רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

מבזקים - מפה ומשם


הרב שמואל אליהו למימרן ב"קול חי": שמחתי להיות מועמד של הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי. זה כבוד גדול יותר מלהיות מועמד של ניר ברקת
--------------------
היעד הבא הוא בת ים, וגם שם החרדים יצטרכו לשבת איתנו כדי להגיע להבנות" • "אנחנו בשום אופן לא סוגרים את הדלת בפני הציבור החרדי. לא ננהג כמנהג שנהגו הם" • "אבל אם לא יגיעו, אמשיך את התהליך בלעדיהם ונביא לבחירת רבנים ציוניים, ללא חרדים" • חיים פאלק, הזרוע המבצעת של הרב אלי בן דהן, והאיש שבגללו הצליחו לבחור רבנים בירושלים, מדבר
--------------------
תשמעו סיפור:היום בבוקר. 8:30 ילד קטן כבן 7 צועד לבית תלמודו. על הכביש ברחוב אהבת שלום הוא נעצר וממתין למבוגר שיעבירנו.
לפתע הקול נשמע "יונגעלע. ווילסט אריבער גיין די כביש". ר' ישראל הגר שליט"א אדמור מויזניץ. עם מקלו בידו בדרכו מתו"ח לאהב"ש. פונה אנה ואנה. וירא כי אין רכב ויפן אליו שוב באהבה רחימאית: "קענסט אריבער גיין. די כביש איז ליידיג".
מפי עד ראיה!
 --------------------
ביזנייעס: הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו שליט"א התקשר לרבני ירושלים הנבחרים והזמין אותם לישיבת מועצת הרבנות הראשית הקרובה. הגר"ד לאו אמר כי "על רבני ישראל כולם החובה והזכות לפעול יחד למען חיזוק מעמדה של הרבנות בישראל - ויהי רצון שנזכה כולנו לראות בטוב ירושלים"
 --------------------
הרב שמואל אליהו למימרן ב'קול חי': "שמחתי להיות מועמד של הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי. זה כבוד גדול יותר מלהיות מועמד של ניר ברקת".
"זה החל עוד ממרן הגריש"א זיע"א התחייבתי לא לא לעגל פינות בהלכה"
"העדפתי להתחייב לגדו"י ולא לפוליטיקאים... "
 --------------------
 ח"כ יעקב אשר התיחס בנאומו בטקס הנחת אבן הפינה באחיסמך לדברי שר השיכון אורי אוריאל שקרא לראש הממשלה להסיר מסדר יומה של הכנסת  והמדינה את החרפה הנקראת "חוק הגיור", ואמר: ״לפי הדברים שאמרת כאן חשבתי שהדובר הוא אחד מחברי הכנסת של דגל התורה, כולי תקווה שתמשיך ברוח דברים אלו גם במושב החורף הקרוב ולא רק בפגרה… .
 --------------------
ח"כ אלי ישי: "במשך תקופה ארוכה אזרחי ירושלים עומדים חסרי אונים כבני ערובה אל מול התחזקותם באין מפריע של המתפרעים הערבים. מחבל הוא מחבל, בין אם הוא זורק אבן ובין אם מחזיק נשק, דין משותף לשניהם ויש לפעול נגדם באותה הנחישות. הריסת בתי מחבלים מחוייבת המציאות כדי ליצור הרתעה בעתיד".
 --------------------
ליברטי בטוויטר: ‏סיעת ש"ס בירושלים הייתה אמורה להגיע בשעה זו לביתו של הגרש"מ עמאר, להרמת כוסית, אך הפגישה נדחתה בשל אירוע הדריסה.
 --------------------
החתן היקר ואיש החסד ר'בערלה יעקובוביץ איש זק"א מתברך ביום חתונתו מפי ר' אהרון לייב יהודה שטיינמן החתונה מתקיימת היום באולמי היכל שלמה קבלת אורחים משעה 9:30
 --------------------
 תחת אבטחה כבדה, הגרש”א הגיע ונשא דברים בעצרת על הפגיעה בכבוד התורה ממרפסת הבניין בדסלר 5. הגאב”ד הגר”מ גרוס איחר את קבלת הקהל בבית ההוראה ומשתתף בעצרת.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



