רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

הזהרו מהצבועים: הליטאים נלחמו כל השנים נגד תיקון חוק מיהו יהודי שלא יבואו בטענות על חוק הגיור - זו תוצאת שנאתם לרבי מחב"ד

מאת אחד הרבנים

מאז שנת תש"ל (1970) זעק מרה כ"ק מרן הגה"ק האדמו"ר מליובאוויטש לנציגים החרדים שיתקנו את חוק מיהו יהודי. אבל הנציגים החרדים גיחכו "זה קריזה של חב"ד עדיף כספים ייחודיים", עיתון יתד נאמן באמצעות פטרונו ר' א.מ. שך ז"ל ניהלו מלחמת חורמה נגד ליובאוויטש וקראו לא לתקן את החוק. שני הפרחחים שהביא הרב שך לכנסת רביץ ויבלט"א גפני ישבו ותקפו את חב"ד ואת חוק מיהו יהודי.
 
כשמרן הלב שמחה מגור ארגן עצרת בשנת תשמ"ג בעד תיקון חוק מיהו יהודי הם עשו הכל לכישלונה של העצרת והוציאו עיתון מיוחד בשם אחדותנו נגד תיקון חוק מיהו יהודי. כשמרן הלב שמחה פעל שנציגי אגודת ישראל יעבירו את החוק פעל הרב שך ועשה הכל שזה לא יעבור.
 
כעת הם "נזכרו" בחוק הגיור. כשהיה אפשר לתקן את החוק עשו הכל (כולל הנציג ההונגרי הליטאי שלמה לורנץ שר"י). אותי אתם לא מרשימים. אילו הייתם בקואליציה כעת גם על זה לא הייתם צועקים. עליכם אמרו חז"ל הזהרו מהצבועים. אתם גרועים עשרת מונים מהרפורמים והקונסרבטיבים.
 
תלכו תבקשו סליחה מקודש הקודשים מרן האדמו"ר מליובאוויטש והלב שמחה מגור. מי שקרע את הציבור החרדי ואת העם היהודי לקרעים זה אתם הליטאים. 

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.