רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

אבי שיף מ'בחדרי חרדים' חושף בראיון: שליח גאב"ד העדה החרדית, החיד"א וייס, צפוי להשתתף מחר בישיבת מועצת גדולי התורה של אגו"י. בימים האחרונים הוא אף נפגש בנושא עם חברי המועצת. והלו"ז המלא של הכינוס מחר.

ניסים פרץ עורך 'כיכר השבת' בראיון: "השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ ומבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא נפגשו הערב בכפר המכבייה עם צעירים חרדים שנפגעו מקמפיין החרד"קים שחודש לאחרונה". וחושף: "מבקר המדינה כלל לא ידע עד עתה על התנהלותו של הקמפיין".

מוטי גרינברג עורך 'פתרונט' חושף: "חשש בקרב הרוכשים בבית שמש - חברת נתיבי ישראל הודיעה לחברת התשתיות י.ד ברזאני על סילוקה מפרויקט ההפרדה המפלסית בכביש 38, מדובר במהלך חריג, שמכונה "סילוק יד", וזה מהלך חמור ביותר ומבוצע לעתים רחוקות. עיכוב בסלילת כביש זה עלול לגרום לאיחורים בקבלת טופס 4 לדירות ברמת בית שמש ג.

ועו"ד דב הלברטל בראיון סוער: "אורי אריאל פרובוקטור, צריך לשים אותו במעצר מנהלי, הוא מתסיס עלינו את כל הערבים, אני לא מנטורי קרתא - הזרם המרכזי של גדולי הדור בדיעבד מכיר במדינה, כל התסיסה של המוסלמים באה רק בגלל המתנחלים ואנשי הימין, אורי אריאל שיכור כוח ורוצה להתנחל בסילוואן מה שיתסיס עלינו את כל הערבים בעולם".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו   0506126308 שלוחה 1
שפתוח גם ממכשירים כשרים

תגובה 1:

  1. הרב שאולזון חיים למה אתה מפרסם את הקווים האלה פה למשל מספר הטלפון הזה עכשיו 0506126308 שפתוח גם ממכשירים כשרים הרי הם ימח שמם יורדים לחיינו כבר חודשים בצילצולים וצינתוקים בלתי פוסקים ללא הרף ללא שמץ של דרך ארץ ומוסר אנושי מינימלי למה אתה לא נלחם בשחיתות המקוממת הזאת ?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.