--------------------
 ראש העיר ירושלים, ניר ברקת: "חייבים להחזיר את השקט לירושלים - כפי שאני אומר כבר חודשים, המצב בירושלים בלתי נסבל ויש לפעול באופן חד וברור כנגד כל תופעת אלימות המתקיימת בעיר״.
״היום ברור יותר מתמיד כי יש להכניס את כוחות המשטרה אל תוך השכונות הערביות בהן יש הפרות סדר, להציב אותם בנקודות שולטות, בפריסה גדולה ובמערך כוחות משמעותי״.
״לבקשתי הנחה ראש הממשלה לתגבר את המשטרה על מנת שתוכל לפעול ולהווציא לפועל תכנית פעולה מבצעית שגיבשה לטיפול במהומות, הכוללת תוספת כוח אדם ויחידות מיוחדות, שימוש באמצעים טכנולוגיים והגברת המודיעין. אמשיך לעמוד על המשמר ולא אשקוט עד שהביטחון ישוב לירושלים".
--------------------
הודעה לעיתונות
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב התייעצות טלפונית בעקבות פיגוע הדריסה בירושלים
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב התייעצות ביטחונית בהשתתפות השר לבט"פ יצחק אהרונוביץ', מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנ דנינו וראש השב"כ יורם כהן.
בהתייעצות הטלפונית עודכן רה"מ נתניהו בפרטי פיגוע הדריסה.
רה"מ נתניהו הנחה לתגבר את הכוחות בעיר ירושלים.
רה"מ נתניהו: "כך פועלים שותפיו של אבו מאזן לממשלה, אותו אבו מאזן שרק לפני ימים הסית לפגיעה ביהודים בירושלים".
--------------------
מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה, ירון רביד:
אני משתתף בצערה של המשפחה על מותה של התינוקת, ומאחל לכל הפצועים רפואה שלמה והחלמה מהירה.
הרכבת הקלה היא חלק בלתי נפרד מהחיים בירושלים, כך גם באירועים כאלה. אנחנו נמשיך ונפעל, בתיאום עם המשטרה והעירייה, כדי ששיגרת החיים של תושבי ירושלים תתנהל כסידרה, כפי שגם עשינו לכל אורך השבועות האחרונים. לצורך כך צוותים שלנו פועלים להחזרת השירות באופן מלא לכל אורך הקו בהקדם. אני מחזק את ידי השוטרים בירושלים שכבר תקופה ארוכה פועלים מסביב לשעון כנגד מי שמנסים להתסיס ולחבל.
- דובר סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים
 --------------------
השר אורי אריאל בתגובה לפיגוע בירושלים:
"האלימות בירושלים הגיעה היום לשיא. המציאות בחודשים האחרונים של אירועי אלימות חוזרים ונשנים בירושלים על ידי בני מיעוטים חייבת להיפסק. זה התחיל מזריקות אבנים ובקבוקי תבערה והמשיך להידרדר, והיום לצערנו דם יהודי נשפך. אני דורש מראש הממשלה ומהשר לביטחון פנים לפעול בתקיפות נגד מי שפוגע באזרחי ישראל ולתגבר את הכוחות בירושלים ולטפל בצורה הקשה ביותר בהידרדרות הביטחון בעיר הבירה".
 --------------------
 חברת הכנסת מירי רגב
אני כואבת ומבכה על רציחתה של התינוקת בת השלושה חודשים שנרצחה בכוונה תחילה על ידי מחבל בן-עוולה.
המצב במזרח ירושלים הוא בלתי אפשרי! תפקיד המשטרה הוא לאכוף את החוק ותפקיד מערכת המשפט הוא להעניש באופן משמעותי את אותם מוסלמים קיצוניים שמסיתים, מגבירים את הטרור ומאיימים על אזרחים חפים מפשע.
פגיעה ברכבת הקלה, שריפת תחנת דלק, הטרדת סטודנטיות, כל אלה ועוד - אינם יכולים להימשך. יש להכפיל את כוחות המשטרה במרחב קדם במזרח ירושלים ויש לפעול ביד ברזל תקיפה כנגד כל מי שפועל בניגוד לחוק בין אם הוא יהודי או מוסלמי.
ביום שני הקרוב, זימנתי את השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, להגיע לועדת הפנים ולתת סקירה על פעילות המשטרה במזרח ירושלים.
יהי זכרה ברוך.
 --------------------
הגרמ"ח לאו אצל מימרן ב'קול חי': התמודדתי לאחר בקשה של גדולי האדמו"רים וראשי הישיבות. ברקת שתמך בשטרן נפגש איתי לפני 6 שנים בניסיון להריץ אותי לתפקיד. הגר"ח קנייבסקי בירך אמש: "בהצלחה רבה עם ירושלים תבכה".
 --------------------
יו"ר סיעת יהדות התורה אליעזר ראוכברגר אצל גלסנר בקול ברמה: "יש בוודאות חרדים, גם מיהדות התורה וגם מש"ס, שהצביעו לרב שטרן", וחושף: "אנשי רה"ע פנו אלינו בהצעה יום לפני הבחירות לקבל את ראשות המועצה דתית בתמורה לכך שלא נתאמץ למען הרב לאו. דחינו את ההצעה, אנחנו לא סוחרים בעקרונות. אם תשמעו שמישהו קיבל את התפקיד, תבינו לבד שהוא לקח את העסקה...."
 --------------------
