רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 באוקטובר 2014

גזירה קשה על קהילת בעלזא באנטוורפן העיריה לא ויתרה ולצד בית המדרש הקימו מועדון ריקודים לנוער לצעירים הפלמיים

מאת אנטוורפענער

אם כל הצרות שיש לקהילת בעלזא באנטוורפן לא מספיקות, אז מהיום יש להם צרה וגזירה חדשה. היום הודיעה עירית אנטוורפן שביום 31 דצמבר, בעוד חדשיים, יפתחו את הדיסקוטיק החדש הממוקם ממש ליד בית המדרש בעלזא. 
עסקני בעלזא ניסו במשך שש שנים לעשות הכל למנוע את הגזירה הקשה, ובכל מיני דרכים הצליחו לדחות אותה וקיוו כי זה לא יפתח, אבל בסוף החליטה העיריה להעלים עין מהיהודים החסידים ולא להתחשב כי זה ממוקם לצד בית הכנסת של החסידים, ולפתוח 'אולם הריקודים לנוער הפלמי' ביום 31 דצמבר.

מדובר בדיסקוטיק ל 900 מקומות עם כל התוצאות ומראות אסורות הממוקם בדלת ליד בית המדרש, ואין צורך להוסיף איך יראה המקום כשיגיעו לשם מאות צעירים גויים בלבוש הכי פרוץ לצורך ריקודים של בנים ובנות ואירועים דומים אחרים.

באנטוורפן אומרים כי זה ה'מכה בפטיש' לקהילת בעלזא באנטוורפן שהשקיעה כל כך הרבה בבנין שלה ועכשיו הביאו למקום נחשים ועקרבים את השטן את המלאך המשחית ממש לצד דלת בית הכנסת.

תגובה 1:

  1. מכל דבר שאדם רואה או שומע יש ללמוד משהו לעבודת ה'. ומה יש ללמוד מהדיסקוטק ליד השטיבל? אם יש איזה אנשים שמתעצלים קצת לרקוד לכבוד התורה בשמחת תורה, או כמכניסים ס'ת לביהכ'נ , או לשמח חתן וכלה, אז יאמרו להם ראו באיזה חיות השקצים ושיקסעס רוקדים, ממש כל עצמותי תאמרנה.על אחת כמה וכמה בשמחה של מצווה לכבוד השי'ת איך שמחיובים לרקוד בחיות ובשמחה עד שפקע איגרי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.