רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 באוקטובר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

רבה של כפר יונה הרב עוזי שוויצה בראיון לקראת העצרת מחר בעקבות חילול ספר התורה ע"י הרפורמים, התגובות שהתקבלו עד כה מכל קצוות הקשת, ומה צפוי מחר בעצרת?
יאיר אלטמן מ'וואלה חדשות' בראיון נרחב ופרטים מבית החולים על הגיורת שנפטרה בבית החולים לאחר שנפצעה אנושות בפיגוע הדריסה ונלחמה על חייה. ההורים הגיעו אתמול לשהות בסמוך למיטתה. ההורים מסרבים להתראיין לכלי התקשורת.
יהונתן יוסף עוזרו של חבר מועצת העיר ירושלים אריה קינג בראיון בעקבות ידויי האבנים המאסיביות על ביתו של אריה קינג בשכונת מעלה הזיתים ללא מענה משטרתי, למרות שזה תועד במצלמות האבטחה.
הזמר והשחקן שאול חיון מספר על הקשר וביקורו אצל מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, וההדרכה שנתן לו מרן בנוגע לסרטים שערך על חכמי התלמוד. והשיר החדש שהציג לקראת יום השנה לפטירתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, השיר נכתב במקור עוד לפני הפטירה ולכן שינה את המילים שמדברים על פטירת מרן.
יוסי זילברמן מחדשות ערוץ 2' בראיון על המתיחות בירושלים בעקבות הלווית המחבל, והלוויית הנערה קרן ימימה הי"ד שנפטרה בבית החולים לאחר שנאבקה על חייה מאז אושפזה לאחר פיגוע הדריסה. הלווית דמה נערכה אחה"צ ללא הגופה, הלווית המחבל אושרה בשעה מאוחרת ובהשתתפות מצומצמת של מלווים מחשש להתגברות המהומות.
וחנן גרינווד עורך 'כיפה' בראיון בנוגע להחלטת הרב דב ליאור והשר אורי אריאל לעבור להתגורר במזרח ירושלים. האם יש קשר למהומות? והאם יש צפי למעבר של אישי ציבור נוספים.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו   050-6126-245 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.