סבא של התינוקת שנהרגה בפיגוע
היינו בדרכנו חזרה מהכותל זאת הייתה הפעם הראשונה שהיא ראתה תכותל החזקנו אותה והראנו לה את הר הבית היא בת יחידה להורים הם חיכו זמן רב לתינוקת ההורים כרגע נמצאים במצב נפשי קשה
 --------------------
הזוי: הפרקליטות העבירו בטעות לפרקליטיו של אולמרט חומר של שולה זקן וכעת פרקליטי אולמרט לא מוכנים להחזיר...
 --------------------
ד. משפטים: במענה לפניות כתבים, להלן תגובת הפרקליטות לפרסומים הערב בעניין פרשת טלנסקי: "להגנה הועבר בטעות חומר מסוים שאינו מהווה חומר חקירה ושלא אמור היה להיות מועבר או להימצא ברשותה. עיון בחומר אסור לפי חוק הגנת הפרטיות וחלקו חסוי מכוח יחסי עו"ד לקוח. בשל סירובה המצער של ההגנה להשיב את החומר כנדרש, פנתה היום הפרקליטות בבקשה לבית המשפט על מנת שיחייב את ההגנה להשיב חומר זה."  עדי לבני
 --------------------
: דובר המשטרה :
בעקבות פיגוע הדריסה בירושלים קיים המפכ"ל רנ"צ יוחנן דנינו היוועצות מיוחדת עם ממ"ז ירושלים  ראש אג"מ ,ר'אח"מ ומפקד מג"ב ובה הורה המפכ"ל :
א. תוכנית ההיערכות שאושרה הבוקר תיכנס לתוקף החל מהטווח המידי.
ב.מאות שוטרים ולוחמי מג"ב ובתוכם יחידות מיוחדות יתגברו את המחוז.
ג. הכוחות בירושלים יוצבו  עפ"י הערכות מצב,תמונת מודיעין ובמוקדי חיכוך ידועים.
ד. במחוז יערכו לתת מענה לכל תרחיש אפשרי.
ה. המשטרה תפעיל  את האמצעים והכלים  העומדים לרשותה ותנקוט בנחישות כלפי הסתה והפרות חוק מכל המגזרים.
 --------------------
שר הכלכלה נפתלי בנט התייחס הערב (רביעי) לפיגוע הדריסה בירושלים ואמר כי "נקמת דם תינוקת בת שלושה חודשים לא ברא השטן". לדבריו, "משטרת ישראל והמשרד לביטחון הפנים צריכים להתייחס אל כל זריקת אבנים כאירוע טרור ואל כל שורף תחנת רכבת כטרוריסט. אל אויב שהוא רוצח תינוקות צריך להתייחס בהתאם".
 --------------------
 ח"כ אשר ב'קול חי': יהדוה"ת כולה נכנסה לבחירות לרבנות י-ם למרות הסיכוי הקלוש, אך יכלנו לגמור אחרת, אילו כל חברי הגוף הבוחר החרדים היו חרדים לקדושתה של ירושלים, ככה זה שעושים דילים על כל דבר שבקדושה.
 --------------------
ירושלים: עימותים בין מחבלים לבין כוחות צה"ל ומג"ב בשכונות: סילוואן, שועפאט ועיסאוויה. ישנם מספר מחבלים שנפגעו מירי כדורי גומי.
 --------------------
הסקופים: הגר״א נבנצל רב העיר העתיקה במתקפה חריפה נגד הרב אריה שטרן ״איני מכיר בו כרב העיר. שלא יזמינו אותי לאירועים בו הוא משתתף״.
 --------------------
 חצות בסקופים: יממה לאחר הבחירות לרבנות י-ם! הגר״א נבנצל רב העיר העתיקה שהוציא מכתב חריף נגד הרב שטרן בראיון: הוא לא יכול להיות רב של י-ם בכל הנושאים, ולא מעוניין להיות במחיצתו. המועמדים הראויים הם הרב לאו ושפירא! הפיגוע הרצחני בי-ם - מנהל מ.ילדים בביה״ח הדסה הר הצופים פרופ׳ יעקב ברקון: לכתחילה הסיכויים להצילה היו אפסיים. הגיעה אלינו במצב אנוש עם פגיעת ראש חמורה. צוות גדול עמל שעה ארוכה כדי להצילה. מפקד זק״א י-ם בנצי אוירינג מתאר את הרגעים המצמררים: למרות שהאבא היה פצוע קל הוא לא זז ממיטתה. הרופאים והאחיות פרצו בבכי ברגע הבשורה! עצרת המחאה בב״ב - ח״מ עי׳ ב״ב ׳בני תורה׳ משה מלאכי ממארגי העצרת: סיפוק גדול מהרבבות שהגיעו להשתתף. ניסו להטעות את המשטרה על מהומות שצפויות אך לבסוף הכל עבר בשקט מופתי 
 --------------------
הורי התינוקת הי"ד: "פקח הורה לנו לרדת מהרכבת"
--------------------
בחדרי חרדים: רכבת לאסון • הורי התינוקת חיה זיסל הי"ד שנרצחה בפיגוע הדריסה מאשימים: "חזרנו מביקור בכותל המערבי, עלינו לרכבת הקלה ופקח הרכבת הודיע לנו שאסור לנו להיכנס עם עגלת תינוק. הוא אילץ אותנו לרדת בתחנה" • הנהלת הרכבת: "הפקח טעה - אין נוהל כזה" • הלווית התינוקת הי"ד תתקיים הלילה בחצות בירושלים • המחבל מאושפז במצב קשה בבית החולים
--------------------
אייפון 6 ואייפון 6+ החלו בחצות להימכר רשמית בארץ. קרוב ל-1000 איש בכניסה לחנות
 --------------------
 י-ם: עכשיו בלגן בשטיבלאך בית ישראל בי-ם נכנסו יס''מ לתוך השטיבלאך כי היה שם חייל חרדי שהותקף
  --------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: אסון פיגוע הדריסה בירושלים!

