רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 באוקטובר 2014

על חטא שחטאתי בשתיקתי בפרשת אנטוורפן יכולתי למנוע מחלק את הצרה הזו

קשה מאוד לעמוד במצב הזה, כשמצד אחד אני מרגיש שתפקידי הוא לכתוב ולדווח בעניינים כאלו על מנת שאחרים לא יפלו בפח ועל מנת להרתיע שלא יעשו מעשים מן הסוג הזה, אבל מאידך כאשר לוחצים חזק בטענות קשות שעליך להתמודד עימם מדוע להימנע מדיווח, ומה עושים במצב כזה

כזכור, לפני תקופה דיווחתי וסיפרתי על הקורה בתחום הזה ואף ציינתי שמות, ולאחר שהדברים התפרסמו הם פתחו במתקפה ממש, ביניהם אחד העצורים שדיבר עימי וביקש שאוריד את זה למרות שהדבר היה לטובתו זעקתי על שעשק אותו, הוא טען כי אם הדברים יתפרסמו הוא כבר לא יחזיר לו את הכסף, אבל אם לא יתפרסמו יש סיכוי שאולי הוא יקבל את הכסף בחזרה, ובמצב הזה היה עלי להחליט מה הנכון לעשות

אספר לכם כאן עם שמות, היה זה קופרשטיין שפנה אלי וביקש שאסיר את הכתבה נגד רייך שבינתיים ברח ללונדון עצרו את יד ימינו חזקי רייך אבל הוא הספיק לעלות על מטוס ולהסתלק, כאשר המשטרה הגיעה לביתו של רייך היא מצאה אצלו 23 אלף יורו שהוא השאיר לאשתו מפני שהוא כבר לא יודע מתי הוא ישוב, ולא ברור לי אם לקחו את הכסף

נעניתי לבקשתו של קופרשטיין הוא ורייך דאגו שעוד יתקשרו ויבקשו להסיר את הרשימות שפרסמתי על הענין הזה, והיום אני מצטער שנעניתי להם, מפני שאם הייתי ממשיך לדווח על הדברים גם אם כבר לא יכולתי להציל את הכל מפני שהחקירה כבר החלה אבל לפחות את אלו שעלו על העגלה מאוחר יותר הייתי מציל

הפרשה הזו מאוד מסובכת איך עבדו על רבים שחלקם היו תמימים כשהשקיעו כסף והאמינו כי הדברים נעשים ביושר, ולצערנו ובושתנו חלק ידעו אבל עשו זאת מפני שהעסקים בשנים האחרונות לא טובים כפי שהיו בעבר ולכן הם עברו לשטח הזה לעשות כאן קצת כסף

אין לי ספק כי אם הייתי זועק ולא יורד מן הענין הייתי מציל הרבה, וכאן אני לוקח על עצמי את הטעות וביום כיפור אכה עוד על חטא על ששתקתי ונעניתי לפניות כאילו להציל את הכסף בעוד שלמעשה הם הסתבכו הרבה יותר דוקא מפני שקיבלו כסף, אם לא היו מקבלים סביר להניח כי מצבם עכשיו היה טוב יותר

בעתיד עלי להיות חזק יותר ולא להיענות לפניות כאלו, גם אם מצד אחד אני רוצה לעזור וזו מטרתי, אבל מאידך זה מגלגל למצבים חמורים וקשים בהרבה, אלו מסובכים לכל חייהם, ומי צריך את זה

ולסיום מאחל אני לכל הגולשים ולכל בית ישראל גמר חתימה טובה

8 תגובות:

  1. תשובה מועיל! מה גם שב שתיקתך נגרם חילול ה׳

    במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד,

    שנה טובה ומתוקה!

    השבמחק
  2. תשובה העלפט זיכער!

    ישר כח אייך הרב שאולזאון.

    השבמחק
  3. תמשיך ככה לעמוד לימין כלל ישראל

    חזקו ואמצו!

    השבמחק
  4. לכבוד הרב שאולזאון שליט״א

    תמשיך ככה ותצליח עד למאד בעזהשי״ת

    השבמחק
  5. כלל ישראל מצדיע לכם! כל הכבוד לכם.

    השבמחק
  6. הרב שאולזאון! ביאת המשיח תלוי הרבה בפעולתכם הקדושה והחשובה מאין כמוה!

    חזקו ואימצו אל תירא ואל תחת כי בנפשינו הדבר, עדי נזכה לביאת משיחינו

    השבמחק
  7. עוד יגיע הזמן קודם ביאת המשיח שהאדמורים יקחו סמים בטיש, ויחלקו שירים מזה.

    השבמחק
  8. אתה באמת משוכנע ומציב את עצמך ברשימת שומרי העולם. מקומך הראוי הוא מפיץ פסולת ולשה"ר און טוט גארנישט אויף

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.