רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 באוקטובר 2014

למה הושבתה שמחת החג של הרב דוד לאו?

מאת איש הרבנות הראשית

אוירה קודרת בארזי הבירה, זה לא סוד שמשפחות לאו-רלב"ג כבר לא ישנים למעלה משבועים. הלחץ בסגירת הדיל  לאו-עמאר מדיר שינה מעיניה של הדסה רלב"ג אלא שבמהלך ימי חג הסוכות נוסף כאב על כאבם, דודי טען שנצחונו של אחיו הגאון הרב משה חיים מובטח ובכל החצרות הבטיחו את תמיכתם. אפילו תנועת התעוררות שחשבה להצביע למועמד המוביל הרב אריה שטרן הבינה שאסור להפסיק את שלשלת הזהב של משפחת לאו 39 דורות של רבנים ודור שני של עמי ארצות.

במהלך ימי החג נערכו מספר פגישות בבית בארזי הבירה. באחד הפעמים דודי נכנס למטבח והדסה ניהלה שיחה ערה בטלפון עם אחד הבוחשים הגדולים בבחירות לרבנות ירושלים דודי המתין בחוסר סבלנות לסיום השיחה ואז התפרץ אל השויגער באומרו: את חייבת מיד לארגן את טקס ההכתרה שלי הוא תבע בתוקף. הדסה לא הבינה על מה הוא מדבר דודי לא יכל להסתיר את פני הפוקר-פייס שלו ואת האכזבה הגדולה שלו מאז שהוא נבחר להרב הראשי לישראל לא נערך לו טקס הכתרה מכובד, והוא נאלץ לשמש תפאורה בטקס של עמיתו הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א. הוא צעק תלמדו ממשפחת יוסף הם לא חיכו אף רגע ומיד עשו הכתרה.

הדסה הסבירה לו שהיא מחוייבת לאמא שלו המחותנת הרבנית חיותה, ואל תתעסק בקטנות היא נזפה בו אתה כבר מקבל משכורת מהמדינה והוא עדין רב שכונה רעב ללחם, שחיתן כבר כמה ילדים והתחייב על דירות ולרש אין כל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.