סב התינוקת שמשון הלפרין בראיון מרגש: ״בתי המתינה לפרי בטן ונפקדה אחרי ברכה מהגר״ח קניבסקי. מקבל את הגזירה ומבין שהיא סיימה את השליחות. נכדתי הגיעה היום פעם ראשונה לכותל״.

מתנדב 'איחוד הצלה' גרשי קלצקין שליווה את כל פיגועי הדריסה בי-ם בראיון: ״אספתי את התינוקת מהרצפה והכנסתי אותה לאמבולנס. זה רגע שלא אשכח״.

העסקן בנצי אוירינג מ'זק"א' שמלווה את המשפחה מרגע האסון בראיון: ״כשקבעו מוות כל הצוות הרפואי בכה יחד עם ההורים. מקביעת המוות ועד לרגע זה ההורים לא הצליחו להוציא הגה מהפה״.

מני גירא: אבי התינוקת שמואל ברון נפצע קל בצלעותיו, אברך חשוב מניו יורק שהגיע להתגורר בישראל כיוון שחשקה נפשו ללמוד תורה אצל הרב צבי קפלן.

ארה"ב: שוב אירוע בבית הלבן!

כתב של ה-CNN מדווח שאדם נעצר לאחר שדילג על הגדר של הבית הלבן, אנשי השירות החשאי במקום.

כתב של רויטרס מדווח שהעיתונאים אינם מורשים לצאת מהשער הראשי בבית הלבן מה שבדרך כלל מצביע על מצב של הסגר, עוד דיווח שהאדם נתן אגרוף לכלב שרץ לכיוונו ושאנשי השירות החשאי מסרו שהאדם עבר את הגדר אבל כלב שמירה מיד תפס אותו.

