן הנגיד החסידי הנודע ר' שלום בער דרייזין שליט"א [בנו של המשפיע הבלתי נשכח הרה"ח ר' אברהם מאיור שהיה עוד בימי האור בליובאוויטש שבליובאוויטש אצל כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב נ"ע ואגב חשוב לציין כי ראש הישיבה בעצמו זכה לקבל ישירות מפיו של המשפיע כאשר ישב אצלו רבות בהתוועדויות עוד בשנות הלמדי"ם וזאת בשונה מהמשפיעים כיום שלא שמעו ישירות אלא רק מצטטים דברים שקראו או שמעו בהתוועדויות]  ארגון זה הוא הארגון היחיד הקשור לארגון האש"ל של  החסיד משה ירוסלבסקי ע"ה, ארגון זה הוא השופר הרישמי של חב"ד קראון הייטס ושל הבית דין שזכה בזבל"א, זאת בשונה מעלונים ובטאונים שונים ומשונים שיוצאים לאור לאורחים על ידי נערים פוחזים שאין בהם לא תורה ולא יראת שמים והם לא זוכים להתחנך אצל משפיעים מהדור הקודם כמו בישיבה בצפת שהיא למעשה הישיבה האחת והיחידה הממשיכה את הדרך החבדי"ת המסורתית מדורי דורות כפי שראש הישיבה קיבל עוד בברינואה מהמשפיע הידוע ר' ניסן נמנוב].

העברת המסרים של ראש הישיבה דרך הבטאונים הרישמיים נועדה כנראה לבטל את כל השמועות המרושעות שנשלחים בקיבעות באמצעות אימיילים לבוגרי הישיבה - כאילו וכביכול ראש הישיבה שליט"א מדבר בשתי קולות ודעתו אינה חד משמעית. להזכירכם כל פעם שראש הישיבה מזכיר את שמו הק' של הרבי הוא בתוספת מלך המשיח שליט"א כי זו דעתו הרישמית ואין בילתה! [יצויין כי גם בנו סנדי נשלח בכוונה לאירופא כי דעותיו אינן מייצגות את הקו של ראש הישיבה שליט"א שכותב על הרבי "מלך המשיח שליט"א", זאת בשונה מבנו שנאבק נגד זה כי לדעתו זה מוריד את התרומות]

כל מי שמפיץ שמועות אחרות אינו אלא מחרחר ריב שמקנא בהצלחה המסחרחרת של המוסדות - ישיבה קטנה וגדולה  והסניף בחיפה חנוך לנער וטכנולוגי ועוד הרבה - שראש הישיבה שליט"א עומד בראשם וזוכים להכרה מלאה של הגופים הרישמיים של תנועת ליובאוויטש, החל מבית דין רבני אנ"ש, חברי אגודת חסידי חב"ד הרישמית שמוכר ע"י ועד רבני אנ"ש, ועד לאחראים ואנשי המפתח בצא"ח וכו' ששולחים לשם את ילדיהם ביודעם שזה כור החינוך החסידי היחיד כיום בליובאוויטש.

לסיכום: ראש הישיבה שליט"א היה והינו עדיין מראשי תנועת המשיחיסטים הוא זה שנותן את הקו הברור ומוביל ביד רמה את כל בוגריו להשקפה הנכונה והחד משמעית בכל מה שקשור לאמונה וצורת ההתנהגות. והוא היחיד שעומד בפרץ מול כל אותם המנסים להשתלט על ארגון אש"ל מיסודו של החסיד משה ירוסלבסקי ע"ה. ראש הישיבה הוא גאון עצום בנגלה ידען בחסידות, שליח ציבור נפלא המעורר כל שומעיו, בקיא בהוויות העולם, איש עצה של מאות אנשים מגוונים זה מזה, מנהיג נערץ ובעיקר הוא ראש וראשון לכל המשיחסיטים והוא המנהיג היחיד שמוביל את כלל המשיחיסטים לדרך האמת וסוחף אחריו את כל בני הישיבות.

אין לנו אלא לסיים בתפילת שבח "אשרנו מה טוב חלקנו ומה נעים גורלנו" שזכינו שהראש ישיבה הרב וילשאנסקי שליט"א מנהיג אותנו  ביד רמה ובפיקחות

2 תגובות:

  1. תפסיק להיות שופרם של המשחיתים עוכרי חב"ד ומבאישי ריחה מחללי שם רבנו הגדול זי"ע

    השבמחק
  2. אמרו לפני מלכויות כדי שתמליכוני עליכם !

    וזהו שנאמר קודשא בריך הוא ישראל והרבי מלובביץ חד הם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.