רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

מכתבים קצרצרים


אנשי הרב אלישיב יפיצו'היתר מכירה'
זה נשמע הזוי אבל מציאות, הם רוצים את הכשרות בירושלים והרב שטרן רבה הראשי החדש של ירושלים הבהיר בצורה הכי ברורה כי מי שרוצה אוצר בית דין יכול לפנות לבתי הדין וההכשרים שמוכרים מאוצר בית דין, המועצה הדתית תמכור ותפיץ מהיתר מכירה, ומי שיעמד בראש מערכת הכשרות של העיריה יפיץ בירושלים 'היתר מכירה' וככה יחדיר סכין בלבו של הרב אלישיב - מה לא עושים למען הכסא

הם רוצים שלום או מחלוקת? אם שלום מדוע עשו הפגנה?
כל ילד שמכיר את הקורה ברחוב הליטאי יודע כי הפגנה מן הסוג שעשו אתמול בבני ברק מטרתה ללבות את המחלוקת הפנימית ואינה פניה לשלום, הפגנות פרובוקטיביות מן הסוג הזה מטרתן להלהיב את יצרי המחלוקת בציבור הליטאי, מפני שלא קרה שום דבר רציני, אפילו אשר דויטש הודה כי הוא נתקל באופניים ולא היתה כוונה לאף אחד לפגוע בו, הבחור שעלה להתנצל עשה זאת מחשש שמא זה בגללו כשכלל לא בטוח שהוא היה הגורם לכך שדויטש פנה הצידה ולא ראה שיש שם אופניים. אין אפילו מינימום של ספק כי לא היה לאיש כוונה לפגוע בו, אבל במצבם של המחבלים הם זקוקים למשהו להיתפס על מנת שירחמו עליהם, וצעדים כאלו מעוררים סלידה ומרחיקים עוד יותר את השלום שלא נראה עוד אפשרי ברחוב הליטאי כל עו הזקן ממרא ושלשת השמואלים בראשם

בהפגנות כאלו הם פוגעים בעצמם שוב הוכח שמכל הארץ לא הצליחו להביא אלפיים איש
מי שמנהל שם את האיסטרטגיה חושב שאפשר לרמות את הציבור, כשבאים כאלפיים לומר עשרת אלפים. התקופות האלו עברו ופרחו מן העולם מפני שהיום המצלמות חזקות ורחבות ואפשר לספור, אי אפשר עוד לעבוד על הציבור, ולכן טיפשי הוא להביא אנשים מכל הארץ ו'להוכיח' כי אין להם יותר מכאלפיים איש במצב כזה. מציאות היא שבכל האירועים מן הסוג הזה לא הצליחו המחבלים להביא מספרים גדולים, דבר שמחזק את הטענה כי הם הרבה פחות ממה שחושבים שהם

שמואל דויטש שקרן, הבחור לפנים משורת הדין ביקש סליחה!
זה דרכו מאז ומתמיד לבנות בניינים על שקרים, הוא עמד נאם וצעק כי פגעו באחיו וכי הבחור לא בא לבקש סליחה, דבר שהוא לא רק שקר, בלעדי זאת כלל לא היו יודעים מי הבחור, מציאות היא שעד שהבחור לא בא לבקש סליחה כלל לא הגישו תלונה למשטרה מפני שלא ידעו במי מדובר, טיפש היה הבחור שהלך לבקש סליחה, אבל לשמואל דויטש זה לא מספיק, הוא צועק כי לא ביקשו סליחה. מדוע? מפני ששאם ביקשו סליחה אז מה הוא רוצה?

הם בוכים על שרודפים אותם, ומה הם עשו במשך שלשים שנה?
חי אני את החיים האלו עשרות שנים ולא רוצה להאמין כי מסוגלים לדבר בחוצפה שכזו, לזעוק כי רודפים אותם, במשך של שלשים שנה הם שלטו וירדו לחיי כל מי שרק יכלו, הרסו ושברו בתים וישיבות, רמסו כל מי שחשבו שהם בדרכם, ועכשיו הם באים בטענות על שרודפים אותם? אולי יאמרו לנו מי רדף את הגאונים הגדולים ר' חיים גריינימן  ר' דוב לנדו ועוד הרבה אחרים דוגמתם על מנת להסיר אותם מן המפה הליטאית? מדוע מה שהם עשו להם היא רדיפה מותרת? וכשרודפים אותם זועקים כי מדובר ברדיפה?, זה מה שיש להשיב להם, למדו מכם ועושים לכם מה שאתם עשיתם לאחרים

אין שלום לרשעים!
כאשר מישהו רוצה באמת שלום אז קודם ולפני הכל הוא חוזר בתשובה, אם המחבלים היו קמים ואומרים טעינו במעשינו הלכנו בדרך לא דרך, מבקשים סליחה על שלשים שנות רדיפת גדולי ישראל, טעינו כאשר הקמנו מפלגה אחרת, פרשנו ולחמנו נגד ההנהגה, אולי היה מקום לחשוב אם יש מקום לחשוב על שלום, אבל כשהם כלל לא חושבים שהם צריכים לבקש מחילה על שלשים שנות רדיפת גדולי ישראל ושפיכת דמם, ממשיכים ברשעותם, אז אין מנוס אלא לומר להם אין שלום לרשעים!!!

שמואל אויערבך רוצה שלום מקוה שאולי כך הוא ישוב להיות 'גדול הדור', שישכח מזה!!!
שמתם לב, דוד זיכרמן אמר בסוף דבריו בשם ר' שמואל אויערבך כי הם מבקשים שלום, והשאלה היא מדוע, הלא הוא טען בעבר כי להם נוסח אחר והוא מבקש שיאפשרו להם לחיות בפינה  שלהם לבד ושכל אחד ינהל את עניינו לבד? אז מה קרה שהם רוצים פתאום שלום? וההסבר הוא מאוד פשוט, מפני שמשלום רק הם ירוויחו, שמואל אויערבך מת להיות 'גדול הדור' הליטאי, וזה עוד בלתי אפשרי בלי שלום, לכן הוא יוותר עתה למען השלום והעיקר שהוא יהיה המנהיג הבא. אבל הוא יכול לשכוח מזה, עד שהוא לא יבא על ארבע לבקש מחילה על רדיפת גדולי ישראל במשך של עשרות שנים, שלא יבקש רחמים הוא לא ראוי לכך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.