הרב אריה שטרן ל'משפחה': "אני משמש רבה של י-ם, לא איש של ג'ובים ולא סדרן מוניות או סדרן עבודה. מתחייב לא לקפח פרנסה של איש. מי שרוצה שמיטה לחומרא יוכל ללכת לאיזורים החרדיים ולהסתמך על הכשרי הבד"צים".

אליטוב ב'משפחה': מנופים רבי עוצמה גויסו להרב לאו. ליצמן נזרק למערכה, 'דגל' נרתמו, דרעי התמסר בכל כוחו וגם הצליחו: במהלך מבריק גויסו 5 קולות מהגוש הסורג והחילוני והופה: שוב גבתה הפלגנות החרדית את מחירה.

אם החרדים ירצו מלחמה – יקבלו מלחמה • חיים פאלק מדבר

 "היעד הבא הוא בת ים, וגם שם החרדים יצטרכו לשבת איתנו כדי להגיע להבנות" • "אנחנו בשום אופן לא סוגרים את הדלת בפני הציבור החרדי. לא ננהג כמנהג שנהגו הם" • "אבל אם לא יגיעו, אמשיך את התהליך בלעדיהם ונביא לבחירת רבנים ציוניים, ללא חרדים" • חיים פאלק, הזרוע המבצעת של הרב אלי בן דהן, והאיש שבגללו הצליחו לבחור רבנים בירושלים, מדבר

'משפחה' חושף: לראשונה מתחילת הקדנציה הודיע השבוע נתניהו לליצמן וגפני: "אני מעוניין בבחירות כבר במהלך השנה הזו". ביקש מהם בשיחה לעמוד במילתם ולהתחייב שיתמכו בו אצל הנשיא אחרי הבחירות.

וה״מ י-ם אסי:
2 אבנים הושלכו לעבר הרכבת הקלה בציר שועפט.
אירוע אחד אתמול בלילה נגרם נזק ללא נפגעים.
אירוע שני היום בשעה 05:20 לעבר רכבת ללא נוסעים. נגרם נזק ללא נפגעים.
משטרת ירושלים ממשיכה בפעילות הנרחבת למניעת פגיעה ברכבת ובטחון הנוסעים ותפעל למעצר הפורעים לשם הבאתם לדין.

כוחות צה"ל ומשמר הגבול ביצעו הלילה גל מעצרים נרחב ועצרו 17 ערבים מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.

15 מתוכם חשודים בפעילות טרור - הכנות מטעני חבלה, זריקות בקבוקי תבערה ואבנים לעבר אזרחים וכוחות הביטחון.

חלק מהמבוקשים שנעצרו, הם פעילי ארגון הטרור חמאס. כולם הועברו לחקירת השב"כ.

דובר המשטרה ש"י:
אמש בשעות  הצהריים המוקדמות במהלך נסיעת צוות בילוש בנימין עם רכז מודיעין, בסמוך לכפר דיר אבו משעל נזרקה אבן לעבר שמשת הניידת, הצוות זיהה חשוד שנמלט לכיוון הכפר וביצע מרדף אחרי החשוד, במהלך סריקות בסמוך לבית בכפר אותר החשוד,  בחיפוש על גופו נתפסה סכין, בתחקורו בשטח על ידי הצוות ורכז המודיעין, הודה החשוד במספר ידויי אבנים כולל על הניידת ובמספר זריקות בקת"ב, והוביל למספר בקתבים ובקבוק בנזין שנתפסו, כמו כן הפליל החשוד נוספים מהכפר ומסר כי נשלח לכיוון סריקות השוטרים במטרה לדקור שוטר, החשוד נעצר והועבר להמשך טיפול חקירות
[10/23, 7:04 AM] ‪+972 52-645-4611‬: במהלך בדיקת אוטובוס הסעות שעצר הבוקר (חמישי) במחסום המנהרות בכניסה לירושלים, נעצר נוסע ערבי על ידי לוחמי מג"ב, לאחר שתקף את המאבטח במקום. האירוע נחקר.

צפו: תיעוד נוסף של פיגוע הדריסה אמש ברכבת הקלה בירושלים

המחבל דהר עם הרכב במהירות רבה וניסה לרצוח כמה שיותר יהודים.

ביום שני ג' במר חשוון יערך יומא דהילולא הראשון של מרן פוסק הדור רבן של כל בני הגולה מרן רבינו עובדיה יוסף זצוקל זיעא, יערך תפילה וסליחות בקברו בשעה 15:00 בהשתתפות: רבה של ירושלים הרשלצ הרב שלמה משה עמר, המקובל הרב דוד בצרי, המקובל הרב בניהו שמואלי, המקובל הרב יעקב עדס, והרב ראובן אלבז,
 
האב השכול מאשים: "סולקנו מהרכבת"
שמואל אלימלך בראון, אבי התינוקת חיה זיסל הי"ד, מאשים שאולץ לרדת לתחנה בה אירע הפיגוע • סיטיפס: "הפקח טעה"
ורי התינוקת חיה זיסל בראון הי"ד, מאשימים: "פקח הורה לנו לרדת מהקרון בו שהינו רגע לפני הדריסה".

הורי משפחת התינוקת שנרצחה הערב (ד') בפיגוע דריסה בבירה, טוענים שעלו על הרכבת בדרכם חזרה מהכותל אך פקח הורה להם לרדת מהקרון, וכך הם נאלצו להמתין בתחנה שמול גבעת התחמושת במקום להמשיך היישר לביתם.

"היינו על הרכבת יחד עם ביתנו הי"ד", אומר אבי המשפחה הרב שמואל אלימלך בראון, "ואז הגיע פקח ואמר לנו שאסור להכניס עגלות תינוק לקרון ועלינו לעזוב את הרכבת. לפיכך ירדנו בתחנה שם חיכינו לבוא רכבת אחרת, ואז התחולל האסון כאשר הרכב של המחבל הפוגע דהר לעברינו".

בתגובה מסר דובר הרכבת הקלה ל'בחדרי חרדים', כי: "לא ידוע לנו על כל נוהל כזה, יש אמנם בעייה טכנית להכניס עגלת תינוק דרך הדלתות בקרון הראשון והאחרון, אך מדובר בבעייה טכנית ומי שמצליח להיכנס דרך הדלתות עם עגלה, מוזמן להישאר בה. ייתכן ופקח טעה, ואנו נבדוק את הדברים".

צביקה גרוניך ב'כיכר': שמעון גרוס, האב שאיבד את בנותיו באסון הערלה, אמר להורי הפעוטה שנהרגה בפיגוע: אמרתי להם את דברי הגר״ח קנייבסקי כשניחם אותי והבטחתי לשוב ולשבתם איתם בניחותא יחד עם אשתי.

כל הכבוד לויינט...: מעניין שהאבנים הושלכו מאליהם... רק את הצמיגים מישהו ניקב !!!.
צביעות !!!!!

הסבא שמשון הלפרין, בראיון כואב למשה בן לולו ב'קול חי': "הקב"ה רצה את נכדתי ולקח אותה אליו. צריך להתעורר ולהתחזק ולעשות חשבון נפש אישי".

השומרים ב"ב:
כתב אישום חמור מוגש כעת בבית המשפט בתל אביב נגד דוד דלאל.
החשוד הנ״ל צבר לרשותו מעל עשרה מקרי אונס ומעמ.
לפני כארבעה חודשים התקבלה במוקד ״השומרים״ פניה על פדופיל שהתעסק עם ילדים ולאחר כחודש של מעקבים ובדיקות מצלמות ברחבי העיר נעצר החשוד תוך כדי מרדף בעיר.
לאחר זיהוי החשוד הוא הועבר להמשך חקירה במשטרת ישראל אך למרבה הצער לאחר יותר מחודש שוחרר למעצר בית ובזמן המעצר חזר לעירינו ושוב תקף ילדים.
בארגון לא הרימו ידים והחלו לחפש עוד ראיות ולאחר כשבוע נעצר החשוד והובהל למעצר. בארגון ״השומרים״ ובמשטרת ישראל החלו לאסוף עוד עדויות בצורה יסודית וארוכה ולמרבה הצער כבר הגיעו ליותר מ 10 תלונות של מעשים שעשה בערים: ירושלים בני ברק ופתח תקווה. כעת נקווה שבית המשפט יחמיר בעונשו.
אם גם אתם חשתם נפגעים אנא פנו להגשת תלונה במשטרת ישראל או למוקד השומרים 1599533100
מצורפת תמונה מהמעצר הראשון שלו על ידי מתנדבי הארגון וצוות בילוש מרחב דן.






האינתפאדה השלישית,

סיכום אירועי היומיים האחרונים :

יום רביעי - כ"ח תשרי

21:08 בנימין ערבים יידו אבנים על רכב סמוך לדיר ניזאם. נגרם נזק (סוכנות תצפית)

19:52 שומרון: ערבים השליכו בקבוק תבערה על רכב של תושב יצהר כשלוש מאות מטרים מערבית לצומת יצהר הקטנה (הצלה יו"ש)

17:53 פיגוע דריסה בירושלים: תינוקת נרצחה ושבעה יהודים נוספים נפצעו באורח קשה וקל בפיגוע דריסה בסמוך למטה הארצי של המשטרה.

14:15 מערב בנימין: ערבים יידו אבנים לעבר ניידת משטרה סמוך לכפר דיר אבו משעל, שמשת הניידת התנפצה. השוטרים עצרו במקום ערבי חמוש בסכין שהודה כי תכנון לדקור איש בטחון (סוכנות תצפית)

14:04 ערבי נסע מבהירות ברכבו ופרץ את מחסום המנהרות סמוך לירושלים. כתוצאה מהאירוע נפצע מאבטח באורח קל והרכב נמלט מהמקום (סוכנות תצפית)

13:20 חוצה בנימין: ערבים השליכו בקבוק תבערה לעבר כלי רכב בסמוך לכפר עבוד(סוכנות תצפית)

10:54 ירושלים: ערבי יידה אבן לעבר קבוצת יהודים בהר הבית (סוכנות תצפית)

9:43 בנימין: ערבים יידו אבנים לעבר אוטובוס סמוך לצומת הישוב מעלה לבונה (סוכנות תצפית)

7:45 ערבים יידו אבנים לעבר אוטובוס אגד קו 143 ברחוב עוזי נרקיס בירושלים, נזק נגרם (סוכנות תצפית)


יום שלישי - כ"ז תשרי

00:02 חוצה בנימין: ערבים יידו אבנים לעבר אוטובוס סמוך לכפר אום צפא (סוכנות תצפית)

22:09 שומרון: ערבים יידו אבנים לעבר רכבו של תושב קדומים בשעה שנסע סמוך לתחנת הדלק תחסין בכביש 55 (סוכנות תצפית)

21:24 מערב בנימין: ערבים הציתו מספר צמיגים על כביש עוקף עבוד (סוכנות תצפית)

21:12 עשרות ערבים יידו אבנים לעבר כוח מג"ב במחסום שועפט (סוכנות תצפית)

21:11 ירושלים: ערבים יידו אבנים לעבר רכב בבית חנינא, נזק נגרם (סוכנות תצפית)

21:10 ירושלים: ערבים יידו אבנים לעבר אוטובוס סמוך לצומת ואדי ג'וז, נזק נגרם

19:30 סינג'יל: נזק נגרם לאוטובוס אגד קו 148 בשעה שנסע על כביש 60 סמוך לכפר. ערבים יידו לעבר האוטובוס אבנים (סוכנות תצפית)

19:18 הר חברון: לאחר שערבים השליכו בקבוק תבערה לעבר כלי רכב סמוך לגשר חלחול, הכביש נסגר לתנועת כלי רכב עקב בערה במקום (סוכנות תצפית)

18:58 ערבים השליכו בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב סמוך לישוב בית אל בבנימין (סוכנות תצפית)

18:31 סינג'יל: ההתפרעויות נמשכות. כ-200 ערבים מיידים אבנים לעבר כוחות הבטחון (סוכנות תצפית)

18:01 בנימין: ערבים יידו אבנים לעבר כלי רכב בכביש 60 סמוך לכפר סילואד (סוכנות תצפית)

17:04 בנימין: ערבים יידו אבנים לעבר כלי רכב בכביש 60 סמוך לכפר סינג'יל (סוכנות תצפית)

16:55 ערבים יידו אבנים לעבר אוטובוס אגד סמוך למחסום א-זעים על יד ירושלים, נזק נגרם (סוכנות תצפית)

15:59

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.